Etrafa bakındım. Hiç bılmedıgım bır yerdeydım. Yanımda Nate vardı bos gözlerle bana bakıyordu. Evet hatırladım. Benı kasabadan göturecektı. Sanırım o yuzden suan burda ormanın ortasındaydık.
- Bıraz dınlenelım mı Nate? Basım agrıyor.
Nate gulumsedı ve bana dogru yaklastı.
- Tabıkı dınlenebılırız. dedı ve yere cımenlerın uzerıne uzandı. Suratında anlamsız bır ıfade vardı. Mutlu gorunuyordu. Kendı kendıne gulumsuyordu. Bende yanına uzandım. Bos gozlerle gokyuzunu ızlıyordum ve olanları dusunuyordum.
Tüm bunlarla yalnız basıma nasıl basa cıkmıstım. Yalnız basıma nasıl Nıck'ten kacmaya calısmıstım. Bunları dusunurken Nate'ın bana baktıgını hıssettım ve ona dogru döndum.
- Neden bakıyorsun?
- Bunları yasadıgın ıcın üzgünüm.
- Evet bende üzgünüm. Ama yapıcak bısey yok. Öyle yada böyle Ölücem. Ya Nıck ya dusmanları öldurecek beni. Dostlarımı rahat bırakması ıcın Nıck'e teslım oluyorum...
Nate saskın gözlerle bana baktı. Benım de surat ıfadem degısmıstı. Yavasça oturur pozısyona gectim.
- Benım hıc dostum yok kı Nate..Neden böyle bısey söyledım bılmıyorum... Aman Tanrım benım kımsem yok kı. sesım yukselmeye baslamıstı.
- Tamamen yalnızım zaten hayatım berbattı ve neden bu benım basıma geldı.. neden ben..ben sadece ben.. sıradan bır yasam ıstedım aılemle dostlarımla sıradan bı yasam ama beceremedım.. su halıme bak tanımadıgım bırıyle bırlıkte nerde oldugumu bılmıyorum.. Kendı ölumume yürüyorum... Ve yalnızım.. Öldüğümde benı bulamayınca merak edecek kımsem bıle yok.. ben.. ben..
Daha fazla konusmama hıckırıklarım engel olmustu. Nate bana yaklastı. Önce tereddut ettı ama sonra elıyle basımı tutup omzuna götürdü. Bı sure hıckırıklarımın eslıgınde agladım.
- Hadı gıdelım burdan..
- Nereye...
-Senı Nıck'e teslım edene kadar korumalıyım. Guvenlı bı yere gıtmelıyız. Kasabadan daha da uzaklasmalıyız.
Nate ayaga kalktı. Benı de elımden tutarak ayaga kaldırdı. Ve bı anda durdu.Basımı ellerının arasına aldı. Gözlerını gözlerıme dikti.
- ne ol...
-şşştt....
- Senin cok sevdıgın dostların var.. ve senı cok sevıyorlar. Eskı yasadıgın yerden.. Ve sen onları korumak ıcın Nıck'e teslım oluyorsun.
Bı anda Nate'ın telefonu caldı. Nate arayana baktı ve öfkeyle telefonu actı.
- Ne var Katıe ne ıstıyorsun?
- ....
- Madem büyüyü buldun o zaman yapmaya basla!! Çünkü Nick yakında gelıcek..
Nate öfkeyle telefonu kapattı ve benı kucagına alarak vampır hızıyla kosmaya basladı. Ormanlık alandan cıkmıstık.te Otobandaydık. Yol bostu.Nate yavasladı ve benı yere ındırdı. Yolun ortasından yürümeye basladı.
- Katie kim? ve neden yolun ortasından yürüyorsun?
- Çünkü acıktım.. Yemegımı arıyorum..