"Kurtadamlar mi? Kac tane? " Benim dusundugum seyi Ray benden once sordu. Jack guclukle cevap verdi.
" Bilmiyorum. Ama buyuk bi süru oldugu kesin. Sanirim Nick'in sürüsü."
" Nick' in bi sürüsü mu varmis. Iyi de o hep tek basinaydi."
"Demek ki degilmis Ray. Jenna onlara ulasmis ve kendi tarafina almis. Simdi hepsi kudurmus kopek gibiler ve intikam istiyorlar.Jenna'yi buldum ve bize saldirdilar. Joe.. O.. Alicia üzgunum.."
"Ne demek üzgunum Jack! Joe nerde? " sesim cok yuksek bi sekilde cikti.
"Ona ne yaptilar bilmiyorum. Jenna benim gitmeme izin verdi." Jack guclukle bunlari soyledikten sonra tekrar gozlerini kapatti. Ona endiseyle baktigimi goren Ray eliyle cenemi tuttu ve yuzumu kendisine cevirdi.
"Iyilesicek merak etme. Kurtadam isirigi bizi öldurmez sadece biraz gec iyilesir."
"Iyilesicek öyle mi Ray? Peki ya sonra? Sonra ne olacak? Tekrar mi yaralanicak? Ya da belki de siradaki sensindir? Aman Tanrim Ray. Ne yapicaz. Daha önce bir tane kurtadamla bas edemedik. Onu yenmek icin ölmem gerekti. Peki simdi bi sürüyle nasil bas edicez. Kac kisi olduklarini bile bilmiyoruz."
"Katie'yi ara hemen buraya gelsinler. Jenna onlarinda pesine dusebilir. Ben simdi gitmeliyim. Bi kac saate dönerim."
"Ray dur nereye?" Ray cevap bile vermeden vampir hiziyla kostu ve gozden kayboldu. Ben de Katie' yi aradim. Ama cevap vermedi. Tekrar..tekrar..tekrar..
Aradan nerdeyse bi saat gecmisti. Ve ben endiselenmeye baslamistim. Daha fazla burda boyle bisey yapmadan duramazdim. Hizla kapiya dogru yurudum. Ray'in arabasinin anahtarini aldim ve disari ciktim. Arabayi calistirip Katie'nin evine dogru surdum.
Bi sure sonra Katie'nin evinin önundeydim. Isiklar acikti. Arabadan indim ve varendanin önune kadar geldigimde kapinin acik oldugunu fark ettim. Kosarak iceri girdim.
"Katie!..Nate!.. Katie nerdesin?"
Hayir. Hayir burda kimse yok. Nerde bunlar. Evin butun odalarini tek tek gezdim ama burda yoklar. Tekrar disari ciktim. Arabaya bindim ve calistirip eve dogru surdum.
Gozlerimden yaslar akmasina engel olamadim. Hersey o kadar normaldi ki. Tum bu cilginliklar geride kalmisti. Ama insan oldugu seyden kacamiyor oyle degil mi ben de buyum sanirim. Lanetli bir insan. Etrafimdaki herkese aci ve beladan baska bisey veremiyorum.
"Hepsi benim yuzumden.. Lanet olsun!.. "
Hem bagiriyor hem direksiyona vuruyordum. O sirada basimda inanilmaz bi agri hissettim. Cunku o sirada araba havada takla atiyordu sert bi seye carptmistim ve basimi da arabanin tavanina carpmistim..
Araba yere carparak bi kac kez takla attiktan sonra son kez ve hizla yere carpip biraz suruklenip durdu. Ters bi sekilde durmustu. Arabanin ön tarafi bi anda alev aldi. Korku ve dehsete kapildim. Cunku araba her an patlayabilirdi. Hizla emniyet kemerimi cozdum. Arabanin kapisini acmaya calistim ama acamiyordum. Cama yoneldim. Ama sikismistim ve arabadan cikamiyordum.
"Yardim edin! Yardim edin.!''
Tum gucumle bagirdim. Ama duyan yoktu. Nerdeyse saat gece yarisini gecmisti ve yolda kimseler yoktu. Zaten burasi kucuk bi kasaba oldugu icin yollarda genelde boyle bostu.
Arabada kafa dikleme bi sekilde duruyordum. Basimda inanilmaz bi agri hissetim. Basim donmeye basladi ve gorusum azaldi. Sanirim bilincimi kaybediyordum.
