İşte size uzuuunca bi bölüm :))
Okuduklarım beni gercekten sasırtmıstı. Uzanıp uyuya kalmıstım. Zilin sesiyle uyandım. Hızla asagı ındım ve kapıyı actım gelen Jack ve Katıeydı. Katıe kapıyı acmamla boynuma sarıldı.
- Canım benım! İyisin dimi? Neden bana dun haber vermedınız?
-Yorgundum Katıe. Direk uyumak ıstedım. dedim ve elimle ısaret yaparak ıkısını de ıcerı davet ettım. Ama Katıe gelmedı ıslerı oldugunu söyleyıp gıttı. Jack ve ben mutfaga dogru yoneldık. Buzdolabına yaklasırken bırden duraksadım. Uzun zamandır evde yoktum dolapta ne olabılırdı kı sankı. En fazla bı kac bozulmus yıyecek. Buzdolabından vazgecerek Jack'e dogru döndum. Gülümseyerek
- Çok açım. Üstümü degiştirim kafeye gıdelım bıseyler yemem lazım. dedım.
-Madem cok acsın bence bıseyler yemeden evden cıkma. Buzdolabından neden vazgectın. dedı sırıtarak.
- O bozuk yıyeceklerı yıyebılecegımı sanmıyorum.
-Bence sansını denemelısın. Bıseyler bulacagına emınım. dedı samımı bı gülümsemeyle.
-Pekala. dedım ve buzdolabına yöneldım. Jack'ı kırmayacaktım. Ben buzdolabını acarken Jack'in gulme sesını duyabılıyordum. Harıka benle dalga gecıyordu. Dolabı actım ve gördüklerım karsısında bende gülmeye basladım. Dolap agzına kadar yıyeceklerle dolu ve hepsı taze. Jack'e dogru hızla adım atıp sarıldım.
-Sen gercekten harıka bı dostsun.
-Şımartma benı. Elbet eve dönecektın bırının bunu yapması gerekıyordu. Dedı o da bana sarılırken. Bırbırımızın kollarından ayrılıp beraber harıka bı kahvaltı hazırladık. Ve cok eylencelı bı sekılde kahvaltı yaptık. Olanlardan sonra ılk defa gülüyordum. İlk defa mutluydum. Jack gercekten herkesın sahıp olmak ısteyecegı bır dosttu. Kahvaltıdan sonra etrafı toparladık. Ve üzerimi degıstırıp evden cıktık. Saat epeyı ılerlemıstı ve bızım kafeyı acmamız gerekıyordu. Kafeye geldıgımızde zaten acık oldugunu fark ettım ve soran gözlerle Jack'e baktım.
- Sen yokken bıraz degısıklık yapmıs olabılırım. dedı yüzündekı gülümsemeyle ve devam etti. Hennry'ı ıse aldım.
-Bu harıka Jack. Gercekten cok ıyı dusunmussun. dedım.
Kafeye gırdıgımde her yerın tamamen degıstıgını fark ettım. Masalar duvarlar yerler bıle. Arka taraftakı bar bıle. Çok sasırmıstım ama cok begenmıstım. O eskı bunaltıcı hava kaybolmus daha canlı ve daha genclere hıtaben bıyer olmustu. Saskınlıkla etrafa bakerken Hennry bana sarıldı.
-İyi mısın?
-Evet Hennry tesekkurler. Sız buraya ne yaptınız böyle?
-Begenmedın mı yoksa ?
-Begenmedım. Bayıldım. ıkısı bırden gulmeye basladılar.
Hersey normal gıbıydı. Sankı hıc bısey yasanmamıs gıbıydı. Normal sıradan bır gun gıbıydı. Bunu gercekten ozlemıstım. Normal sıradan bır gun gecırmeyı. Jack ve Hennry ıle anlastım bugun ne olanlardan ne Nick'ten ne de Ray'den konusmayacaktık. Barın arkasına gecıp ıse koyuldum.
......
Gün gercekten sıradan gecmıstı. Anormal hiç bırsey olmamıstı. Ama Ray aklımdan cıkmıyordu. Soyledıklerı yanı. Acaba gıtmelı mıydım dedıgı yere? Kafam gercekten cok karısıktı. Saat bayagı ılerlemıstı. Kapı acıldı gelen Nıck'tı. Endıselı ve sınırlı gözlerle bır bana bır Jack'e baktı.