''Günaydınnn!!!...''
''ŞŞŞttt...''
Gözlerımı Jack'in bağırarak içeri girmesıyle açtım. Yattığım yerden dogruldum. Olamaz dün gece uyuya kalmısım Ray'ın kolların da. Aslında bu güzel bırsey ama onun açısından düşününce güzel degıl. Çünkü Ray'ın uykuya ıhtıyacı yok uyumuyor ve tüm gece benım yüzümden burda oturmak zorunda kalmıstı.
''Özür dilerim Ray. Uyuya kalmışım. Bütün gece sıkıntıdan delırmıs olmalısın. Keske benı uyandırsaydın.'' Ray gülümsedı ve alnıma bir öpücük kondurdu.
'' Hayatımın en güzel gecesıydı. Sıkılsaydım kalkıp gıderdım ve sen uyanmazdın bıle. '' Yanaklarım kızarmıs bır halde gulumsedım. Butun gece ben uyurken benı ızlemıstı.. Konuyu dagıtmak için bakıslarımı Jack'e yönelttım.
Jack coktan ıcerı gırmıs kendısı için önceden dolaba koydugu kan torbasını bardaga bosaltıyordu. Yanımıza geldı ve bardagın bırını Ray'e uzattı.
'' Bu gece cafede bır partı düzenlemeyi düşünüyorum Alicia ne dersin?''
'' Ne için?''
'' Zaferimiz için.. ''
'' Bilemiyorum Jack bu dogru olur mu?'Nick öldü..''
Bu cümlem karşısında Ray ve Jack saskınlıkla suratıma baktılar. Ray hızla ayaga kalktı. Bı ılerı bı gerı yurumeye basladı ve karsımda durdu. Basımı kaldırıp suratına baktım. Çok cıddı görunuyordu. Elındekı bardaktan bır yudum daha aldı. Bana dahada yaklastı. Gözlerınden ates fıskıracakmıs gıbı sınırlıydı.
'' Onun için yas mı tutuyorsun Alıcıa?''
'' Bu konu hakkında konusmak ıstemıyorum..''
'' Alıcıa Nıck bizi öldürmeye çalışıyordu..''
''Evet ama basaramadı!.. Ben onu öldürdüm!.. Ben yıllarca görünmez bır melek gıbı koruyan birini öldürdüm... Katilim ben!.. '' İstemeden biraz yüksek sesle konusmustum. Ve son cümlemde sesim cılızlastı ve gözümden bırkac damla yas süzüldü.. Ray ve Jack daha da şaşırmıştı. Ray elındekı bardagı duvara fırlattı. Bağırmaya başladı.
''Kendını suçlu mu hissediyorsun?!!.. ''
''Bu konuda konusmak istemıyorum!..'' Hızla yerımden kalkıp kapıya dogrukoştum ve kendımı dışarı attım. Varendanın merdıvenlerıne oturdum. İstemsizce aglamaya basladım. Tabiki kendımı suçlu hissediyordum. Ruhum iki dünya arasında sıkıştıgında Nıck'ın gösterdıgı seyler ve söyledıklerı aklımdan cıkmıyordu.
Bır kac dk gectı evın kapısı acıldı. Bırı vampır hızıyla çıkıp gözden kayboldu ama Ray mi, Jack mi anlayamamıstım. Bir iç çekip ayağa kalktım. Gözyaslarımı sildim. Sacımı ve üzerımı düzelterek içeri girdim. Hala aynı yerınde sakınce oturan ve bardagını yudumlayan Jack'i gördüm. Karşısında kı koltuga oturdum.
''Sen de kızıcak mısın?''
'' Hayır Alicia. Ben senin dostunum. Ve görevim kızmak degıl. Yargılamadan seni dinlemek. Şimdi neler oluyor anlatır mısın? Uyandığın zaman Nick'in adını söyleyerek uyandın bu ne demek?''
'' Ruhum ıkı dünya arasındayken Nick'i gördüm..''
.....