Amacım O değildi

129 1 0
                                    

Talonun yeni keşf ettiğim bir yanı, arkadaşlarıma onu anlatmamı istiyor, sadece arkadaşlarıma değil, etrafımdakı her kese onu erkek arkadaşım gibi tanıtmamı istiyor. ya papoşa bunu anlattım bana şöyle dedi, falan, gibisinden şeyler anlatınca merakla dinliyor. Ama tabiki ben onu her kesten, öncelikle ailemden sonra da arkadaşlarımdan sır gibi saklıyorum. nedenini biliyorum çünki : "amaan allahın arabını gitmiş bulmuş, bunu mu alacak sanki" diyecekler. Annem bilse zaten kıyameti koparır. Ne yapacağımı ben de şaşırdım. Taloyu da çok özlüyorum. Bugüm yine onun evine gittim. Biraz yalnız vakit geçirdim, işte buradan hikaye felan okudum.

Son bir gün kaldı geliyor işte. Ama benim İstanbul seferime de 2 gün kaldı. O geliyo ben gidiyorum.

Ama nasıl olsa şubattan itibaren birlikteyiz.

Taloyla nasıl tanıştığımı anlatayım size : Öncelikle çok güleceksiniz, çünki ben hatırladığımda çok gülüyorum.

Ben hiç hayatım boyunca gece klübüne ya bara gitmedim. Zaten oradakı insanların yaşam biçimi benimkinden çok farklı, ne ben, ne de çevrem öyle takılmayız biz, tamam eve geç geldiyimiz olur ama en fazla alış veriş merkezi ya da restoran. O da ara sıra olan bir durum. Burada çok meşur bir restoran var. Ama haftanın iki günü gece klübü tarzında çalışıyor, yani dj, dans, bar. Ama çok asil ve düzgün bir yer. Ara sıra yurt dışından müzisyenler felan da geliyor, azacık da pahalı ama olsun. Yurtdışında okumama ailem izin veriyorsa demek ki bunu kutlamalıyız değil mi yani.?. Çağırdım papoşu bize- gel lan ! dedim -gidip eşek gibi eylenelim. Ama hiç hazırlığımız da yok.

Öncelikle istenmeyen tüylerimizden kurtulmalıyız, çünki kısa elbiseler giyecez, kurtulduk ) sonra benim dolaptan elbise seçtik, giyindik, süslendik. Kendimize bir söz verdik: "sosyete gibi davranacağız, sağa sola bakmak, fazla dans etmek yok, çok kendinden emin takılacaz, kimseye yüz vermek yok!"

Eğlence saat 11 de başlıyor hanımefendi rezervasyon olacak mı sizde ? (Hayır şey biz barda oturacağız, rezerv ne kadar ? ) - xxxx TL (ayhhhh bu ne lan 3 saat oturacaz diye evi mi satalım lan, gerizekalımıdır nedir! / tm biz barda oturacağız) yalnız 11 den sonra bar çok dolu oluyor, belki yer bulamazsınız. Düüt düüt düüttt! - ya kızım yer bulamazsınız diyo hadi fırlayalım. O bar bizim hakkimiz, soke soke aliriz !!!

Hemen bir taxi çağırdık ve gittik. Çok güzel bir yer ve şimdi asansöre bindik saat daha 9. Anammm çok da yüksekmiş. Bakındık, -lan etrafda kimse yok, az bir ışık var, insan bulmak çok zor. Bi kadın -rezervasyon varmı ? Diye sordu. - hayır yok . Mal mal bakmaya başladı, "o zaman neden geldiniz" der gibi. Biz barda oturacağız da. - tm buyurun.

Oturduk, etrafda dilimizden anlayan bir garson bulmak çok zor. Bize birini yolladılar şöğle kısa boylu, afacan bi çocuk. Çocuğa neden kimse yok diye sorduk, - puxa puxa puxx diye güldü ve hemen kendini topladı- çünki daha 2 saat var.

- ya bize yer bulamazsınız deyince biz erken geldik. Tamam ya bekleriz biz sorun değil. 2 saat nasıl bekleyeceksek artık. Çocuğa dedik ki, sen ananı babanı seviyorsan bize şurada iki yer tut, biz alt kattakı alış veriş merkezine ineceğiz. - tamam dedi, çok sevecen biriydi. Mal olduğumuzu anladı, acıdı herhal. İnmek için asansöre gittik, kapıdakı kıza bi elimin tersiyle geçirmek istedim, nereye gidiyorsunuz tarzında bi bakış attı : biz birazdan geleceğiz dedim ve güldüm. Sikik asansöre bindik. Asansör aşağı iniyorken birden bire yukarı çıkmaya başladı. O an asansörü tutmak istedim, -hayır gözünü seveyim daha fazla rezil etme bizi, zaten olduk olacağımız kadarıyla, baktık gidiyo. Yine aynı yere geldi ve o kız bize mal mal baktı. Hemen düğmeyi bastık ve sonunda aşağı ine bildik.

İndik aşağı avmeye : Allahımm her kesin gözü bizde, sanki insan değiliz. - hatta bi kaç kere noluyo lan, ne bakıyosun demek istedim de demedim. Tabi adamlar haklı benim üstümde kısa dar bir elbise kollarında taşlar, topuklu ayakabılar, makyaj (bülent ersoy) , takılar hayatımda bu türlü ortamlara gitmediğim için ne giyilir onu da bilmiyorum. Bülent Ersoyun ilk çıktığı zamanlara benziyorum. Papoş da işte bana nazaran daha sakin bir elbise ama poposu nasıl büyük gözüküyo, sanırsın kim kardashian. Dikkatler üzerimizde, her kes bize bakıyor. Oturduk o kılıkta bi köfteciye yemek yedik. Açız tabi. Bi gözümüz de saatte. - lan orospu çocuğu gitsene, geçsene, 11 olsana.

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin