Anlatmaya başladım, ilk aşık olduğum, sevdiyim adamı, işte şöyle böyle, istediğimi yapmıştım, ben anlattıkça yüzündeki ifadeler değişiyordu, beni sevdiğinin kanıtı mıydı bu ? Çünki o da anlatırken ben aynı duyguları yaşıyorum. Eve geldik, arabadan inmeden sohbet etmeye başladık. Ben sigara istedim, anlata anlata 4 tane sigara içtim.
Çok sevdim onu,
-peki unuttun mu ?
Evet, unuttum . Sevgilisini gözüme sokmaya başladığından beri unuttum.
-unuttuğunu nereden biliyorsun?
Onu gördüm ve hiçbir şey hiss etmedim, işte o zaman anladım. (Kesinlikle yalan söylemiyordum)
Peki son bi soru ama ben cevabı biliyorum.
-Onunla yattın mı ?
Hiç düşünmeden : evet ' dedim. Çünki ben onu çok sevmiştim. Ama sex yapmadık, yemin ederim ki, onu seni hiss ettiğim gibi hissetmedim (yalan söylemiyordum)
-Anlamıştım.
-Anladığını da biliyordum.
Peki ben isteseydim bunu gizleye bilir miydim? Yapardım, saklardım. Haraketlerime dikkat eder, ilk sefermişgibi davranır, hiç öpüşmemiş rolleri yapardım, ama yapmadım. Ben zaten işime gelecek hiç bir şey yapmadım şu ana kadar.
Arabadan indik ve asansörün önünde : bir şey rica edeceğim ama yanlış anlama.
-et?
-bu gece bir birimize dokunmadan uyuyalım.
-gülümsedim, evet -dedim. Bu tepkiyi vereceğini biliyordum. Emindim.
Yalanın söylenemeyeceği bir köşeye sıkıştırıldım ve geçmişim çamur gibi yüzüme buaştı, kendimi orospu gibi hiss ediyordum. Duygularım saniye saniye deyişiyor, kendimden nefret ediyordum. Artık onun gözünde değersiz biriydim, diğerlerinden hiç bir farkım yoktu. Yatağımıza geldiyimizde normal biri gibi davranmak istedim olmadı. İçim parçalsnıyordu, bu eve sığamıyordum. Gözlerimi kapadım : nereye aidim ben? Kime aidim ? Kim var benim yanımda, bir hiç yüzünden sevdiğim adam 5 dakikada bana yüz dönderdi, kimseye derdimi anlatamam, ben ne yaptım, ne yapıyorum. Kalktım ayağa: talo ben gidiyorum.
-başladın mı yine, ben diğer odaya gidiyorum, uyu.
- hayır ben eve gidiyorum. Bu gece evimde uyuyacağım.
Hızlı hızlı üstümü giydim. Toparlandım. Ceketimi buldum. Ayağa kalktı, o zaman ben götüreyim seni.
- gerek yok taxi çağıracağım.
Ben götüreceğim dedim.
- gerek yooook !
Geç şuraya, kolumdan tutup yatağa fırlatdı ve yanıma uzandı, istemeyerek kucakladı. O an öyle çaresizce sarıldım ki ona. Sanki bu dünyada kimsem kalmamış gibi, tek tutunacağım dal o'ymuş gibi. Ömür boyu sahip olamayacağım adama öyle sıkı sıkı sarıldım ki : içimden kendime - istediğin buydu, adamın sana sarılarak uyumasıydı istediğin, yaptın oldu, ama inan bana talo bu gece seni sevmeyi durdurdu ve sen yineee karanlıkta yalnız kaldın.
Sabah uyandığımda işe gitmişti. Bağımlısı yapmadığı ve hiç alışık olmadığım sabah öpücüyünü aradım ama bulamadım yanaklarımda.
Kalkıp çöxüm üretmeye başladım, ben bu adamı seviyorum ama her zaman haklıyken haksız durumuna düşüyorum. Yahuuu adamın telefonunda kızın kırmızı sexsy bir elbisede talonun yatağında resmini gördümm be. Daha ne olsun ? Daha nasıl yanayım ? Bana emin olduğun bir şeyi sormuşsun cevabını öğrenmişsin, ne olmuş yani.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!