Dun cok guzel bir arap restoraninda yemek yedik, sisman bi adam vardi misafirimiz, simdi de bizde, eve geldiler, yasli adam mister, rembo ve o sisko. Sisko falan ama iyi birine benziyor. Bunca seye ragmen onlari cok guzel karsiladim, paposu karsiladigim gibi, cok uzgun olmama ragmen belli etmemeye calistim, dikkatle bakan anlar tabi ama kimse dikkatlice bakmadi, kimsenin umrunda olmadim, hic olmadigim gibi. Gecen gun ava ciktiklarinda avladiklari kuslardan yemek yapacaklar ve de her halde kapsa, pirinc yemekten pirince benzedik zaten bir turlu bikmadilar su pirincten, Yani her defasinda da pirinc mi olur Allah askina, anlamiyorum. Dun bazi arap yemeklerini denedim, guzeldi, ama degisikti tabi, ama yinede beyendim, hic icmedim dun. Nedenini bilemedim, aslinda canim cok cekti ama olmadi iste, yasli adamla o sisko dayinin onunde icemedim. Talo da ilk basta ustume gelmek istedi ama yasli adam hemen lafa girip: O ne yapacagini biliyor, diretme deyince sustu, bu lafin ustune siz olsaydiniz tadina bakarmiydiniz? - evet o ne yapacagini biliyor. yasli amcayi eskiden biraz severdim ama Taloya evlen dediyi gunden sonra gozumden dustu. Talonun evlenmesini istedi, acik acik git evlen dedi. Benden ayrilmasini ve evlenmesini istedi. Beni hic dusunmeden, adam hakli tabi ben onun gonul eylendirdigi, gecici hevesiyim. Her kes benim nasil oldugumu biliyor, ama bu saatten sonra benim ne turlu bir kiz oldugum kimi ilgilendirir ya da kimin umurunda? Sonucta ben onlarin arkadaslarinin hic bir zaman evlenemeyecegi yani gecici sevgilisiyim, bir gun gecip gidecegim, sadec suan buradayim. Bunlari okurken belki guleceksiniz ama ben suan agliyorum, tek temennim eger birgun bu yazdiklarim kitap olursa, okuyunca gulmek istiyorum. O kadar mutlu olayim ki, o kadar guzel bir hayatim olsun ki, hah ne kadar aptalmisim deyip dalga geceyim istiyorum... Dun gece yasli adam benim yazdiklarimdan bas etti : arap aski diye bir hikaye yaziyor ama hikayeyi talonun okumasini yasakladi.
A ogle mi ? Ne kadar guzel ?
kucukuk biraz gulumsedim ic sesim : ay garibim yaa : onemli bir sey yazdigimi saniyorlar, nerden bilecekler tabi agzima geleni zirvaladigimi ayyy ben sizin kus beyninizi yerim yaa..
Bir gun eger yayinlamak istersen Lebononda arkadasim var bu ise bakan, Hem Lebononda yayinlanmasi cok iyi olur, hmmm.
Yasli adam gozlugunun altindan bana emin gozlerle bakiyordu.
Bir an kendimi onemli bir sey zannetim, gelecekte onemli bi yazar olur muyum lan ben? Ayy salagim yaa onemli bir sey olacakmis, canim sen gecen sene modellige resim gonderdiyinde de dunya guzeli secilecegini saniyordun, tabi sonra agzina sicildi da yavasladi biraz.
Eve geldigimizde yari sarhostum, onlardan ayrildiktan sonra bir cafede oturum iki tane bira ictik. Sarjim bitmisti, sarj aletimi buldum ve telefonumu sarja taktim. Her zamanki islemleri yaptiktan sonra uyuduk, severek uyuduk, askla sariliyorduk bir birimize.
Sabah uyandigimda hissettigim sey taloda bir degisiklik vardi, ilk olarak sordugum soru : ne oldu ?
cvb: hic bir sey
hic bir sey soylemedim, bir seyler oldugunun farkindaydim ama bogle zamanlarda konusmamayi tercih ederim, hep kendi basima verdiyim kararlarda hakliyim, kalbimin mi sesi bilmiyorum beynimin mi ama bir yerden gelen o ses hep hakli, birinin gazina geldiyim zaman kaybediyorum. Yanasip optu ve "seni sevdiyimi hic bir zaman unutma" dedi cikti.
Farkindaydim , bir seyler yolunda degildi. Talonun bana gecen gun soktugu laflardan wats appima girme olma ihtimalini dusunmustum, bunu yaptigini da biliyordum. Ama iste bir keredir belki bir seyi merak edip bakmistir diye hic bir sey soylemedim, hic bir sey belli etmedim, ama yaptigini ben ona hic bir zaman yapmamistim, iphonunun ekraninda sweetheartindan gelen aramalari gormeme ragmen hic bir zaman onun telefonunu kurcalamak aklimdan gecmemisti ve bunu yapacagini hic bir zaman dusunmuyordum. Arkadasim nurtpoyu aradim. Arkadasimin adi neden nurtopu, nurtopu gibi bir kiz iste o yuzden. Canim yaa benim son gorulme tarihime bi baksana dur hatta kal hemen bakayim canim benim : 9:35, tm canim saol hadi bye. demek 9:35 yine her zamanki gibi yanilmamistim, icimden o nereden geldiyini bilmediyim ses yine hakliydi. Ben dun gece eve geldiyimi saat 1 di ve uyumustum, demek ki sabah kalkmis ve wats appima bakmis..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her kes kaybeder..
ChickLitHer kes kaybeder, kimi küçük, kimi büyük. Ben büyük kaybettim. Peki sen Sevgilim, sen ne kadar büyüdün ?!