Sonumun bi vampir yada bi kurtadam tarafindan olacagini dusunurdum hep. Oysaki siradan bi araba kazasiyla olacakmis. Aslinda buna seviniyorum. Dogal bi ölum. Kimse mudahale etmeden kimse beni öldurmeye calisip canimi almadan. Siradan normal bi ölum.
Alevlerin bana daha da yaklastigini hissedince dusuncelerimden siyrildim. Ve kendimi öksuruk krizinin icinde buldum. Yanarak degilde sanirim bogularak ölecektim. Tum cigerlerimde dumani hissettim. Ve artik nefes alamiyordum. Gözlerim kapanirken birinin biseyler mirildandigini duydum.
Gucum kalmamisti ama zorlukla gozlerimi actim. Arabanin önundeki ates sonmustu. Birisi arabanin kapisini sanki bi plastikmis gibi kolayca sokup ileri firlatti. Görusum daha da netlesmisti. Ama gorebildigim bi adam ve bir de kadin ayagiydi.
Adam eyildiginde yuzune baktim. Onu tanimiyordum. Tamamen yabanci biriydi. Beni sikistigim yerden kurtarip disari surukledi. Oksuruk krizim gecince guclukle ayagi kalktim. Ayaga kalkinca sendeledim ve dusecekken yabanci adam beni tuttu ve kucagina aldi.
Gozlerimi guclukle acmaya calistim ve kadinin yuzune bakmaya calistim. Suratinda sinsi bi gulumsemeyle bana bakiyordu. Bu Jenna'di.
"Birak beni!.."
Kalan son gucumle beni tasiyan adami yumruklamaya calistim. Ama adam etkilenmedi bile sanirim o kurtadamdi ve eminim bu onda sadece gidiklama hissi yaratmisti.
Biraz ilerde duran arabanin yanina gelmistik. Jenna arabanin kapisini acti adam beni koltuga oturttu. Yanimda biri daha vardi. Biraz daha dikkatlice bakinca onun Joe oldugunu anlamistim. Gozleri kapali hareketsizce yatiyordu.
Jenna bi kac kelime fisildadi ve Joe'nin kolunda bi kesik olustu. Jenna bana tiskintiyle bakti ve adama donup emir verircesine konustu.
"Icir suna da kendine gelsin."
Adam Joe' nin bilegini agzima dayadi. Artik kendimi daha iyi hissediyordum.
Jenna on koltuga oturdu. Bu yabanci iri kiyim adam da direksiyon koltuguna gecti ve arabayi calistirdi.
Bi sure yol gittikten sonra kendime gelebilmistim. Ve konusabilecek durumdaydim.
"Jenna ne yapmaya calisiyorsun? "
"Kapa ceneni."
Cevap vermek uzereydim ki araba durdu. Disari baktigimda benim evimin onunde oldugumuzu fark ettim. Jenna arabadan inip benim bulundugum tarafa geldi ve kapiyi acti. Kolumdan tutup beni disari itti. Yere dusmustum. Evime dogru baktigimda iki kisi daha gordum. Bize dogru yuruduler. Sanirim onlarda kurtadamdi. Biri benim kolumdan tutup eve dogru surukledi. Digeri de Joe'yi kucagina alip yurudu.
Varendanin önune geldigimizde evin kapisi acildi. Bu Jack'ti. Sonunda kendine gelmisti ve sanirim bizi duymustu. Jenna sinsice gulumsedi.
"Sakin kahramanlik yapmaya calisma Jack. En ufak bi hamlende Alicia'nin yaninda gordugun dostum onun boynunu kirar. Ya da Joe'yi tasiyan dostumu goruyo musun? Evet iste o. Elindeki kazigi da gordun dimi. Joe'nin kalbine kazigi saplar. Belki biri icin sansin olabilir. Hangisini kurtarmayi denersin acaba? Gerci hepimiz bunun cevabini bu gece ogrendik oyle degilmi. Hadi iceri gecelim de bunu kesinlestirelim."
Jack geri bi kac adim atti ve iceri gecmemiz icin kenara cekildi. Jack'in suratindan ne kadar caresiz hissettigi anlasilabiliyordu.
Iceri girdik. Jack nerdeyse yalvarircasina bi ses tonuyla konustu.
"Bunu yaoma Jenna"
"Neden yapmayayim Jack? Bu eylenceli olacak. Ayrica ben degil sen yapacaksin."
