4.BÖLÜM

151 4 5
                                    

Multimedya'da Melis'in, Batuhan ve Emir'in konuşmasını duyduğundaki tepkisi var:)) Kızımız şaşırınca çok güzel olmamış mı? :D

Duyduklarımdan sonra kendime gelmem 3 dakikamı almıştı.Hayatımda intikam duygusunu hiç bu kadar çok hissetmemiştim.2 buçuk yıl önce hep bu anı düşünmüştüm ama daha ilerisine hiç gitmemiştim.Şimdi tam sırasıydı intikam için.Artık o saf,ezik,masum Melis yoktu aksine acımasız ve oldukça çekici olan Melis vardı.Oyun daha yeni başlıyordu ve bu oyunda canı yanan taraf asla ben olmayacaktım.

-BATUHAN VE EMİR'İN KONUŞMASI-

Emir:Evren'e acıyorum başka bir kızı seviyor ama onun tamamen zıttı olan bir kızla sevgili.

Batuhan:Emir, Evren kendisine acıyanları sevmez unuttun mu?Bunu sakın duymasın yoksa senin için iyi olmaz.

Emir:Oğlum düşünsene sen Merve'yi severken onunla çıkmaman gereken nedenler var ama aslında Merve'de seni seviyor.

Batuhan:Elimizden bir şey gelmez.Biliyorsun Evren ne isterse o olur o yüzden bu konuyu kapatalım.

Emir:Batuhan biz Evren'in en yakın arkadaşlarıyız ve onu bu bok çukurundan çıkarmadıkça o daha çok batacak,yardım etmemiz şart.Görmüyor musun Evren Melis'e deli gibi aşık ama gururundan bunu söyleyemiyor ve ben onu ilk defa o gece o kadar çaresiz gördüm.Düşün yani Evren Yıldız çaresizdi ve ilk defa bir kız için sarhoştu.

Batuhan:Haklısın Emir ama ne yapabiliriz ki kendi hayatı,kendi duyguları..

Emir:Evet lanet olsun ki çok inatçı ve biz bu inatı kıramayız ama belkide Melis'e söylersek..

Batuhan:Sakın ama sakın Melis duymasın yoksa kendimize ölüm yolları düşünmemiz gerekir çünkü Evren bizi sağ bırakmaz.

-MELİS-

Duyduğum şeyler gerçek olamayacak kadar garipti.Evren beni, Melis Turan'ı seviyordu ve ilk defa benim için sarhoş olmuştu.Bunu duyduğum an midemde kelebekler uçuştu ama benim acım bu kadar hafif değildi ve onunki de olamazdı.Kararımı vermiştim intikam alacaktım.Bunu aklıma getirir getirmez Merve'yi aradım ve hemen bize gelmesini söyledim.O sırada bende eve varmış hatta Merve geldiğinde çoktan üstümü giyinmiş ve kapıda hazır bekliyordum.Merve daha ne olduğunu anlamadan hemen taksiye bindik ve yolda ona bütün duyduklarımı ve aldığım kararları anlattım.İlk başta aptalca bulup karşı çıksada daha sonra her seyi anlatınca bana hak vererek bana her konu için yardım edeceğini söyledi.Arkamdaki Merve'nin de gücünü hissedince planlar yapmaya başladım.İlk başta bana daha çok aşık olmasını sağlayacak ,ona yakın davranacak ,cesaretlendirecek ve kendimi geri çekecektim.Ama söz konusu olan Evren'di o yüzden onu bütün erkekler gibi etkilemekte kolay olamazdı.Bütün gün beni nasıl daha çok değiştirebiliceğimizi düşündük ve uygulamaya geçtik.İlk olarak tabiki saçlarımdan başladık daha sonra yeni ve bir sürü kıyafet aldık.Daha öncede dediğim gibi ben eski Melis Turan değildim ve olmayacaktımda.Ertesi gün okula gidecektim ve tepkileride çok merak ediyordum neyse ki okula Merve'yle birlikte gidecektim.Sabah uyanır uyanmaz yeni yaptırdığım süper ötesi eteğimi (gerçi okul eteği ne kadar güzel olabilirse) onu giyinip üzerime yapışan t-shirt giyindim, yeni saçlarıma şekil verdim,hafif makyaj yaptıktan sonra ağzıma 2-3 lokma atıp evden çıktım.Ben okula doğru giderken yanımda bir araba durdu ve camlarını açar açmaz gözlerim kamaştı.Karşımdaki çocuk insan olamayacak kadar tatlıydı aslında tatlı demek hafif kalır taş mı desem yoksa muhteşemliğin beden bulmuş halimi desem çözemedim.Aklımdan acaba bu çocuk bana ne diyebilir diye düşünürken  o tapılası dudaklar hareket etti.Onu incelemekten söylediklerini dinlemedim.

GERI DÖNÜŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin