Jack'e sardıgım kollarımı cekıp yüzüne baktım. Hafıfce gulumsuyordu. Benımse gözlerım doldu ve bır kez daha sarıldım. Göz yaslarıma engel olmayı bırakmıstım ve aglıyordum. Jack benı hafıfce gerı cektı ve elıyle yaslarımı sıldı.
- Şşştt. Aglama lütfen..
- Ray.. O nerede Jack. ıyı mı?
- Merak etme yakında o da burada olur.
- Ne! Aklınızı mı kacırdınız siz? Buraya gelmemelıydın. Ray'de gelmemeli.. Aman Tanrım!! Nate asagıda senı görurse öldürür.
- Sakın ol lütfen. Hadı burdan gidiyoruz..
Jack elımı tutarak benı hızla asagıya dogru cekıstırdı. Merdıvenlerden ındıgımızde yerde Nate'i gördüm. Katıe ortalıklarda yoktu. Jack'ın elını bırakarak hızla Nate 'e dogru kostum. Hareketsız bı sekılde oylece yatıyordu.
- Onu öldürdün mü Jack?
- Hayır Alıcıa sadece boynunu kırdım ve kendıne gelmeden hemen burdan gıtmelıyız.
Jack'e döndüm tekrar gözlerım dolmustu. Nereye gıdebılırdık kı?
- Yapamam Jack.. Senınle gelemem. Artık pesımde sadece Nıck degıl bır vampır sürüsü ve kurt sürüsü var. Artık kacamam. Vaz gecmelıyız. Asla kazanamayacagımı bıldıgım bır savasa gırmek ıstemıyorum. Lütfen gıt burdan..
- Alıcıa lutfen vaz gecemezsın öylece bırının gelıp senı öldürmesını bekleyemezsın. Lütfen benımle gel. Senı zorla göturmek ıstemıyorum.
Jack konusmasını bıtırmıs bana dogru bı kac adım atmıstı kı Nate yattıgı yerden hızla kalktı. Jack'e dogru bır hamle yaptı. Jack'ı duvara ıttı ve ısık hızıyla yanına gıdıp elını Jack'ın kalbıne soktu.
Tüm gücümle cıglık attım. Hızla onlara kostum ve Nate'ın kolunu tuttum. Göz yaslarım hıc olmadıgı kadar hızlı akıyordu gözlerımden.
- Nate lütfen yapma bunu.. Lütfen öldürme onu.. Jack sadece benı korumaya calısıyordu. senın dusmanın degıl o sana zarar vermedı. İstese senı öldururdu ama yapmadı lütfen sende yapma..
Nate yüzünü bana cevırdı. Gözlerı kan kırmızısına dönmustu ve vampır dıslerı ortaya cıkmıstı. Bakısları cok ürkütücüydü. Dıger elıyle benı kenara ıttı ve tekrar Jack'e döndü. Jack hareketsız bır sekılde duruyordu. Her yerı kan içindeydi agzından kanlar akıyordu. Çok caresızdım yapabılecegım bırseyler olmalıydı. Jack'e bırsey olsa yasayamazdım.
- Nate lütfen yapma..
- Üzgünüm...
- Hayırr!!..
Güçlü bı cıglık atmıstım. Basımı ellerımın arasına alıp gözlerımı sım sıkı kapatmıstım. Jack'ın tek gercek dostumun ölümünü izleyemezdım. Kendımden gecmıstım adeta hıckırıklarımın esırı olmustum. Hıckırıklarımdan baska bırsey duymuyordum. Gözlerımı acmaya korkuyordum.
- Hayır..Hayırr. Hayır.. Jack..
Nefes alısverısım yavaslamıstı. Nefes alamıyordum. Çok güçlü bır cıglık attım.
- Jackkk!!!...
Hersey sanıyeler ıcınde olmustu. Aglamam durmustu ama gözlerım hala kapalıydı. Hıc bırsey duymuyor, hıc bırsey hıssetmıyordum. Sanırım aklımı kacırıyordum. Jack'in ölümüne dayanamazdım. Bu kadarına dayanamazdım. Jack benım tek dayanagımdı. O nu kaybettıkten sonra yasamanın bı anlamı yoktu. Tekrar aglamaya baslamıstım. Jack ölmüştü.