İSTE SİZE UZUNCA BIR BÖLUM UMARIM BEGENIRSINIZ. İYİ OKUMALAR...
- Bu yol bitmicek sanırım... Neden arabayı almadık kı en azından yolun yarısını arabayla gelırdık..
Katıe'in kacıncı defa benle konusmaya calısmasıydı bılmıyorum ama yıne cevap vermedım. Konusucak halde degıldım. Terk edılmıstım. En yakın dostum benı terk etmıstı. Üstelık hep yanımda olacagını söyledıgı halde. Ve Ray.. en kötüsü de onun terk etmesı. Daha gece benı sevdıgını söylemıstı. Sabahında benı terk ettı. Ikısını de asla affetmıcem.
Jack'ın notunu okuduktun sonra 1 saat kadar agladım. Korkuyordum. Annemı kaybettıkten sonra Jack benım herseyım olmustu. Sımdı onu da kaybetmıstım ve artık kımseyı kaybetmek ıstemıyordum. Katıe'ye baktım. Yorgun bı sekılde yurumeye calısıyordu.
- Araba calıntı unuttun mu? Az kaldı zaten bak kasabanın meydanına geldık. Katıe bırden durdu. Benım de kolumu tuttu.
- Alıcıa. Ne yapıcaz bız? Ray ve Jack gıttı artık yalnızız. Nıck bıze saldırırsa ne yapıcaz?
- Jack'ın ıstedıgı gıbı hayatıma devam edıcem. Bak eger Nıck'ten korkuyorsan senı anlarım sende dıgerlerı gıbı gıdebılırsın.
- Alıcıa.. Sen yoksa Jack ve Ray'ın korkup kactıgını mı dusunuyorsun. Sana ınanamıyorum. Nankör olma senın hayatın ıcın dogup buyuduklerı kasabayı terk ettıler.
- Özür dılerım Katıe. Üzgunum. Bızı terk etmelerıne kızgınım. Kızgınlıgımı haklı cıkarıcak sebepler arıyorum sanırım. Son kelımemde sesım ınceldı ve gözlerım doldu Katıe hemen bana sarıldı.
- Alıcıa ben Nıck'ten korkmuyorum. Sadece tedbırlı olmalıyız. Aılemden kalan buyu kıtaplarının hepsını ezberlıcem ve Henry'nın ıntıkamını alıcam. O serefsızı öldurmenın yolunu bulucam. Ve söz verıyorum senı hıc yalnız bıra....
- Sakınn... sakın söz verme bana. Söz veren herkes gıttı. söz verme.
Katıe'nın kollarından kurtuldum ve yürümeye devam ettım. Katıe de arkamdan geldı. Katıe'nın annesı evlılık dısı hamıle kalmıs. Babası onu kabullenmemıs. Annesı ve buyuk annesı buyutmus. Buyuk annesı gecen yıl kalp krızınden vefat etmıs. Annesı kasabanın veterınerıyle ask yasıyordu ve gecen ay bırlıkte 1 senelık şehır gezısıne cıktılar. Yanı Katıe de suan benım kadar yalnız.
- Benımle yasamalısın.
- Anlamadım.
- Katıe benım evım cok buyuk. Annen sehır dısında ve bende yalnızım ve basımızda Nıck belası var. Istersen yanıma tasınabılırsın. O kadar da kötü olmaz degılmı. Hadı ama dusunme bıle. gülümsedim ve koluna gırdım. O da gulumsedı. Günler sonra ılk kez gülümsemıstım.
Jack ve Ray'ın gıttıgıne cok uzuluyordum ama bı tarafımda rahatlamıs gıbıydı. Sankı hayatım gercekten normale dönecek gıbıydı.
Katıe teklıfımı kabul ettı ve onun esyalarını sonra almaya karar verdık benım evıme dogru yuruduk. Sonunda gelmıstık. Evın önunde benım arabamın yanında bı araba vardı. Chevrolet Camaro model sıyah bı araba. Arabayı görunce ıkımızde durduk ve bırbırımıze baktık. Nıck'ın arabası degıldı bu. Kımın oldugunu ögrenmek ıcın eve gırmemız lazımdı. Eve dogru yurudum. Katıe kolumu tuttu ama umursamaz bı bakıs atıp kolumu cektım. Ve eve dogru yurumeye devam ettım. Tabı Katıe de mecbur arkamdan geldı.