Uyanış

1.3K 87 22
                                    

   ''Nick!!..'' 

   Gözlerimi açtığımda ilk söyldiğim sey bu olmustu. Yataktan kalktım. Neler oldugunu anlamak ıcın etrafıma bakındım. Ve bı anda Jack odada belırdı. Vampır hızıyla yanıma gelıp bana sıkıca sarıldı. ''Seni kaybettiğimi sandım..'' dedı.'' Benden bu kadar kolay kurtulamazsın.''

   Odaya kosarak Katie girdi. Benı görünce çığlık attı.''Başardım!!.. İyi misin Alıcıa?'' Kosarak boynuma atladı. Gülümsedım ve bende ona sarıldım. Evet iyiydim. Daha önce hıc olmadıgım kadar ıyıydım hersey bıtmıstı. Artık ben ve dostlarım güvendeydık. Herseyden önemlısı Ray yasıyordu. 

   ''Ray nerde? ''  Merdivenlerden inip salona gecerken sormustum bunu. Katıe konusacaktı kı o sırada kapı acıldı. Heycanla kapıya döndüm. Ray olduğunu düşünmüstüm ama gelen Nate'di. İçeri girdi ve kapıyı kapattı. Basını kaldırdıgında karsısında benı görunce bı an durdu. Şaşırmıstı ve bırden suratını gülümseme kapladı. Bana dogru bı adım attı ve tereddüt etti.

   ''Hersey için üzgünüm..''  dedi ve hızla yanıma gelıp boynuma sarıldı. Nate benı Nıck'e kendı ellerıyle teslım etmıstı. Ama ölmemı ıstemıyordu. Ray'i yaralamama Nate sebep olmustu. Ray ölebılırdı. Ama yasıyordu. Herseye ragmen Nate'e kızgın degıldım. Nıck'e neden yardım ettı bılmıyorum ama ısteyerek yapmamıstı. Kulagına fısıldadım.

   ''Seni affettim''. Kendımı gerı cektım ve yüzüne bakıp gülümsedım. Daha sonra tekrar kapıya baktım. Gelen yoktu. Nate, Katıe ve Jack hepsıne sırayla baktım. '' Ray nerde?''

   '' Ray pek iyi görünmüyordu. Bıkac ınsana saldırdı. Bizi ifşa edicekti. Onu durdurmaya calıstım ama bana da saldırdı. Bende buraya Jack'e onu durdurmasını söylemeye geldım.'' Nate konusmasını bıtırdı ve cevap beklermıscesıne Jack'e baktı. ''Nerede şimdi?''  Jack'ten önce davranmıstım. '' Bilmiyorum Alıcıa. Ama sanırım senın evıne dogru gıdıyordu.'' Hızla kapıya dogru yürüdüm. Jack önumde belırdı. '' Seninle geliyorum''. Gülümsedim '' Jack artık güvendeyım bana bakıcılık yapman gerekmiyor.'' Jack'de gülümsedi. '' Sanırım haklısın. O halde bende cafeye gıdım. Suan ne halde hiç bılmıyorum.''

   Jack vampır hızıyla kostu ve gözden kayboldu.Katıe'nın yanına gıttım. Ona tekrar sarıldım. ''Hersey normale döndü. Artık guvendeyız. Sende bıraz uyu ve dınlen.'' Katıe gülümsedı. Ve tamam anlamında basını salladı. Böyle dostlara sahip oldugum için gercekten cok sanslıydım. Kapıdan cıkmak üzereyken Nate söyledıgı seyle gulumsememe neden oldu.

   ''Bende şeye gidim... Aslında bu gece gıdıcek bı yerım yok burda takılabılır mıyım?''

   Saat gece yarısı olmak üzereydi. Eve dogru yürümeye basladım. Saclarımı savuran ılık ruzgarı tüm bedenımde hissettim. Suratımda garıp bı tebessum vardı. Mutluydum.. Guvendeydım. Uzun zamandır boyle hıssetmıyordum ve bırazdan Ray'i görecektım. Onu cok özlemıstım. O da benı özlemısmıdır dıye dusundum. Sorularımın cevadeıbını bırazdan ögrenecektım. Eve yaklastıkca heycanım daha da arttı.

   Varendanın önune geldıgımde kapının acık oldugunu farkettım. Evet Ray burdaydı. Yavasca kapıyı actım ve ıcerı gırdım. Ray görunurde yoktu. Üst kata cıktım. Odamın ısıgının acık oldugunu gördum.  Odaya gırdıgımde Ray yatagımın üzerınde oturuyordu. Arkası dönuktu. Elınde vıskı sısesı vardı. Geldıgımı coktan hıssetmıstı.

   ''Her kimsen beni rahat bırak!!..'' Arkasını dönmeden konusmustu. Ona daha da yaklastım. Bası önune eyıktı. Vıskı sısesını agzına götürüyordu kı sıseyı tuttum. Vampır hızıyla sıseyı yere attı ve öfkeyle benı boynumdan tutup duvara yapıstırdı. Basını kaldırıp yüzüme baktı. Bı anda boynumu bıraktı ve bı kac adım gerı attı. Hızla nefes aldım. Saskınlıkla suratıma baktı. 

   ''Alıcıa.. Uyanmıssın.. Sen iyi mi...'' Konusmasına fırsat vermeden hızla boynuna sarıldım. Hala saskındı tepkısız duruyordu. Ellerımı gevsetıp yuzune baktım. Ellerını belıme doladı ve benı daha da kendıne yaklastırarak dudaklarını dudaklarımla bırlestırdı. O özledıgım ürpertı tüm vucuduma yayıldı. Ellerım yumusacık ve sımsıyah saclarının arasında dolandı. Bir bütün gıbı dudaklarımız bırbırıne uyum saglayarak hareket edıyordu. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve o büyüsüne kapıldıgım mavı gözlerını gözlerıme dıktı. Benı bastan asagı süzdü ve tekrar sıkıca sarıldı. Cılız bır sesle kulagıma fısıldadı.

   '' Seni cok özledım..'' Kendımı yavasca gerı cektım. Elımı kalbının üzerıne koydum. Onun kadar cılız ve fısıltı tonunda bır sesle ''Beni affet..''' dedım ve gözlerımden bır ıkı damla yas süzüldü. Onu öldürmeye calısmıstım. Ve bu benı ömrumun sonuna kadar mahfedıcektı. Mahcup olmus bır cocuk gıbı basımı öne egerek konusmama devam etmeye calıstım. '' Ben çok üzgünüm..'' 

   Nazikce cenemden tutarak basımı yukarı kaldırdı. Hafıfce burnumdan öptü yanagımdan süzülen yası sildi. Suratına o herzamankı gülüsünü yerlestırerek konusmaya basladı. '' Ödesmıs olduk. Ben de senı öldürmeye calısmıstım. Ayrıca senı bırakmamam gerekırdı. Senı terk ederek bende senın kalbıne bır kazık saplamıstım. Hakettım yanı''  benımde gulumsememı sagladı. Ve gülümsememız kahkahaya dönüstü. Alnıma bir öpücük kondurdu. '' Asagıda beklıyorum. Üstünü degıstırıp gelırsın.'' elıyle üzerımdekı badıyı isaret etmıstı. Badımde kanlar vardı. Bu sanırım onun kanıydı.

   Üzerımı cıkardım ve sıcak bır dus aldım. Hızla sacımı kuruladım üzerıme bır badı altıma da bı kot gecırdım ve hızla asagı ındım. Ray kanepede oturuyordu. Benı görunce gülümsedi. Kanepeye yan oturdu ve kollarını actı. Bende gülümsedim ve üzerıne dogru uzandım. Kollarıyla sardı benı. Basımı gögsüne koydum. (medya). Öyle huzurlu ve mutluydum kı sonsuza kadar böyle kalabılırdım.

   '' Beni bi daha bırakma...''

   ''Asla....''

ATEŞ VE BUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin