*Suga PoV*
- Nos mi...ketten sosem csak Tae-vel...- néztem rá. - Mit szólnál ha esetleg most...
Kicsit el-el akadtam mert nem tudtam hogy fogalmazzam meg szépen azt, hogy "Dugjunk ezentúl Tae nélkül és csak mi ketten!"
Látszólag jól szórakozott és még az agyamat is húzta.
- Nem értem. Elmondod rendesen?- mosolygott rám angyalian. Oh Kook te közel sem vagy angyal.
- De tudud!- néztem rá kicsit mérgesen, bár nem haragudtam.
- Nem nem- rázta a fejét így a haja eltakarta gyönyörű szemeit.
- Nyaa Kookie ne csinád. Tudod te- pirultam el halványan.
- Oh csak nem elpirultál?- csillantak fel szemei és kisöpörte a szemébe hullott haját, hogy jobban lássa kislányos zavaromat.
- Mit szeretnél mondani?- simogatta meg az arcom mosolyogva.
- Csak mi ketten...Tae nélkül- néztem szemeibe választ várva.
- Ennyire nehéz volt?- suttogta és édes ajkait párnámra helyezte.
Egyből felvettem a domináns szerepet és átkaroltam a derekát. Kezei a nyakamban végezték lába pedig a derekamon. Combjait simogatva, ajkait csókova mentem fel vele a szobájába.
Ajkaink szó szerint csatát vívtak a dominanciáért.
- Baba ne erölködj. Itt én leszek felül- váltam el tőle huncut mosollyal.
- Úgy mondod mintha bánnám- azzal ismét ajkaimon csüngött ez a szexy fiú.
Belöktem a szobája ajtaját majd be is csuktam azt. Nem időztem azzal, hogy a falnál kicsit durvulok, mert egyrészt gyengéd akarok vele lenni, hogy élvezze, másrészt pedig már nagyon türelmetlen voltam.
Lehelyeztem a hátát a matracra és ajkaimmal a nyakát vettem célbe. Édes nyöszörgéssel díjazta tettem.
- Engedd ki- suttogtam a fülébe és fognyomosra haraptam.
Hangosabban felnyögött mikor kulcs csontjára nyaltam. Levettem róla a pólóját az ő kezei pedig a puha anyagú felsőm alatt garázdálkodtak.
Ujjai finoman simogattak a hátamon feszülő hófehér és sima bőrt.Lassan lekerült mindkettőnkről a ruha így ő teljesen én pedig már majdnem meztelenül voltunk egymásba gabajodva
Végig csókoltam felső testét mellbimbóit kicsit megharapdálva és mirzsolva. Hasát puszikkal leptem el amitől néha néha megugrott. A kis csikis. Alhasán végig nyaltam amitől férfiassága lüktetett egyet.
Perverz tekintettel fogtam rá forró és vértől duzzadó péniszére majd kízóan lassan mozgattam kezem.- YoonGih...ne szórakozzh- nyögdécselte édesen.
- Bocsi nem értem- kuncogtam, de folytattam tovább kezem munkáját.
- Bassz meg...- nyögdécselte.
- A-a. Előjáték nélkül soha babuci- csókoltam hasára. - Van sikosítód?
- Ott mindent találsz- bökött az ágy alá. - De siess
- Vadmacska- kuncogtam és bekukkantottam az ágy alá majd egy kis dobozzal jöttem fel.
- Siess- könyörgött már szinte.
Leemeltem a doboz tetejét és kikerekedett a szemem. Volt ott minden. Bilincstől kezdve gyűrűkig meg egyéb kisebb nagyobb játékszerekig.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy éjszaka alatt [VMIN/BEFEJEZETT]
ФанфикTaeHyung nappal, sem egy angyal, de éjszaka Maga a megtestesült ördög. Akit reggel fűz az estére már alatta fekszik legyen az fiú vagy lány. Neki nem számít csak kellő kielégülést nyújtsanak neki. De egy helytelen éjszaka ami egy furcsa álom miatt...