* TaeHyung PoV*
Reggel első dolgom volt lemenni Kook és YoonGi előtt a konyhába, hogy meglepjem őket reggeli rántottával. Sokkal tartozom nekik nagyon.
- Reggelt'- köszönt Suga álmosan, de nagyon küszködött a szemében lévő álmosság ellen. - Segits
- Miben?- néztem rá kíváncsian.
- Hónap fordulónk van- rám emelte tekintetét mintha, ez olyan természetes lenne.
- De nyálas lettél- kerekedett ki a szemem, de azért segítettem neki valamit össze hozni szerelmének.
A palacsintát, a pirítóst és a kávét egy tálcára pakoltuk. Mellé még egy vörös rózsa és kész is volt a szép kis reggeli Kook-nak.
- Nagyon Köszi Tae- ölelt meg Suga hálásan
- Igazán nincs mit. De én megyek asszem Seo-ékhoz. Muszáj beszélnek a pici lánnyal- sóhajtottam szomorúan.
- Sok sikert. Menni fog az- simította meg a vállam bíztatóan.
- Majd két nyögés közt mond el Kooknak, hogy puszilom- kacagtam és felöltöztem.
- Kim TaeHyung te sosem változol- nézett rám mérgesen, de a szemei boldogak voltak.
- Mert ti így szerettek. Na puszi a pociktokra- intettem és kisasszéztam a házból.
Kocsiba szálltam s magabiztosan mentem Anna és Seo házához. Útközben vettem csokit meg egy olyan dolgot amiről egyből Seo jutott eszembe. Ha ezektől nem fog megbocsátani én tényleg elvesztem...
Az ajándékokkal a kezemben becsengettem. Imádkoztam, hogy ne Jimin nyisson ajtót, de persze, hogy az imám nem hallgattatott meg és a kis vattacukor törpe nyitott ajtót.
Azonnal vissza is akarta csapni, de a lábam megállította.
- Kérlek Jimin. Beszélnem kell vele és veled is- próbáltam magabiztos lenni, de egy-egy helyen még most is megremegett a hangom.
- Tae?- hallottam Anna hangját. - Szia, gyere gyorsan- ragadta meg a kezem félre tolva Jimint.
Felrángatott az emeletre egyenesen Seo szobájába.
- Anna...nagyon haragszik rám?- kérdeztem halkan.
- Menj, be és meglátod- engedett be.
Vettem egy mély levegőt és lassan kinyitottam az ajtót.
- Seo?- suttogtam
- Tá Oppa?- kérdezte a takaró alól valaki bizonytalan hangon.
- Én vagyok Kicsim- mentem közelebb és leültem az ágya szélére.
- Tá Oppa- forgolódott és kicsi kezét kidugta a takaró alól.
Kereset valamit majd megfogta a kezem.
- Itt vagyok- simogattam hosszú ujjaimmal pici kézfejét.
- El mész még?- csuklott el a hangja.
- Nem maradhatok. Apukád elküldött- suttogtam szomorúan.
- De menjen el ő! Azt mondta elhagytál és, hogy ne szeresselek!- csattant fel és nagy hévvel felült így megláttam picit duci arcát és vörös szemeit.
- Seo-m, te sírtál?- simogattam meg az arcát.
- Ne hagyj el Oppa- ölelt magához.
- Nem hagylak Kincsem- pusziltam a hajába. - Nézd, hoztam neked valamit
YOU ARE READING
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
FanfictionTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...