18

245 33 0
                                    

*Тае

-Сигурен ли си, че не ме лъжеш- целунах нежно устните му.
-Мхм- кимна, сбръчквайки вежди.
-Добре, тогава...-тръгнах отново да го целуна, но излезе един важен въпрос, в хубавата ми главица-..утре кой ден сме?
-Ъмм, петък! Защо?- прехапах долната си устна.
-Ще видиш. Наказанието ти се отлага..за сега
-Чакай, доктора каза- слях устни с неговите
-Не ми пукаа~~- казах с лека перверзна усмивка на лице.-Какво ще стане? Пак ще вляза в болница, пфф да бе! Айде да си лягаме,..любов- изгледа ме с погледа "Ти сериозно ли ме нарече така!!!!?"
Бяхме вече легнали. Куки беше отворил прозореца, защото му беше топло.....то от такова парче като мен.
Макар и да знам, че бях на косъм от смърта искам да видя отново Юнги..агх трябва да спра да мисля за него.... МАМКА МУ!!! Как го желая. Защо му трябваше да заминава, само за да стане хакер, или от онези хора дето си късат задника от учене и накрая отиват да работят в някакъв квартален магазин.

-"И все пак го обичаш!"-  каза някакъв глас. Сърцето ми заби по-бързо от всякога. Не смеех да мръдна. Беше ме страх.
Стиснах силно ръката на момчето до мен.
-А~ - истенна леко- Тае какво има?- каза леко раздразнено Кукито.
-Чу ли това!?- погледът ми зашари наоколо.
-Не, какво трябва да чуя?
-"Мразиш го, защото ти липсва, защото го обичаш, защото не можеш да живееш без него!"- гласът продължаваше.
-Ето го пак! Нима не го чуваш!?
-Не- въздъхна той.- Ела тук-обърнах се към него. Уви ръцете си около тялото ми и ме прегърна силно.- Явно много ти се спи.
-Може би си прав...- затворих очи.

-Ю-юнги!- гледах го как се натиска, полугол, с някакво русо момче. В нашата стая, на нашето легло!
-А, Т-Техьонг!!!- хвана завивката да покрие телата им- Какво правиш тук, нали щеше да се прибереш утре!
-Щях, но...-очите ми се насълзиха. Започнах да плача. Чух как някой става от леглото. Дойде до мен и ме прегърна. Поставих глава на рамото му и продължих да плача. Бях твърде наранен. Наранен от него. Юнги. Моята любов. Моят живот. Моето всичко.
-Юнги- изхлипах.
-Не е Юнги- човекът,  в когото бях сгушен погали главата ми. Погледнах нагоре и видях....

С Кого!?Where stories live. Discover now