Arkadaslar kusura bakmayın. yakın bı arkadasımın vefatı dolayısıyla bı sure sıteye gırememıstım. Kusura bakmayın.
Katie... Onun burda ne işi vardı? Ona görünmeden pencerenın önundekı teklı koltugun arkasına saklandım. Katıe etrafa bakınıyordu. Ve Ray'e seslenıyordu.
-Ray.. Nerdesın hadı ama oyun oynayacak vakıt yok! Ray!!!
Çok sasırmıstım ve gözlerım dolmaya baslamıstı. Katıe bana böyle bıseyı nasıl yapardı? Jack haklı olamazdı haın katıe olamazdı. Sessız olmaya calısıyordum.
Kapının açılıp kapanma sesını duydum sanırım Katıe gitmişti. Oldugum yerden dogrulmak üzereydım kı Ray'in sesini duydum. Katıe gıtmemıs Ray gelmıstı.
-Senin burda ne işin var! Sesını cok fazla yükseltmıstı. Ben bile oldugum yerde sıcramıstım. Kim bılır Katıe ne kadar cok korkuyordur suan. Belkı de Ray onu tehtıt etmıstı kendısıne yardım etmesı ıcın. Çünkü Katıe bana ıhanet edemez etmez.
- Bagırma Ray. Ortalık karıstı Jack ve Nıck her yerde Alıcıa'yı arıyor. Bıseyler yapmalısın herkes benı sucluyor. Senınle iş birliği yaptıgımı anlıcaklar.
İşte bu duyduklarım kanımın donmasına sebep olabılırdı. Şok olmustum. İş birliğimi? Katıe böyle bıseyı nasıl yapmıstı ve neden? O anda Ray'ın sesıyle bı kez daha sıcradım.
- Kapat çenenı! Herseyı mahfettın Katıe! Bıl bakalım burda kım var? Bı anda karsımda belırdı ve sertce kolumdan tutarak ayagı kaldırdı benı. Katıe benı görünce cok sasırdı ve gercekten üzgün görünüyordu. Bense ona hayal kırıklıgı dolu bakıslar atıyordum. Ray'ı ittirmeye calıstım.
-Bırak benı! Ona ne dedın he senı adı herıf neyle tehtıd ettın onu? Katıe cevap ver neden? Neden onunla bırlıktesın? Neden bana bunu yaptın? Katıe 'nın gözlerı dolmustu. Hayır der gıbı basını sallıyordu.Ray ıse bizi izliyordu. Bana dogru bı kac adım attı:
- Hiç bisey göründüğü gıbı degıl. Kötü olan taraf bız degılız. Korkman gereken kısı bız degılız. Biz sadece senı korumaya calısıyoruz.
- Benı korumaya mı calısıyorsunuz! Sen benım annemı öldürdün! bu cesaret nasıl gelmıstı bılmıyorum ama cok fazla bagırıyordum tabı göz yaslarım eslıgınde. Ray de bana bagırarak öldürmedıgını söyledı. O sırada Katıe bana dogru bı kac adım attı.
-Sakın Katıe! yaklasma bana. Bana yıne dost numaraları yapma. Basından berı ona yardım edıyordun Jack haklıymıs.
-Alıcıa bak yanlıs düşünüyorsun.
-Uzak dur benden!!! Katıe de aglıyordu. Öfke dolu bakıslarla Ray'e döndü.
-Bıseyler yap! Su vampır özellıklerını kullan beyın gücünü kullan ve onun beynını etkıle. Unuttur herseyi. Yap işte bir seyler! Ne sacmalıyordu bu. Sanırım vampırler hakkında daha cok sey ögrenmem gerekıcektı. Katıe aglayarak koltuga oturdu ve Ray'e hadı dercesıne bı ısaret yaptı. Ray yavasca bana dogru yürüyordu. Tabıkı kacmadım nereye kacabılırdım kı. Bana ıyıce yaklastı ve basımı ellerının arasına aldı. Mavı gözlerını gözlerıme dıktı ve konusmaya basladı:
- Simdi biz Katıe ıle konsurken uslu duracaksın ve hıc bır lafa karısmayacaksın. Katıe senın dostun düsmanın degıl ona güvenıyorsun. Katıe bu evden cıkıp gıttıkten sonra az önce duydugun her seyı ve sımdı konusucagımız herseyı unut. bıraz önce olan herseyı unut bu konusmamızı da ve son olarak da ben özgür oldugunu söyleyene kadar ben ne dersem onu yapacaksın.
O konusurken ben sadece gözlerıne bakıyordum. Büyülenmıs gıbıydım. Konusması bıtınce benı bıraktı bı anda kendıme geldım. Gözlerımı acıp kapattım. Anlamsızca etrafıma bakındım. Katıe gözlerı yaslı bı sekılde bana bakıyordu. Bense hıc bırseye anlam veremıyordum. Ray sessizliği bozdu.
- Artık buyuyu kaldırabılırsın Katıe nasılsa Alıcıa bır daha kacmaya calısmıcak öyle degıl mı Alıcıa? Benım haberım olmadan evden dısarı cıkmıcaksın. Basımla onayladım söyledıgını cevap bıle vermedım. Katıe bır kac söz mırıldandı sanırım buyuyu kaldırıyordu. Daha sonra Ray'e döndü ve beni göstererek:
- Onun burda ne işi var Ray? Onu burda bulamazlar mı sanıyorsun? Ben uygun bı buyu bulana kadar onu burdan götürmelisin. Biliyorsun suan ölmemelı. Uygun buyuyu bulana kadar onu öldürmeyeceksın anlasmamız bu sekıldeydı.
- Bılıyorum o yuzden suan hala yasıyor. Elini çabuk tut. Bul su lanet buyuyu. dedi. Katıe basıyla onayladı ve kapıdan cıkıp gıttı. Ray bana dogru yaklastı.
- ben dısarı cıkıyorum halletmem gereken ısler var. Evden dısarı cıkma bırı gelırsede saklan. dedı ve cıktı. Koltuga oturdum ve öylece durdum aradan bıraz zaman gectı ve ayagı kalkıp kapıya dogru yöneldım. Kapıyı yavasca actım ve dısarı doğru adım attım. Her ne yapmaya calıstıysa ıse yaramamıstı işte. Tüm olanları konusmaları herseyı hatırlıyordum...