*TaeHyung PoV*
Lementem a konyhába valamit inni mikor egy kicsi test a lábamnak csapódott.
- Kicsim elütöttél- kuncogtam és lültem a csempére a szívószálas üditőmet iszogatva.
- Tá Oppa Te szerelmes vagy?- csücsült a kislány az ölembe és kicsi kezeivel kivette a szívószálat a számból s a sajátjába rakta.
A kis sunyi elveszi tőlem. Huh mint Jimin a szüzességét a seggemnek. Nem hiába, az alma nem esett messze a fajától.
De a kérdése...mit válaszoljak?
Én sosem vagyok szerelmes csak egyszer voltam, de mit jelent nekem Jimin?
Ismét előjönnek a régi, jól ismert kérdések.
Azt hittem azon az estén megszabadultam minden zavaró kérdéstől, de nem. A kérdések hada még csak most kezdődik.- Én szerelmes voltam és....szerintem még az vagyok- bólintottam lassan.
Nem voltam benne biztos, de tudom, hogy nem hagyja annyiban míg rendes, egyenes választ nem kap.
- Akkor te szerelmes vagy apuba?- lepődött meg még a szívószálat is elengedve.
- De ez maradjon a mi kis titkunk- mosolyogtam rá és megittam a maradék innivalót
****
Csendben mentünk az egyetem felé és kaptam egy üzenetet.
Faszszopókám💕: Baba merre vagy? :$
Kőkeménykém💕💓: Nem messze tőletek az egyetemnél
Faszszopókám💕: Gyere a legközelebbi mosdóba 😏 5 perc
Elköszöntem tőlük gyorsan és elsiettem oda ahová kért. Nem akartam ott hagyni őket, de felejteni akarom Jimint. Meg amúgy is Seo mindig velem van.
5 perc múlva kivágódott az ajtó és Joshua libbent be rajta.
- Szia Kicsim- karoltam a nyakamba és lágy csókba húzott.
- Szia cica- karoltam a derekába és mohón faltam ajkait. Mostanában sokszor próbál dominálni.
Na azt várhatja. Az egyetlen aki felettem dominálhat az Jimin!
A nyakamat tépte fogaival amire csak jólesően felsóhajtottam.
- Térdre kiscicám- simítottam meg az arcát.
- Mi lenne ha most az én farkamat kényeztetnéd?- simított már elég kemény merevedésemre.
- Nem. Ezt már megbeszéltük- csókolgattam az állát.
Sóhajtva törődött bele és letérdelt.
Már a szájával kényeztetett amikor hallottam, hogy Jimin Seo nevét kiabálja. Mi lett az angyalkámmal??
- Engedj!- húztam ki tagom a szájából és próbáltam elrakni. Nehezen meg, de az övemet úgy hagyva meg a gombot sem rendeztem el csak rohantam a hang után amely Seo nevét kiabállta.
Nem sokára meg is találtam őket.
- Jimin- ziháltam.
Ahogy hűvösen rám nézett és kezdett benne összeállni a kép, hogy mi a francért mentem el.
Seo csak zokogott és apjához bújt.- Jimin- nyúltam utána kétségbe esetten.
- Hogy szopnátok egymás fulladásig- morogta oda a szavakat és elsétáltak.
Bassza meg...
- Kicsim nem folytatjuk?- cirógatta a hasam Josh.
- Engedj- löktem le magamról kezeit.
- De Baba...- akart újra hozzám nyúlni.
- NEM ÉRTED, HOGY NEM AKAROM, HOGY HOZZÁM NYÚLJ?! SOHA TÖBBÉ NE GYERE A KÖZELEMBE!- ordítottam majd rohanni kezdtem Seo és Jimin után.
A kocsinál nem volt és körbe rohantam az egész egyetemet.
- Bassza meg!- vágtam idegesen be a kocsi ajtót és beültem. Őrülten hajtani kezdtem Seo-ék felé.
A telefonom minden percben megszólalt.
Joshua mit nem értessz azon, hogy hagyj békén?!
Lenémítottam és kikapcsoltam.Leparkoltam és szinte berontottam a házba.
- Seo!-kiabáltam az emeletre.
- Fogd már be alszik!- vágott pofon erősen Jimin.
Oké ezt megérdemeltem.
- Sajnálom Jimin. Tudom elrontottam de,...
- Nincs de! Takarodj innét míg szépen mondom!- mutatott az ajtóra.
- Jimin ne csináld. Tudod, hogy a mindenem Seo- néztem rá kétségbe esetten.
- Leszarom. Akkor is a mindened volt mikor elveszve sírt a folyosón téged keresve? Vagy akkor inkabb az volt fontosabb, hogy leszopjanak??
- Jimin kérlek...- csuklott el a hangom a feltörekvő sírástól.
- Ta-ka-rodj!- szótagolta és a kezembe adta a táskám amiben minden cuccom benne volt.
Legördült egy könnycseppem.
Elvesztettem őt is és Seo-t is.
Kiballagtam a házból és beültem a kocsiba. Nem akartam sírni, de nem bírtam ki. Zokogva hívtam fel az első embert aki eszembe jutott.- Szia. De rég beszéltünk- csendült fel egy kipihent és boldog Kookinak a hangja.
- Kook...átmehetek?- szipogtam el-el akadó hangon.
- Taeh...mi történt?- ijedt meg.
- Elmesélem...
- Gyere. Az ajtó nyitva- s lerakva indultam el az öcsémhez abban a reményben majd ő lelket önt belém.
Undorodom magamtól. Fájdalmat okoztam életem legfontosabb lányának... Gusztustalan féreg vagyok.
Halii! :)
Kicsit depis, de mostanában nem nagyon fognak boldog részek jönni :( sőt ennek az évadnak a lényege a szomorú vágyakozás.
Ha tetszett nyomokat hagyjatok!Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
FanfictionTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...