Okudugum Universitede bir hocamiz var, 28 yasinda bir adam, hafif gobekli, kirmizi yanakli, bakmasan bakmaz, gulmez, konusmaz, dinmez suskun, sakin bir adam, daha sesinin tonunu kaldirdigini bile duymadik. Adami 2 senedir dersinde gurultu yaparak delirttik ben ve 2 kiz arkadasim bir tanesi bibier digeri de fasulye. Biber sen sakrar bir kiz, fasulye ise sakin biri. Bizimle takildigi gunden beri biraz kaynasti yoksa genelde cok iyi bir ogrenci cok disiplinli ve cok mesuliyetli. Biberle ben ayri bir olayiz, biz duzenleri bozmak icin yaratimisiz. Ornegin derste sessiz sinema oynariz, sarkilar soyleriz, aglariz, guleriz, uyuruz, ses yapariz, hocalara laf sokariz ama yine de terbiyeslik yapmayiz onun icin de hocalar bizi sever, lakin bir tanesi varki kendisini yukarda tarif ediyorum iste ha o, kirmizi yanakli cocuk, lan gerizekali senden daha yasli sevgilim var sen mi bana disiplin acacaksin. Talo 32 yasinda allahim coluk cocukla ugrastiriyorsun beni yrabbimmm. Bu hocamizin adi gulcehre olsun biliyorum gulcehre kadin ismi ama cehresi kirmizi oldugu icin bu adi koyduk yani, baska bir art niyetimiz yok. Bu adam bizi kafaya takti, tak diye 3 muzu disipline verdi de dersimde duzeni bozuyorlar diye dava acti 3 muzue. Lan Allahin magduru, sen 28 yasinda genceceik bir gulsun 20 yasindaki genc guzel kizlara nasil olurda dava acarsin ha? Hic yakisiyor mu sana? Yemin ederim ki sen adam degilsin, senin erkekliyine ben tukureyim, senin kalibina 3 nokta... Gitmis kari gibi bizi sikayet etmis ya inanmiyorum ya, ozur dilemeye calistik, konusmaya calistik adama sanki cin girmis, konusmuyor, dinliyor, yanit yok, soru soruyorsun kafasini salliyor, ben size ne yaptim hocam diyorsun, baska bi soru var mi diyor.. Lan it oglu it, kirmizi yanakli pikacu hic mi utanma arlanma yok lan sende, nasil bakacaksin yuzumuze haa... Disiplin cezaya bakmadan once gittik sifade verdik savunma yazdik agzimiza geleni dayadik buna savunmada. Adam daha da delirmis, kuplere binmis de uzaklastirma almamiz icin elinden geleni yapmis, baya bir ugrasmis. Tabi onlarda 3 hafta uzaklastirdilar, 2 tane sinava da giremeyecegiz. Bugunlerde zorluklari arda rda yasiyorum, ne kadar normal gozukmeye calissakta olmuyordu, hem kizgin hem de uzgunduk, gun boyunca bos bos konusup durduk. Belki de adam hakliydi ama bir uyaraydin, bir tembihleseydin, atsaydin siniftan bari adam, neden sikayet ettin ha, neden disipline verdin. Yuce Rabbim Insallah bu yaptigini yanina birakmaz, senin o kirmizi yanaklarini soldurur InsAllah....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!