Aramıyor

112 1 0
                                    

Dün akşam gece klübüne gitmiş arkadaşlarıyla, hem de bana hiç söylemeden, aradığımda ortaya çıktı tüm foyası, son attığım mesaj - iyi geceler , cevap yok, öğlen oldu hala cevap yok, nedir bu adamın derdi ya, insan bir özür diler bir şey yazar, habersiz gitmesini hiç sallamıyor yaaeeee, sabahtan beridir onlineda yatıyorum, adam girip çıkıyor ama beni umursamıyor bile, bir tek kelime yazmıyor.

Allahım neden hep böğle insanlar beni buluyor, milletin sevgilisi rahat vermezkem neden bana hep hüsran ?

Neden bir şey yazmıyor ya, beni bekliyor şimdi herhalde, ama napıyoruuz ??? Tabiki zerre kadar kendimizi bozmuyoruz ? Asla kıskançlık yoook aslaaaa, gülüyoruz, eyleniyoruz, hiç oralı bile değilmişiz gibi yapıyoruz.

Sevgili kızlar bir erkeği deli etmenin yolu onu görmezden gelmek, umursamamak. Tavır yapmak ve kıskanmak onların kendilerini bir şey zannetmesine neden oluyor.

Hem o senin gibi mi ya ?-: niye bozuyorsun kendini bi kere onun memeleri yok, sen bir kuyruk salla peşine dizilirler. Kadın olduğun için hep bir adam öndesin zaten. Asla kendinden ödün vermiyeceksin, kendini düşürmiyeceksin, tm o dangalak bu gün sana yazmadı mı yarını bekle, yarın da yazmadı mı , kafana göre takıl.

Ehhh tabi sana akıl veriyorum bu yaptığım çok kolay. Bu anlattıklarımı bitek kendime kabul ettire bilsem, ama söz verdim kendime, bu sefer öyle yapacağım, mantığımla haraket edeceğim, yemişim senin arap aşkını, bütün aşklar aynı bok, aşkın arabı, türkü, ingilizi olmuyormuş ben bunu anlamış bulunuyorum....

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin