פרק 5- בתיאבון קטנטונת.

3.7K 170 17
                                    

נקודת מבט של שני-

אני מאי ונועה חזרנו ברגל, נועה ואני היינו בכוכב אחר לא פה, כול אחת והמחשבות שלה.
רק מאי חפרה כול הדרך על הזוגיות המושלמת שלה עם רון. אני כול כך אוהבת אותם ויודעת שמאי רק מנסה לעזור לנו לשכוח מהצרות שלנו אבל זה לא היה הזמן בכלל.

"טוב מה יש לכן ידיכאוניות?! נועה את מוכנה לשחרר מהדביל הזה הוא לא שווה שתחשבי עליו אפילו שנייה!" מאי נעצרה שהיא אוחזת בשתיי כתפייה ואמרה לה.
נועה סיפרה לנו מה קרה עם מאור, הוא כזה אידיוט.
אני לא אשכח איך כול פעם שהוא היה מציק או צוחק עלייה היא הייתה בוכה לנו אז מה הקטע שלו עכשיו להיות נחמד אלייה לשבוע ואז לחזור לשגרה של ההצקות, הוא חצה כול גבול כבר.
"יודעות מה הבן אדם אוויר מבחינתי מעכשיו! לא מתכוונת לחשוב עליו אפילו לא לרגע!" נועה אמרה בנחישות. הלוואי עליי להגיד את זה על גיא.
"מה איתך שני, מה זה הפרצוף תשעה באב הזה, כבר שבוע את ככה מה יש לך?" מאי שאלה אותי. אולי כדי שאני אספר להן, בכול זאת עבר כבר שבוע מאז אותו ערב בבית של ליאור.
"זוכרות את גיא, אח של ליאור?" שאלתי אותן והתיישבתי באנחה על ספסל שהיה שם.
"איך אפשר לשכוח את החתיך הזה?" מאי אמרה כשהיא נושכת את השפתיים ומחייכת.
"נו ומה איתו?" נועה שאלה.
"אז ביום שעשיתי בייביסיטר לירדן, כשהוא הגיע הביתה...

פלאשבק

"או היי שני." גיא אמר ונכנס עם בחורה בלונדינית גבוהה עם שורט שאני לא יודעת אם אפשר להבדיל בינו לבין תחתון וגופייה עם מחשוף עמוק שחושפת את הבטן שבהחלט יכלה לשמש כגוזייה ואת הג'קט של גיא מעל.
"מאמי תעלי למעלה אני כבר בא." הוא אמר לז*** שהייתה לידו. שונאת אותה!
"תבוא מהר נסיך שלי." היא אמרה ונישקה אותו בפה וכמובן שלא שכחה להביט בי. באותו רגע כול מה שרציתי היה לבכות.
היא עלתה למעלה וגיא התקדם לסלון.
החולצה שלו חשפה את הגוף השרירי שלו ולא יכולתי שלא לבהות, זה היה חזק ממני.
"תודה ששמרת עלייה, אני מצטער שהגעתי מאוחר." הוא אמר וניגש לירדן ונישק אותה במצח. כשהוא עשה את זה הריח של הבושם שלו הגיע לאפי והצליח להוציא אותי משיווי משקל לרגע.
תתאפסי על עצמך שני!
"זה בסדר. אני מתה עלייה היא ילדה מדהימה ושמחתי לשמור עלייה." אמרתי וחייכתי חיוך מזוייף.
"טוב אני חייבת ללכת כבר מאוחר." נתתי לירדני נשיקה ופניתי לדלת הכניסה.
"את רוצה שאני אלווה אותך?" כן כן כן!
"לא אין צורך, הבית שלי שתיי שניות מפה. תודה ולילה טוב." אמרתי לו עם חיוך. מה את מדברת שטויות מה? ברור שאת רוצה!
"חכי רגע." הוא אמר בקול העמוק והנעים שלו ובא אליי, ישר הסתובבתי אליו.
"באמת תודה." הוא אמר ונישק אותי בלחי. אלוהים אם הייתי יכולה להקפיא את הרגע הזה הייתי עושה את זה.
"לילה טוב." הוא אמר והסתכל עליי בחיוך.
"לילה טוב." אמרתי וחייכתי במבוכה ויצאתי מהבית.
****

"אל תגידי לי שאת עדיין מאוהבת בו?" מאי אמרה לי טיפה בהלם.
"אף פעם לא הפסקתי, רק ניסיתי להדחיק את זה עם בנים אחרים שאפילו לא מגיעים לקרסול שלו." אמרתי וניזכרתי במערכות יחסים הכושלות שלי.
גיא תמיד היה האהבה הראשונה שלי, הוא הראשון שאי פעם הרגשתי אליו משהו אבל אף פעם לא עשיתי משהו בנוגע לזה, ואני גם לא אעשה.
"דיי נסיכה שלנו את תמצאי מישהו יותר טוב ממנו מבטיחות לך!" נועה אמרה לי והיא ומאי חיבקו אותי. אני בספק, לא משנה מה הוא לא יוצא לי מהראש.
"אני אומרת שנלך לקניון, הרבה זמן לא יצאנו שלושתיינו ביחד, מה אתן אומרות?" מאי הציעה.
"את האמת מתאים לי. קצת לנקות את גיא מהמחשבות שלי לא יזיק." ידעתי שזה ירגיע את המחשבות קצת ולא יזיק לי להתנתק קצת מלחשוב עליו.
"גם לי." נועה הסכימה איתי.
"אז זהו קבענו." מאי אמרה מחויכת. מקווה שאני אוכל לשכוח ממנו אפילו לכמה שעות.

It was always youWhere stories live. Discover now