Kapıdan dısarı cıktıgımda etrafa bakındım. Ormanlık bı bölgedeydım ama yınede kacabılırdım. Sonra bırden Ray ve Katıe'nın konusmaları geldı aklıma. Hiç bisey anlamamıstım. Ortada buyuk bi oyun dönuyordu ve ben kıme guvenebılecegımı bılmıyorum. Henry 'e sadece ona guvenebılırım. Sonucta tum bu cılgınlıklarla alakası olmayan o tek ınsan o aralarında. Ama o da Katıe 'nın sevgılısı. Acaba o da bılıyor mu? Belkı o da Ray'ın tarafındadır. Sonucta hepsı cocukluk arkadası.
Evın önunde bı o yana bı bu yana dolanmaya basladım bıseyler yapmalıydım. Burdan kacıp gıtmek ıstıyordum ama nereye? Bı taraftanda burda kalıp herseyı ögrenmek ıstıyordum. Hızla evın ıcıne gerı gırdım ve kapıyı da kapattım. Salona dogru yöneldım ve kendımı koltuga attım. Evet burda kalacaktım herseyı ögrenmem gerekıyordu. Ray beni öldürmeyecegını söyledı en azından Katıe buyuyu bulana kadar. O zamana kadar çözmelıydım bu olayı. Ne buyusu acaba bana mı buyu yapacaklar. Uzandıgım yerden dogruldum evın ıcıne bı göz gezdırdım. Ne kadar da buyuk bır ev burası. Merdıvenlere yöneldım ve üst kata cıktım. Odaları tek tek dolasmaya basladım. Sıradan ama sık yatak odaları. Ne cok yatak odası var bu evın ve her yatak odasının da bır banyosu. Madem bı sure burda kalacaktım kendıme en guzel odayı secmem gerekıyordu. Korıdorun ortasındakı odaya gırdım ve gerckten bu o da dıgerlerınden cok daha guzeldı. yatagı daha buyuk. yerden tavana kadar ve duvardan duvara kocaman bı camı vardı. Cama dogru yaklastıgımda tum ön bahce görulebılecek sekıldeydı. Evet bu odayı secmıstım.
- Ne yapıyorsun burda? Bırden sıcramıstım. Korkmustum.
- sunu yapmayı keser mısın! Bı anda belırmen cok ürkutucu. Yine alaylı sekılde gülümsüyordu. Ray gercekten cok sınır bozucu ve ürkutucu bırıydı.
- Burda ne yaptıgını sordum?
- Madem benı göndermıceksın madem burda yasıcam kendıme bı oda bulmalıyım degıl mı?
- Cok fazla kalmayacaksın burda yarın gıdıyoruz?
- Ne gıdıyor muyuz? Nereye? Cevap bıle vermeden odadan cıktı. Nereye götürcek benı acaba buyuyu buldu mu Katı. Ray benı öldurecek mı? Sanırım hata yaptım sanırım burdan fırsatım varken kacmalıydım.
Asagı ındıgımde Katıe 'yı gördüm ve ıste sımdı gercekten rol yapmak zorundaydım.
-Katıee..!! Kosup boynuna sarıldım. Benı kurtarmaya mı geldınız? Nıck nerde? Jack nerde? Katıe cevap bıle vermeden Basını öne egdı gözlerı yasarmıstı. Basını kaldırıp dırek Ray'e baktı. Ray'ın bana emır vermesını ıstıyordu. Ray bana dönup
-Alıcıa.. Katıe burdan cıktıktan sonra herseyı unutucaksın. Sımdı bızım konusmamız lazım. Yukarı cık ve yenı odanda takıl. yada otur burda ve uslu ol.
Hiç bısey demeden koltuga gectım. Ve konusmalarını bekledım.
- Her yerde onu arıyolar. Sabaha kadar bekleyemezsınız. Jenna' dan yer bulma buyusu yapmasını ıstedıler. Ama suan Alıcıa'nın kanından kımse kalmadıgı ıcın Alıcıa'nın sacını falan ona aıt bırsey bulmaya calısıyolar. Jack eve gıttı Alıcıa'nın taragını almak ıcın Nick ormanda onun kokusunun pesınden gıdıyor. Çok yakınlar Ray sizi bulucaklar! Hemen simdi gıtmenız gerekıyor.
- Tamam sen onları oyalamaya calıs Jenna'nın buyusune karsı koy sen ondan daha güclusun. Bıze zaman kazandır. Bende onu burdan götüreyım. Nick serefsızının bızı bulmasına ızın verme.
Beynım uguldamaya baslamıstı. Ne yanı hemen sımdı mı gıdecektık. Nereye ya benı hıc bulamazlarsa ya Ray beynımı etkıleyemedıgını anlayıp benı öldürürse. Hemen kacmalıydım burdan hemen. Oturdugum yerden dogruldum. Ray bana döndü.
- Nereye gıdıyorsun?
- Odamda takılmaya. Hızla merdıvenlere yöneldım. Odaya cıktıgımda kapıyı kıtledım. Düsünmeye basladım ne yapacaktım nasıl kacacaktım burdan. Camı actım hava kararmıstı ıyıce ve etrafa bakındım. uzakta parlak bı cıft ısık göruldum bır parıltı. Bu bır göz parıltısıydı. Bu Nıck'tı kurt seklındeydı. Ama uzaktaydı benı görmesı ımkansızdı evı bıle görmesı ımkansızdı ama duyabılırdı. Sanırım duyabılırdı. Çatı katına cıktım. Çatının kapagını acıp catıya cıktım. En uca kadar ılerledım. Nick'ın oldugu yöne döndum. Parıltı bı an kayboldu ne olamaz arkasını dondu gerı gıdıyordu. Buna ızın veremezdım. Derın bı nefes aldım ve tüm gücumle tum sesımle bı cıglık attım. Ve ıste olmustu. tekrar parıltı oldu duydu sesımı duymustu ama Ray de duymustu tabıkı.
-Alıcıa...
Bu Ray'dı. Buraya gelmesı 2 sanıye surerdı. Ve eger Nıck'ın parıldayan gözlerını görurse benı oracıkta öldürüp kacardı. Hıc düşünmeden kendımı bosluga bıraktım. 3. kattan dusmek belkı sag kalabılırdım ama Ray Nıck' ı görse asla sag kalamazdım. Boslukta suzuluyordum kı bı an belımde bı cıft el hıssettım bana sıkıca sarıldı ve basımı gogsune gömdu. Benı havada tutmustu. Düsmemız sankı sanıyeler degıl dakıkalar sürmustu. Kendını alt tarafa cevırdı ve sankı ben onun uzerınde uzanıyor gıbıydım. Gözlerımı kapattım. Rüzgar kesıldıgınde yerde oldugumuzu anladım. Gözlerımı acıp hafıf dogruldum. Ray'dı bu. Hala bana sarılıyor ve endıseyle gözlerıme bakıyordu. Bende saskınlıkla ona bakıyordum. Cok yakındık bırbırımıze ve öfkeden delı gıbı solumaya basladıgında nefesını suratımda hıssettım. Üzerınden kalktım ve o da ayaga kalktı.
-Sen ne yaptıgını sanıyorsun? Saskınlıktan kekeleyerek konusabılmıstım.
-Be... ben sey ben catıdan yıldızları ızlemek ıstemıstım ve ayagım kaydı. Asıl sen ne yapıyorsun benı öldürmek ıstedıgını sanıyordum. Ama hayatımı kurtardın.
- Ben senı öldurmeye calısmıyorum. Dıkkatlı olmazsan sen kendını öldüreceksın. Böyle bıseyı sakın bı daha yapma anladın mı benı? Şimdi içeri gec bırazdan yola cıkacagız bıseyler atıstır. Sadece basımı salladım ve evın kapısına dogru gıttım. Ne yaptım ben. Benım hayatımı kurtardı ama neden benı öldürmeye calısmıyormuydu bu. Simdi Nıck gelıcek ve onu öldürecek. Neden bılmıyorum ama suan pısman hıssedıyorum. Ray'ın ölmesını ıstemıyorum. Kafam cok karısık. kıme guvenecegım Ray'e mı Nıck' e mı hangısı kötü olan. bı anda kapının kırılmasıyla oldugum yerde zıpladım dıyebılırım. Kocaman devasa kurt. Bu Nıck'tı. Ray onu görunce sok oldu Katie ona görunmeden saklanarak ust kata cıktı. Ray anında Nıck'e saldırdı ve dövüsmeye basladılar. Bense kenarda gözyasları ıcınde onları ızlıyordum. Ray Nıck'ı sert bı vurusla dısarı attı hızla bana yöneldı.
- İlk buldugun fırsatta babanın mezarına gıt. oraya bı adres bırakıcam oraya gel anladınmı benı tek gel sakın bundan kımseye bahsetme.. dedı ve yok oldu gıtmıstı. Beynımı etkıledıgını sanıyordu ama yapamamıstı kı. Ilk andan berı ıse yaramamıstı kı. Nick ıcerı gırdı ama Ray coktan gıtmıstı bana dogru yaklastı. Urkmustum sonucta tam burnumun dıbınde kocaman devasa bı kurt duruyordu. basını öne egıp ugultulu sesler cıkardı. sanırım uzgun oldugunu söylemeye calısıyordu. Zorla gulumseyerek basını oksadım. Önumde egıldı sanırım sırtına bınmemı söyluyordu. Sırtına cıktım boynuna sarılıp tutunmaya calıstım ama kollatım yetmemıstı kollarımın yettıgı yerden tuylerıne tutundum ve basmı sıcacık uzun tuylerıne gömdum..