Kimentünk a kapunk elé és egy ökölpacsipaval köszöntöttük mind ketten drága Suga barátunkat.
- Oh szexy bőrnaci- mértem végig és a tekintetem elidőzött kicsit kiemelt tagján.
- Ha azt akarod vonza az emberek tekintetét a kinézeted akkor vedd fel ezt- kuncogott
- Eléggé vonza- mosolyogtam és elindultunk a sulihoz.
Kookie is végig mérte Sugat, de ő hátulról.
- Tae az öcsés beindult rám- hallottam barátom hangját és maga mellé húzta Kookot aki csak mint egy kismacska bújt hozzá.
Minden egyes lökött haverom imádja a kis majmot. Mindenkit képes felhúzni akár egy jól megfontolt érintéssel. És én is azok közé az emberek közé tartozom.
Engem is elég hamar felizgat és ezt a haverjaim is tudják. És ahelyett hogy elitélnének még a hármasért könyörögnek. Néha YoonGit beengedjük de ennyi. És így végig nézve rajta lesz ma itt egy hármas. ( YoonGi= Suga)- Tae még a nyálad is kocsordul- karolta át a derekam nekem is YoonGi és közelebb húzott magához.
- Hm lehetséges- kuncogtam és belemarkoltam a fenekébe.
- Nah ilyen hamar le akarod tudni?- mosolygott perverzen és tarkómrafogva lehúzott egy csókra.
Amit még viszonoztam is volna, ha nem törnek ránk.- Na már megint elraboljátok a cukorkát meg a kölyököt?- hallottuk a sulitól Hoseok hangját mire szét rebbentünk.
- Aki korán kel aranyat lel- vontam vállat játékosan és oda mentünk hozzájuk.
- Vagy cukrot- röhögött Nam
- Lehetséges- kacagtunk vele együtt és elmentünk az osztályunkba.
Szerencsére egy osztályba járunk mind a hatan. És még hát velünk együtt egy jó pár ember de valamelyiknek csak azért jegyeztem meg a nevét, hogy majd azt nyögjem ne pedig mást. Mondjuk olyan is előfordult már. Uh az kicsit kínos volt.
Leültünk a helyeinkre. Kook ült Hoseok mellett, Nam Jin mellett én meg Suga mellett. Ez most pont jól is jött. Az első óránk matek volt és a tanár sem arról híres, hogy sokat néz a diákok felé. Mindenki vagy cetliket dobált és úgy beszélgetett vagy csak a padtársával sutyorgot.
És ezt az alkalmat választottam arra, hogy a kezem átvándoroljon padtársam ölébe.
- Mit csinálsz?- hallottam a kérdést halkan mellőlem. Mivel leghátsó padban ültünk nem látott ránk senki. A mellettünk lévő padokban meg a haverjaink ültek.
- Csak elfoglalom magam- vontam játékosan vállat és lehúztam a sliccét.
Azt várná mindenki hogy ellenkezni fog, de csak kényelmesen hátradőlt a székén és sunyi mosollyal várta hogy folytassam.
Eszem ágában sem volt most elintézni csak kellő képen felhúzni.
Nem vettem ki a boxerből csak markolgattam.
Kezdte nehezen venni a levegőt amit meg is értek. Ujjaimmal lágyan simogattam. Éreztem keményedik a kezem közt. Elégedett mosollyal láttam nem kell sok mire elhesegette a kezem és összegombolta a már lehetetlenül szűk nadrágját és feltette a kezét.- Tanárnő egészség ügyi problémáink vannak TaeHyunggal. Kimehetünk?- tette fek burkoltan az a kérdést: "Mehetünk dugni a WC-re?"
- Nekem megjött- szólt közbe JugKook mire még a tanár szája is leesett.
- Siessetek- küldött ki minket mi pedig készséesen siettünk is a mosdó irányába.
Kezdődhet maga a mennyország.
Hali!
Remélem tetszett a 2. Rész. Ha igen jelezzétek a megszokott módonPussz: VALAKI
YOU ARE READING
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
FanfictionTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...