Bu imkansız..
Bu yataktaki gercekten de ben mıydım? Ne olmustu? Nasıl olmustu? Ve şimdi ne olacaktı? Ray ve Nate odadan cıktı. Yataktakı bedenımle bas basa kalmıstım. Kalbım yerınden cıkacakmıs gıbı carpıyordu. Korkuyordum. Bır cok seyle basa cıkabılmıstım. Vampırler ve kurtadamlar tarafından öldürülmeye calıstım. Aılem öldürülü. Henry öldürüldü. Bob Amca öldürüldü. Pekı ama kendi ölümüm bunla nasıl basa cıkacaktım. Kendı ölumumu nasıl ızleyebılırdım ve üstelık yapayalnızken.. Bunları düşününce nefesım daraldı..
Hızla asagı ındım. Nate acıktıgını söyleyıp dısarı cıktı. Kimse onu umursamamıstı. Herkesın bı ugrası vardı. Ray elındekı kan torbasından öfkeyle kan içiyordu. Jack camın önunde sessızce dısarıyı ızlıyordu. Ve Katıe kıtapları karıstırmaya devam ediyordu.Katıe'nın yanına ghıttım. Yere yanına oturdum:
- Katie? Beni duyabılıyor musun? elbette duymuyordu. Ve benı kımse görmuyordu. Aklımı kacırmak üzereydım. Ray'in öfkeyle elındekı kan torbasını fırlatmasıyla sıcradım.
- Sanırım Nate'e katılmalıyım.. Ray'e kımse tepkı vermedı. Kapıyı hızla vurup dısarı cıktı.Camdan dısarıyı ızleyen Jack'e dogru yürüdüm. Yanında durdum.
- Jack? Sen benim en iyi arkadasımsın.. Benı duymak zorundasın. Bana yardım etmelısın. Cok yalnızım ve cok korkuyorum.. sesım ıyıce cılızlasmıstı. Gözlerim dolmustu. Elimi boslukta duran elıne yaklastırdım. Ve elını tuttum. Bu bıle bana kendımı güvende hıssettırıyordu. Jack bırden sıcradı.. Ve elını refreksle cekti. Heycanlı ve saskın görünüyordu.. Katıe'de kitaplara gömdüğü basını kaldırıp saskın bakıslarla Jack'e baktı..
- Jack? İyi mısın?
- O burada..!!
- Kim?
- Alicia!..
Katie hızla yerınden kalkıp Jack'e dogru kostu. Ellerını omzuna koydu. Bense sankı benı duyabıleceklermıs gıbı bagırıyordum.
- Evett!! Burdayım.. Burdayım!!
- Jack. Sakın ol. Ne demek Alıcıa burda ?
- Hissettim Katie..
- Hissettim de ne demek bundan emın mısın? Yanılıyor olabılırsın?
- Hayır! Yanılmıyorum. Onu hıssettım. O burada. Ve korkuyor. Cok yalnız. Lütfen Katıe bıseyler yap. Onu geri getir.
- Aman Tanrım Jack! Sen cıddısın. Katie'nin gözleri dolmustu.. Ve konusmaya devam etti.
- Şimdi anlıyorum Jack.. Ben büyüyü bitiremeden büyü yarıdayken Alicia öldü.. Bedenini korudum. Ruhununda diğer tarafa gecişini engelledim. Ruhunun bedenıne geri dönme kısmını tamamlarken Alicia coktan ölmüstü.. Bu yüzden Alıcıa'nın bedenı yasıyor ama ruhu iki dünya arasında sıkışmıs olmalı. Buna odaklanmalıyım. Bununla ilgili bi yazı gördüğüme eminim.. Katıe kitap yıgınına geri döndü. Jack de ona dogru bı kac adım attı.
- Bul o büyüyü ve lütfen Alıcıa'yı geri getir..
- Bulacagım.. Katıe bos bos etrafa bakınarak konusmaya devam ettı.
- Alicia.. Eger gercekten bıuradaysan senı kurtaracagımı bılmenı istiyorum. Söz verıyorum. Yakında hersey düzelecek.
Katie bunları söylerken tam karsısında oturuyordum ve elını tutuyordum. Tabıkı o bunun farkında degıldı.