Bugün yaşadıklarım fazla gelmişti bu yüzden bir an önce uyumak ve bir dahada uyanmak istemiyordum.Eve girince birden Evren'in akşam çağırdığı yere gidip gitmemek arasında gidip geliyordum.Evren'in beni öptüğü aklıma gelince birden gülmeye başladım ama bu aptalcaydı onun Alara'yla bile gönül eğlendirdiği aklıma gelince bu sefer ağlamaya başladım.Duygularım karmakarışık ne yapmam gerektiğine karar veremiyorum hoş benim yerime herkes kararları veriyor zaten.Telefonumun titremesiyle aklımdaki düşünceleri bir kenara atıp gelen mesaja baktım.
Kuzum akşam Batuhan'larla Green Bar'a gidicez istersen sende gel hem biraz kafa dağıtırsın.-MERVE
Mesajı okur okumaz hemen bahane üretip gitmeyeceğimi söyleyecektim ama aklıma bir fikir gelmişti.Bara Tuna'yla gidebilirdim ve bu sayede bugün Evren'e söylediğim seni sevmiyorum yalanını kanıtlardım.
Tamam canım akşam 9'da barda görüşürüz.Bu arada Batuhan'lara söyleme ama ben Tuna'yla gelicem.
Merve'nin mesajını beklerken aynı sırada Tuna'ya da mesaj attım.
Tuna benim bugün canım çok sıkıldı hem kendinide bana affettirmek istiyorsan benimle akşam bara gelirsin
Tuna'ya mesajı attıktan sonra Merve'nin cevabına baktım.
Umarım rezillik çıkmaz ama yinede sen bilirsin akşam görüşürüz.-MERVE
Mesaja baktıktan sonra akşam ne giyinceğime karar vermek için dolabın karşısına geçtim.Kıyafetleri üstüme tek tek tuttuktan sonra zümrüt rengi eteğimle üstünede dar ve hafif dekolteli olan siyah büstiyerin biraz daha kapalısı olan t-shirt alıp yatağın üstüne bıraktım altınada siyah yüksek topuklu ayakkabılarımı ayarladım.Bu sırada telefona mesaj geldi.
Sanırım sevdiğim kız bana çıkma teklifi etti buna nasıl hayır derim ki ayrıca bugün için özür dilerim neyse bunu akşam daha ayrıntılı konuşuruz.Akşam için sabırsızlanıyorum-TUNA
Bu yaptığım yanlış kabul ediyorum ama üzülen taraf hep kızlar olmak zorunda değil hem ben Tuna'ya arkadaş gibi davranıcam ama Evren'in yanlış anlayacağına adım kadar eminim.Onu bu kadar zamandır yeterince tanıdım.
Kıyafetlerimi hazırladıktan sonra hızlıca duşa girdim ama benim hızlıdan kastım en az 1 saattir.Duşta ağır ağır yıkanırken 3 kere saçlarımı şampuanladım sonra saçlarımı güzelce kremledim en sonda tabi ki her zaman ki gibi vücudumuda güzelce köpükledim.Duştan çıktığımda kendimi hafiflemiş hissediyordum yani hafiflemişten kastım bugün olanların etkisi az da olsa üstümden kalkmıştı.Aslında şuan en çok istediğim şey uyumak ,duştan sonra hep böyle olurum zaten.Uyuma fikrini üzerimden atmak için yüzümü buz gibi suyla yıkadım.Yüzümü yıkadıktan sonra kremleyip makyajımı yaptım.Eteğimle üstümüde giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarıma maşa yaptım.En son aynaya baktıktan sonra çok güzel görünüyordum yani normalde kendimi övmeyi çok sevmem ama şuan ki durum öyleydi.Hakkımı vermem lazımdı.
Seni almaya gelicem.Tek başına gitme.-EVREN
Hemen hızlıca düşünüp cevap verdim.
Gerek yok çünkü gelmeyeceğim.
Mesaja cevap verdikten kısa süre sonra Evren beni aradı.
"Ben ne dediysem öyle olur bunu öğren Melis" derken sesi sinirliydi.Hemen hızlı düşünüp net bir cevap vermem gerekiyordu.
"Bana ne yapmam gerektiğini söyleyemezsin.Hem ben bu akşam çıkamam ailemde izin vermez gitmemiz gereken bir yer var." derken Evren küçük bir kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERI DÖNÜŞ
Genç KurguAşk bazen bir sevişmeyle bazense bir bakışla başlardı benim ki ikisiylede başlamadı bir gülüşle...Onun o gülüşünü görmeden ne demek istediğimi anlayamazsınız o gülünce etraf duruyor,başım dönüyor hasta gibi hissediyorum kendimi ama mutluluktan gözle...