A nap hátra lévő részében csak a kis törpe vonzotta a figyelmem. Nem direkt néztem rá, hanem folyton olyanokat csinált amivel elérte, hogy rá figyeljek. Lehajolt előttem hogy bekösse a cipőjét. Vagy tesi előtt az öltözőben úgy öltözött át, hogy direkt befeszítette bicepszeit és még a hasát is, hogy az amúgy is jól látható kockák még jobban látszanak.
Ez a kölyök tényleg ki akar készíteni? Gyorsan átvettem a cuccaim és kiviharoztam mert éreztem kezdtek gondok lenni lent.
- Na bátyus mi a baj?- állt meg előttem Kookie.
Megráztam a fejem és elmosolyodtam.
- Semmi Öcsike- karoltam át a derekát. Vigyorogva fúrta fejét a nyakamba. Hajába pusziltam és szorosan megöleltem.
Romci ölelésünknek egy morcos Suga vetett véget.
- Engem ki hagytok?- mérgelődött.
- Nya gyere ide- öleltem magamhoz és éreztem még mindig elég merev lent. - Kis vad szexy cukorkám- suttogtam kéjesen a fülébe.
Megremegett kezeim közt és belefúrta fejét a mellkasomnak.
Kuncogva engedtem el és két kis cukorfalatommal az oldalamon bementünk a tesi terembe.Na megint kezdődhetett a pokol. A narancs törpe csak úgy hívogatta a tekintetemet, a csípő mozgásával és fenekének a rázásával.
Eddig egy srác sem csinált nekem ilyen műsort hiába kaphatok meg mindenkit a suliból.Az óra végére a kis TaeTae eleggé szép szögben ágaskodott felfelé. Lehettem volna hülye és járkárol úgy egész nap, de nagyon gyorsan elintéztettem magam a mosdóba egy lánnyal. Igen én gyorsba leszopattam magam egy csajjal. Miután végzett kérte a számomat én meg jó fiúként oda is adtam, neki. Ch na meg a faszt. Valami zokni tisztitó gyárnak szoktam a számát megadni ilyen esetekben. Ki akarná, hogy az a sok nyávogós tini picsa zaklassa? Kössz de én nem kérek belőle.
Megigazítottam a hajam és kiléptem a mosdóból. Lazán mentem a folyosón és egy kéretlen személy pont akkor jött oda hozzám.
- Elárulod végre a neved?- nézett rám.
- Az oszy nem mondta? Meg amúgy is mindenkinek tudod a nevét szerinten. Főleg az enyémet- forgattam a szemem.
- Jól tudod az egész suli rólad áradozik amit nem értek. Nem vagy olyan nagy szám, de a te szádból akarom hallni a neved- eresztett egy gonosz mosolyt az arcára.
- Figyelj, mikor akarsz leszállni rólam? Van jobb dolgom is mint ilyen kis fiúkkal foglalkozni- fordultam sarkon és elakartam menni, de utánam szólt.
- Az igazgató tud róla, hogy te csak úgy leszopattatod magad egy lánnyal a WC-ben?
Megfordultam és fölényes mosollyal az arcán bámult rám. Oh hogy szopná ki a faszomat.
- Nem, de nem is fog róla tudni- nyomtam meg a mondatom második felét.
- Az nem olyan biztos. Ha valami olyat teszel ami nekem nem tetszik akkor talán eljárhat a szám- eddigi fölényes vigyora még nagyobb lett én meg egy kis senkinek éreztem magam. Ez így nem jó. Lehajtottam a fejem mintha elszégyelném magam, de csak vettem néhány mély levegőt majd magabiztos mosollyal közeledtem felé.
Szemeibe érdekes fény csillant és hátrálni kezdett. Nem tartott ez sokáig mert a háta a szekrényeknek ütközött.
- Nyertem- raktam ökölbe szorított kezeimet a feje mellé és veszélyesen közel hajoltam az arcába.
- Nem nyertél- próbált magabiztos lenni, de a hangja remegett. De nem a félelemtől.
- Biztos? Jiminh...egész biztos?- hajoltam a füléhez és lágyan suttogtam bele a szavakat.
Egész teste megfeszült és alig hallhatóan felnyögött.
- I-Igenh...- lehelte.
Szemeibe néztem, de azonnal elkapta azokat és az arca pirosas árnyalatot vett fel.
- C-c-c Jiminie. Nem szép dolog hazudni- egyik kezemmel az álla alá nyúltam és kényszerítettem, hogy a szemembe nézzen.
- É-én nem hazudok- mentegetőzött.
- Akkor miért dadogsz?- erre nem tudott válaszolni. - Az enyém leszel
Kijelentésemre rámkapta a tekintetét hitetlenkedve.
- Soha- rázta meg a fejét.
- Akkor miért kelleted magad?- vontam fel a szemöldököm.
- Mert te leszel az enyém baba- lökött el magától a mellkasomnák fogva. Leengedtem a kezeim és hátrébb álltam.
- Boccs de elnézted az ajtót megint. Aki egyedül felül lehet az én vagyok- ráztam meg a fejem erőtlenül kuncogva.
- Nem hiszem azt picike- fordult sarkon és elsétált.
Aww az a bőr nadrág. Legeltettem rajta a szemeim míg el nem tűnt egy terembe.
- Egy éjszaka alatt meg leszel. Ezt garantálom- beszéltem magamnak az üres folyosón és mentem büntibe mert ugye a drága tanár nő kiszabta nekünk. Belépve és körbenézve csak egy kérdés volt bennem. Ő MIÉRT?
Hali :)
Ha tetszett jelezzétek :DBy: VALAKI
YOU ARE READING
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
FanfictionTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...