נקודת המבט של נועה-
השעתיים עברו דיי מהר, בעיקר עם החפירות של המורה ודיי התרגלנו למגפון הדבר היחיד שמשתיק אותנו באמת.
הצלצול הגואל הגיע, אני ליאור ושני הלכנו לספסלים, כול הדרך שאלו אותי שאלות וזרקו לי הערות כמו 'מה את עושה היום בערב' מדהים איך זה שינה את ההתנהגות שלהם כלפיי."עכשיו את אומרת לי איפה היית כול החופש ומה לעזאזל הצליח לשכנע אותך לעשות את השינוי הזה!" שני דרשה ממני. גיכחתי ושנייה לפני שבאתי לספר לה קלטתי את רון ומאי באים לכיוונינו.
"חכי עם השאלה שלך, אין לי כוח לספר פעמיים." בואו ניראה אם הם יזהו אותי.
"שום חכי! אני חיכיתי שעתיים שלמות בישביל זה נו דברי!" היא אמרה והוסיפה,
"לאן את מסתכלת? הא הבנתי, בואי נעבוד עליהם פליז נגיד שאת תלמידה חדשה." היא אמרה לי כשהיא קלטה את מאי ורון באים.
"סבבה יאלה." בואו ניראה אם הם יאכלו את זה. הם התקרבו מחובקים?!
פיספסתי משהו?
טוב אני אתחקר אותם אחר כך. לבנתיים שמתי משקפי שמש כדי שלא יזהו אותי ישר.
"היי מה קורה אנשים?" מאי אמרה מחוייכת יותר מתמיד. שתקתי.
ליאור היה עסוק עם הפלא שלו יש לו מעריצות זה, רק שני ענתה.
"סבבה, מה איתכם זוג טרי שכמותכם?" מה?!?! הם זוג והם לא אמרו לי? לא מאמינה!
"מה..מי את?" מאי שאלה אותי ורק עכשיו שמתי לב לכך שהורדתי את המשקפיים וצעקתי עליהם 'שיט' מלמלתי לעצמי. הרסתי את התוכנית של שני!
שני ניסתה להציל את התוכנית שלה ואמרה, "זאת התלמידה החדשה, נו..נטלי כן נטלי. נטלי תכירי אלה רון ומאי, רון ומאי תכירו זו נטלי." שני גימגמה ואמרה אבל ניראה לי שהיא בכול זאת הצליחה.
"היי." אמרתי בחיוך מאולץ, הם באמת לא זיהו אותי עד עכשיו?
"היי נטלי, רק שתדעי שאת מהממת יש לך שיער מעלף!" מאי אמרה לי בהתלהבות.
"וואי תודה, גם לך." אמרתי לה מופתעת שהיא לא גילתה.
יצא מצב שאנחנו מדברים כבר עשרים דקות והם לא זיהו אותי, עד שליאור החכם הזה אמר.
"נועה את יושבת לידי באנגלית אני צריך את העזרה שלך." גאון.
"מה נועה? קוראים לה נטלי ימטומטם." מאי אמרה לו.
פאק רק שלא תגלה. אני ושני העברנו פרצופים לחוצים אחת לשנייה וליאור לא הבין מה קורה פה.
"מה נטלי בראש שלך, זאת נועה מה יש לך?" הוא אמר לה בבילבול.
"איזה נועה? ביטון? החננה שלי?!" היא הסתכלה עליי במבט מופתע וכך גם רון.
"דיי אין מצב זאת נועה! מה זה מה נהיה ממך?" רון אמר לי בחיוך גדול.
"סוף סוף ירד לך האסימון ידבע." הוא חיבק אותי וחיבקתי אותו מהבטן, הבן אדם ענק!
רונצוק החתיך הוא פחות ערס מליאור יש לו כבוד לנשים, לפחות עכשיו הוא מבין מה זו אהבה כשיש לו אחת כזאת סוף סוף.
יש לו זיפים ועגיל באוזן חוץ מהתסרוקת הוא בול ליאור! שני אחים שלי הגדולים.
"נועה?!?!?! מה..? איפה הזכוכית מגדלת שהייתה לך על העיניים? הבגדים... מה?!?!?! איזה מהממת נהיית לי!"היא אמרה וקפצה עליי בחיבוק.
שני רק ניקרעת מהצד, "לא אין יותר סתומים מכם, שתיי בלונדיניים שלי." היא אמרה ולא הפסיקה לצחוק.
"עבדתן עלינו ימגעילות!" מאי צעקה עלינו.
"זה היה הרעיון של שני!" אמרתי ניגררת אחרי שני עם הצחוק המדבק שלה.
אחריי השלמת פערים אחד עם השני והסבר ממאי שהיא ורון חברים מלפני שבועיים אחרי שבילו את כול החופש ביחד באילת עם ההורים שלהם ונוצר מצב שביום האחרון שלהם שם הם התנשקו! זה היה כזה צפוי שיקרה ביניהם משהו זאת רק הייתה שאלה של זמן.
YOU ARE READING
It was always you
Romance**גמור** השתנתי. לא לרעה אני אותה נועה אבל שונה יותר מבחינה חיצונית. שלמה עם עצמי. מה מאור חושב על זה? אותו אחד שהרס לי את הילדות עם ההצקות הנוראיות שלו? משהו יישתנה בו? ליאור החבר הכי טוב שלי, מה הוא ירגיש לגביי השינוי? משהו ישתנה בינינו? מה הח...