Gercek asklar kolay kolay bitmez

114 1 0
                                    

Arkadasima olan hislerimden habersizdim bazen bazi hisleri kurcalayip onlara dokunmadikca oylece yerlerinde bekliyorlar, hic farkinda olmamistik arkadasliktan ciktigimizin. Arkadasimi cok seviyorum ama Taloya asigim. 

Gece misafirler gitmeye baslayinca odamdan cikip ben de yolcu ettim onlari, gereksiz tavirlar yapmak istemedim cunki bu gibi duurmlarda eger gereksiz tavirlar ergen kiz numaralari hic bir ise yaramaz. Misafirler gitti remo kaldi, ben odada paposla skyptan konusuyordum remoyu da skypa goturdum, papos onu cok ozlemisti bunu ona belli etmesekte papos galiba hala onu seviyordu, sonucta ilk optugu, ilk dokundugu erkek oydu, kolay kolay unutamazdi ahh benim canim arkadasim. Remo onu ozlediyini soyleyince ben talonun yanina geldim yalniz konussunlar diye, sarabin etkisindeydim gelip talonun koluna sarildim, ama bana yokmusum gibi davrandi bir kolunu cekmediyi kaldi. Kendimi o kadar gereksiz o kadar luzumsuz o kadar asagilanmis hiss ettim ki, dokunmamisti bana bugun, resmen benden tiksiniyordu, kaciyordu, yuzumu gormek istemiyordu. Hic bir sey yapmamis oldugum halde suclu olan tek kisi bendim, aldatan kadin bendim. Asagilik kadin bendim, rezil olan tek kisi varsa o da bendim ve suan rezilligimi affettirmeye calisir gibi taloya sulaniyordum, o da hakli olarak hic bakmiyordu yuzume, ben olsam aynisi yapardim eminim. Remo yanimiza geldi, - sizin aranizda bir problem var anliyorum...

talo : nereden bliyorsun?

remo: yapma talo, gozlerinizden anliyorum, ama bakin yapmayin, ben 10 dakika sonra kalkacagim, opusun, dokunun bir birinize sevin bir birinizi, benim de karimla bir surur problemim oluyor. Hadi siz burda vik vik vik, bende eve gidip karimla ahahahhah ))

hepimiz gulduk elimize birar bira alip sohbet ettik, talo kesinlikle beni gormuyor sadece remoyla konusuyordu. 2 birayi hemen bitirdim, bilerek yaptim, kendimi ifade etmem icim icmek zorundaydim, icmezsem konusamayacaktim, cunku sucluydum. Beni seven arkadasimla beni sevdiyini bana asik oldugunu bildiyim halde her gun yazisiyor, skypla konusuyordum, ona canim diye hitab ediyordum. Bana gore o benim en kotu gunlerimin en iyi arkadasiydi ama kiskanmiyor da degildim, ama insan en iyi arkadasini kiskanmaz mi ? papos ta beni kiskaniyor, ne varki burada... Onun mutlulugu bu dnyadaki en onemli seylerden biridir herhalde, ben bir elbise alinca ona soarraim, bi aksesuar bakinca ona gosteririm, ben bir problemim olunca ona danisirim, ondan akil alirim, talo benim hayatima girmeden cok once gelmisti bana cok emegi vardi ustumde, hadi yallah ben sevgili edindim diye silip atamazdim onu, bu bana yakismazdi. Siz siz olun birisinin size olan hislerini bildiyiniz halde eger ona karsi ayni hisleriniz yoksa ona iyi davranmayin, cok yanlis bir sey, umut vermekten ve kendini sevdirmekten baska bir sey degil, zaten konu ciddiye binince ortada olmayacaksiniz ve siz bunu basindan beri biliyorsunuz. Basta gunah, ve cok acitiyor, bana yaptilar ordan biliyorum.

Remoyu yolcu ettik, talo geldi ve kanepeye oturdu. Yuzundeki ifade: ben orospumuyum acaba? neden bu kadar umursamaz ve saygisiz davraniyor bana.Gozlerindeki nefreti gorunce ne yapacagimi sasirmistim baya bi sarhostum ne soyleyecegimi bilmiyordum ne yapmam gerektiyini kestiremiyordum, onceden de hic hazirlanmamistim. Yanastim ona, sakince.. Neden bana bogle davraniyorsun? Ben ne yaptim sana dedim ve oradan bismillah deyip smdiye kadarki en buyuk kavgamizin temelini attim. Haydi hayirli olsun artik geri donusu yoktu mucadele etmeliydim, konusacaktim kendimi savunacaktim, ben suclu degildim, yapmaliydim, kesinlikle bu iliski bitmeyecekti bitecekse bile sorumlusu ben olmayacaktim, en ufak bir yanlisim yoktu, taloyu tanidigim gunden beri ulkesinin erkeklerine nefret eden ben hic kimseye basini bile kaldirip bakmayan ben bitmeyecekti. Bogle olmalaiydi. Egolarim ustume geliyordu simdiye kadar yasadigim hic bir iliskide erkek tarafindan istenmedigim olmamisti, hic bir zaman bu kadar magdur durumuna dusmemistim, hayatta tek kortugum sey rezil olmak, hic bir sebep yokken rezil durumuna dusmustum. Rezil olmustum. Bunu kabul etmeyecektim.. Ama karsimdaki adam cok ofkeliydi siki bir mucadele olacakti anlasilan.. O devam etti: Sen ne istedigini biliyormusun, inan bana sen ne istedigini bilmiyorsun, hic aynaya bakip kendine ne istedigini sordun mu ? - sustum,

Her kes kaybeder..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin