*Техьонг
Т-той, той наистина ще ми позволи!? О БОЖЕ!!! АМИ СЕГА КАКВО ДА НАПРАВЯ!!!! Техьонг успокой се, не е нищо особено. Правил си го и преди. Просто се успокой.
Подсмихнах се. Наведох глава напред и го целунах. Започнах нежно, но след това "малко" загрубя. Беше истинско изпитание за мен да не го обърна кучешката още сега. Дръж се Тае ще издържиш! Целувките ми минаваха надолу през вратът му. Махнах блузата и продължих ключиците, надолу по гърдите, след това корема. Стегна го и се заформиха прекрасните му плочки. Охх, малеее!!
-Куки?
-Мх~ д-да~!!- изстена- Тае спри да ми мачкаш пакета- нацупи се сладко.
-Кой ще е отгоре?
- Т-ти ебаваш ли се с мен!? Нали ти претендираше за това!
- Да, но понеже в миналата ми връзка бях отдолу..и затова те питам...
-М-може ти да си отгоре- зачерви се леко и отмести поглед настрани. Възползвах се от момента и го целунах
-Ти си най-доброто гадже- да, ама те лъже. Мълчи ти там!- Извади си езика- разтвори устни и показа розовото си езиче. Засмуках го. Чух тихите стонове и скимтения от негова страна. Положих ръца на дупето му и леко го стиснах. Разбра намека ми и скокна, като се отърка в мен. Насочих се към спалнята ни, като минахме през коридорчето, в което горкото дете "избърса", меко казано стените. Ще съжалява, но като имаме четири кила разлика, не мога да го мъкна напред назад, като балон с хелий.
Поставих леко заека да легне. Горкия ми кръст!
Изправих се, като стон на облекчение се изниза през устата ми. Положих ръце на края на фланелката.-Чакай, Те!
-Какво има?- спрях с действията си. Куки се изправи. Плъзна палаво ръце под платта и зашари бавно и мъчително по кожата ми. Прехапах устна на няколко пъти. Гледаше ме в очите. Наведе се към ухото ми.-Теа- прошепна съблазнително- виждам, че искаш нещо.
-Да и то много- казах задавено
-И какво е то?- захапа ухото ми
- Д-да те изчукам.
- Не бързай толкова. Имам още работа-отдръпна се от мен
- И каква е тя?- огледа ме хубаво.
-Първо- махна ръце от кожата ми- ще махнем тази безполезна, в случая, фланелка- съблече ми блузата- Втората ми работа е да обходя цялото ти тяло с целувки, но ще я оставя за предпоследна.
-Защо!? Искам сега.
-О, някой е нетърпелив!- изкикоти се леко.
- Само изчакай и ще ти покажа- осетих дъха му до ухото си.
-Ще чакам с нетърпение- захапа ме отново за меката част, но този път мина с език по ушната ми мида.- Третата ми работа е да разкарам, този така стягащ колан, около таза ти—
- Който след малко ще се движи с бясна скорост- прехапах устна, а Куки ме погледна на кръв- Какво?- усмихнах се.
-Ако искаш таза ти да се движи от теб, а не от мен, по-добре млъкни- т-това заплаха ли беше!? Джеон Джънгкук ме заплаши....тая няма да стане. Само да ми паднее, мадре мия! Няма да си става от леглото месец*облизва устни*!- Нека да продължа... Четвъртат ми работа е да разкопчая панталоните ти, които ти стоят, като чувал-последното го изтреля набързо. Май си го проси!?- да ги смъкна бавно, докато— -сложи другата ръка по вече еректиралия ми член. Изписках .Започна да го мачка. Облегнах глава върху рамото на Куки. Започнах да стенна накъсано.
-Ъгх~ аа~ Джънгкука~- засили хватката. Средният му пръст се насочи към входа ми......