Часовете свършиха. Заприбирах си нещата. Момчето оправяше своите с бавни и флегматични движения. Помогнах му. Хванах го за ръката. Погледна ме с изненадан поглед.
- Хайде- подканих го.Пристигнахме. Стояхме пред вратата.
-Къде беше,.. а да!- наведох се. Под изтривалката винаги има ключ. Оказах се прав. Взех ключа. Отключих.
-Влизаш ли?- милият ме гледаше с ококорени очи, невярващ на случващото се.
-Ама, ти откъде?- размаха ръка в посока на ключа и изтривалката.
-Не помниш ли?- казах, влизайки. Направих път на момчето да влезе. Чувствах се, като в нас. Топлината. Миризмата на току-що сготвено.
Събух се. Отидох в кухнята. Нищо не се беше променило.
Нямаше никого.
-Хей, Тае къде е майка ти?- мълчеше.
-Амии...на работа. Ще се прибере по-късно.- загледа притеснено наляво надясно.
-А баща ти?
-И той- изтреля набързо.
-Добре. Гладен съм- отворих хладилника. Имаше малко яйца, хляб, масло, прясно мляко, йогурт, салата от бобови кълнове и краставица, ориз и неизпечено месо. Мисля, че свинско. Извадих салатата. Взех си пръчки и купичка. Започнах да ям.
-Какво?- попитах с пълна уста. Човекът пред мен замига флегматично с погледът "сериозно Джънкук, сериозно".
-Нищо...За какво искаше да говорим?- преглътнах
-Ами- оставих храната- за това, че си имал приятел и не си ми казал.
-А, нужно ли е?
-Да!- скастрих го набързо.-Все пак бяхме приятели.
-Били сме какво? Съжалявам, но не помня .
- Няма начин да не помниш...
-Извинявай, но не смятам да споделям с непознат- погледна ме сериозно. Ядосах се.
-Аз съм какво!?- почти извиках от изненада
- Не помня името ти. Не знам кой си и какво искаш от мен? Това те прави не познат.
-Значи не помниш двете най-яки години в живота си.
-Не- отсече видимо изнервен- Защо ми ядеш от салата?
-Ядосан си, защото ти ядох от салатата!?- кимна с ококорени очи. Засмях се.
-Защо се смееш!?
-Ядосан си за една салата, ела тук.- Прегърнах го. Тази топлина толкова ми липсваше. Ароматът....чакай малко нееее, лош Куки. Няма отново да си падаш по него. В никакъв случай.
-Какво искаш от мен?
-Защо си мислиш, че всеки иска нещо от теб?- погледнах го, отделяйки се от прегрътката ни.....