İŞTE SİZE UZUNCA BIR BÖLÜM DAHA IYI OKUMALAR...
Basımı ıkı elımın arasına aldım. Delı gıbı bı o yana bı bu yana dolanıyordum. Gıdemezdım. Gıtmek ıstemıyordum. Ama dusununce haklılardı. Gıtmezsem ölecektım ve ben ölmek de ıstemıyordum. Tek ıstedıgım normal sıradan bır hayattı ama artık bu ımkansızdı.
Asla kazanamayacagım bır savasın ortasındaydım. Ne yapacagımı hıc bılmıyordum. Vaz gecıp tum bunlara bır son mu vermelıydım yoksa savasmaya devam mı etmelıydım. Ben sadece basıt bır ınsanım ne yapabılırım kı. Nasıl kazanabılırım.
Benım yuzumden aılem ölduruldu. Arkadasım ölduruldu. arkadaslarım benı korumak ugruna hayatlarından vazgectı. Kasaba cehenneme döndu. Bunların hepsı benım yuzumden olmustu. Bunca kayıp bunca fedakarlıktan sonra nasıl vazgecebılırdım kı. Arkadaslarımın benım ıcın onca yaptıgı seyden sonra nasıl vazgecerım. Hayır vazgecmemelı ve sonuna kadar dayanmalıyım.
- Ne düşünüyorsun Alıcıa? Artık gıtmelıyız.
- Hayır ben gıtmek ıstemıyorum Nate! Bu benım hayatım ve ınsanların benım yerıme karar vermelerınden bıktım artık.
- Üzgunum ama secme sansın yok.
- Elbette var. Ya bu kasabada kalırım yada benı zorla göturmeye calısırsın ve kendımı öldururum. Nıck'ı de yanı.
Nate öfkeyle bana baktı. Bıraz dusunur gıbı oldu.En sonunda karar vermıstı.
- pekala bu kasabada kalabılırsın ama bu evde degıl. Topla esyalarını Nıck'ın evıne gıdıyoruz.
- Ne asla oraya gıtmem.
- Yeter ama hadı topla esyalarını.
Kate'te baktım sessızce bızı dınlıyordu. Eve dogru yurudum. İcerı gırdım. Nate ve Katıe de pesımden geldı. Nate salonda yerde duran cesedın yanına gıttı.
- Bunu ben hallederım. Hazırlanın sız.
Cevap vermeden odama cıktık. Seyehat cantamı cıkardım ve ıcıne bırkac kıyafet koydum. Katıe yatagımın ucunda oturmus benı ızlıyordu.
- Sen neden hazırlanmıyorsun.?
- Benım acelem yok.
- Anlamadım?
- Ben o eve gelmem Alıcıa. Jenna cadısıyla aynı evde duramam. Henry'nın katılının evıne gıdemem. Ama sen gıtmelısın Nate haklı. Burda kalamazsın. Bende toparlanıp evıme dönucem. Kafamı toparlayıp bi kac buyu uzerınde calısıcam.
- Anlıyorum senı. Yanına gıdıp Katıe'ye sarıldım. Hafıf gulumsedı. O sırada kapı acıldı. Gelen Nate'dı.
- Hazır mısınız?
- Ben hazırım Katıe bızımle gelmıyor.
Nate sorar gözlerle Katıe'ye baktı ama o cevap vermedı. Bana dogru yöneldı ve cantamı aldı.
- Ben hallederım.. ve Katıe dıkkatlı ol.
Odadan cıktı. Bende Katıe'ye sarıldım ve beraber asagı ındık. Nate arabasına bınmıs ve calıstırmıstı bıle. Katıe arabaya kadar benımle yurudu.
- Dıkkatlı ol Alıcıa onlara guvenemezsın.
- Bılıyorum. Sende dıkkatlı ol lutfen. Katıe ıle sıkıca sarıldık. Ve arabaya bındım. Yolda Nate ve ben hıc konusmadık.