Anlamsizca jack ve Jenna'nin yuzune baktim. Neden bahsediyordu bunlar. Bunu sormak icin konusmak uzereydim ki bi anda Joe kendine geldi. Onu kucaginda tutan adam yere indirdi ve benim yanima dogru itti.
"Joe iyi misin?"
"Iyiyim Alicia."
Jenna bi kac kelime mirildandi ve eliyle isaretler yapti. Bi anda Joe ve ben dizlerimizin uzerine coktuk. Ayaga kalkmaya calistim ama kipirdayamiyordum. Kontrol bende degildi. Jenna buyuyle hareketsiz kalmamizi saglamisti. Jack nerdeyse aglamakli konusmaya basladi.
"Lutfen Jenna. Yapma."
" Soylesene Jack seni bu denli uzen Alicia'nin senden nefret edecek olmasi mi yoksa Joe'yi öldurecek olman mi?"
Jenna neden bahsediyordu. Joe'ye baktigimda gozunden bi damla yas suzuldugunu gordum. Sorar gozlerle Jack'e baktim.
"Bu aptal cadi neyden bahsediyor Jack. Joe'yi öldurmek de ne demek? "
Jenna igrenc bi sekilde kocaman bi kahkaha atti ve konusmaya basladi.
"Ona soylemedin dimi Jack. Jack ' i buraya seni bana getirmesi icin yolladim. Seni getirecekti. Bende Joe'nin canini bagislicaktim. Aranizda bi secim yapmasini istedim ama o henuz yapmadi. Beni beklettigi icin Simdi ikinizden birini kendi elleriyle öldurecek. Benim oyum senden yana Alicia. Arkadasin Joe'ye bye de "
Yerimden kalkmak icin cabaladim ama kimildamam imkansizdi.
" Hayir. Hayir. Jenna lutfen. Ona bu secimi yaptirma. Amacin intikam degilmiydi. Burdayim elindeyim. Al intikamini ve defol. " sesim benim bile bekledigimden yuksek cikmisti.
Jack'e baktim cok caresiz ve perisan gorunuyordu.
Jenna yanındakı adamlara elıyle isaret yaptı. Bırı benım diğeri Joe'nın arkasına gectı. Arkamdakı adam sacımdan tutarak basımı gerıye cektı ve elındekı bıcagı boynuma degdırdı. Metal bıcagın soguklugunu tum bedenımde hıssettım.
Dıger adamda elındekı kazıgı Joe'nın arkasına yasladı. Sanırım kalbıne denk geldıgı yerdeydı. Jenna'nın suratında kocaman bı gulumseme olustu. Gercekten eylenıyor gıbıydı. Jack'e dogru bı kac adım attı.
"Evet Jack. Baslayalim mi? Ya ikisinden birini öldurursun. Ya da ben ikisini de öldururum. "
"Hayir. Bunu yapamam."
Jack caresizce bi bana bi Joe'ye bakiyordu. Bu durumda ne yapabilirdi ki. Bi tarafta ben dostum dedigi ve cok sevdigi arkadasi. Diger tarafta yeni bi iliskiye baslamak uzere oldugu Joe.
Jenna'ya karsi cikmasii suan imkansizdi. 3 kurtadam ve 1 cadiya karsi. 2 vampir ve 1 insan mi?
Jenna Jack'in oylece durmasina sinirlendi. Eliyle arkamdaki adama isaret yapti.
Boynumda bi aci hissettim. Arkamdaki adam boynumu biraz kesmisti. Ayni anda Joe de hafifce bi ciglik atti. Ona baktigimda arkasindaki adamin kazigin bi kismini sirtina sapladigini gordum.
Jack bize dogru kosmaya calisti ama diger kurtadam onu tuttu. Jenna yine igrenc bi sekilde gulumsedi.
"Tik tak. Zaman ilerliyo ve bi secim yapmak zorundasin Jack."
"Tamam yapacagim!."
Jack onu tutan adamin elinden kurtuldu ve bize dogru bi kac adim atti. Egildi ve iki eliyle basimi kavradi. Tam gozlerime bakti.
"Üzgunum Alicia. Sanirim gözlerini kapatmak isteyebilirsin." Alnima bi öpucuk kondurdu.
"Sorun degil Jack. Yap hadi."
Gozumden yaslar suzulurken gozlerimi sıkıca kapattim.