*TaeHyung PoV*
Meg akart csókolni? Én meg hagytam volna neki?
Igen Tae ezek nagyon egyértelmü kérdések...De Minwoo is jó kor jön, hogy esne bele egy faszba. De ne Jimin-ébe. Ő az enyém!
Idegesen vágtam be a másik szoba ajtaját. Akkor enyém az erkélytelen szoba. A bőröndjeimet felraktam az ágyra és a kis dobozt is amiban kisebb értéktárgyaim voltak.
Először a ruháimat bepakoltam szép rendbe a hatalmas szekrénybe. Vajon meddig lesz benne rend? Fél nap? Magamat ismerve a kis ruha manó 2 perc múlva metámadja és mintha bomba robbant volna oda bent. Na mindegy.
A képeimet gondoltam miért ne kiraktam a falra. Rengeteg volt Suga-val és Kook-al. Meg perste a kicsike Seo-val. Akkor még, de picike volt.
Mosolyogva túrtam mélyebbre a képek közte, de nem volt jó ötlet. Képeket találtam a narancssárga hajú kis töpszliről. Akkor még mennyire más volt... Már akkor is ott volt Joshua, de őt letudtuk küzdeni. A szerelmünk több volt, hogy holmi balfaszok beleszóljanak. De az a kötél elszakadt, ami akkor össze kötött minket.
Most meg lehetne próbálni össze kötni, de a csomó megmaradna. Nekem tovább kellene lépnem, ha már ő megtette? El tudnám ő engedni? Vagy túl sok emlék fűz hozzá?
Én szeretem őt...azt akarom ő is szeressen.
Jimin mit tegyek, hogy megbocsáss a Seo-val történtekért? Seo már megtette, te miért nem tudod??Szeress Jimin! Kérlek szeress...
******HÓNAPOKKAL KÉSŐBB******
Álmosan mentem be a házunk ajtaján.
A csomó tánc meg zenetörténelem kimerít.Nevetést hallottam a konyhából. Oh már megint itt van az a nyuszi fejű gyerek.
- Hali- mentem be, de nem szándékoztam sokat zavarni.
- Szia- mosolygott Minwoo vagy ki az Isten az én Chimem ölében ülve. Hogy baszná meg egy sün.
- Tae csinálsz vacsit? Picim elvette a figyelmem és nem tudtam vacsit csinálni- mosolygott párjára Jimin
- Nem. Oldjátok meg. Én éhen akarok halni- vettem ki egy energia italt és felmentem a tánc terembe.
Na akkor táncoljuk ki magunból a dolgokat. Indítottam valami véletlenszerű zenét és lehunytam szemeim.
Átadtam magam a zenének és csak mozogtam.Nem tudom hanyadik szám ment már le, de valamire ráléptem. A talaj megtűnt alattam és hátra estem. Mi a szar? Kinyitottam a szemeim és egy üveget láttam elgurulni. Az hogy a francba került ide? Megpróbáltam felállni, de a bokám nem engedte.
- Jimin- nyöszörögtem a padlón fekve. -JIMIN!
- Tae!- rohant be Jimin aggódva és azonnal mellettem termett.
Leguggolt és megsimította az arcom.
- Mi történt?- nézett körbe majd látta, hogy én az üvegre mutatok.
Mintha valamin nagyon gondolkozott volna mert pernceken belül befeszültek izmai.
- Jimin- simítottam meg a kezét és az üvegről rám kapta a tekintetét.
- Kórház- vett az ölébe.
Fájdalmasan felordítottam mert a hátam sem volt a legjobb állapotba.
- Ssh- nyugtatott és berakott a kocsim hátsó ülésére.
- Neked...aah...jogsih...- próbáltam beszélni, de csak értelmetlen nyögések jöttek ki.
- Csss!- szólt rám és beindította a motort majd elkezdett a kórházhoz menni.
Ha össze töri az autóm és komolyan lenyakazom.
Szenvedések között kibírtam a kórházig vezető utat. Ismét az ölébe vett ami csak megint egy fádalmas sikítással díjaztam.Bevitt a sürgősségire ahol egyből meg röntgenezték a lábam és a gerincem. Nem hazudok, rettegtem.
Rettegtem, hogy baja lesz a lábamnak és, hogy soha nem fogok tudni táncolni. Nekem a tánc az életem...
- Nos.. Mr. Kim... Az ön lába eléggé súlyosan megsérült...
- De gyógyítható?- vágott közbe Jimin.
- Mr. Park kérem hagy fejezzem be- nézett mérgesen Chimre majd megköszörülve a torkát ismét felém fordult. - Súlyos, de nem gyógyíthatatlan. 2 hét felvő gipsz a gerincét pedig pihentetnie kell. Valakinek muszáj vigyáznia magára, mert nem igazán fog tudni mozogni. És kell valaki aki 2 hét múlva behozza a műtétre.
- Anyáékhoz haza megyek akkor- bólintottam.
- Nem. Maradsz. A gyógyszereteit nekem adja ide- vágott közbe Jimin
Meglepetten néztem rá. Elválalja hogy 2 hétig ápol? Vajon a szájával is ápolna? Oké Tae hülye vagy...
Fáradta sóhajtottam hagytam Jimin hagy adja rám a pólóm.Nem sokára már ismét a kocsiban voltunk.
- Miért?- kérdeztem halkan a sofőröm
- Mert tartozom- nézett mélyen a szemebe a vissza pillantó tükörből.
- Nem...- ráztam meg fejem és ismét elszorult a torkom.
- Te nem tudod de én igen. Maradjunk ennyiben- pakrolt le a ház előtt és kivette immáron gipszelt lényemet és bevitt a házba.
Lefektetett a szobámba.
- Szükséged van valamire?- kérdezte betakarva.
- Válaszokra- néztem rá fáradtan.
- Olyat mondj amit én tudok adni- simította meg a hajam.
- Szereted Minwoot?- sütöttem le a szemeim.
Nem láttam az arcát, de a válasza bizonytalan volt.
- Igen...- mondta kimérten.
- És engem? Szeretsz még?- néztem fel rá reménykedve
- Igen- mondta határozottan engem teljesen letaglózva. - Na jó éjt kis rokkantam- puszilta meg a szám szélét
- Ne hívj így...- csuklott el a hangom.
- Akkor törött angyal?- simította meg az arcom.
- Mint akinek a szárnyát lopták el?- emeltem rá hatalmas szemeimet.
- Neked a lábad a szárnyad- mosolygott.
- De a szárnyak nem nőnek vissza...- szomorodtam el
- Csodák léteznek. Csak nézz tükörbe- adott még puszina se nevezhető érintést ajkaival ajkaimra és kiment...
Halii! :)
Na mielőtt jönne a copy megnevezés a kommentbe magyarázatot adok!
A történet vége ismerős lehet egy yaoi os-ből. Aki olvasta de aki nem és nem tudja miről van szó annak most ide irom: másik profilom:
NINI_pikachu_HU
Na ott a Yaoi Os c. Könyvbe van ilyesfajta történet.
Szóval nem Copy csak többször felhasznált ötlet ☺Na ha tetszett hagyjatok nyomokat! 💞
Este felé lesz rész addig a kívánságokat lehet várni!Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
FanfictionTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...