Nikol
Nejprve vám povím něco málo o sobě. Jmenuju se Nikola Santariusová, ale oslovuje mě Nikol nebo Niky. Je mi 20 let. Jelikož mi rodiče asi před půl rokem zemřeli při autonehodě, tak peníze nějaké mám. Zatím si nijak moc vydělávat nemusím. Byli jsme bohatá rodina, takže jsem zatím v pohodě. No a teď to asi nedůležitější. Víte, jsem taková holka, která má... rozdvojenou osobnost? Můžu to tak nazvat? Snad jo. Ve společnosti se přetvařuju, a tak vypadám jako introvert a člověk, o kterém si myslíte, že neumí používat ani Google. Ale doma jsem naprosto jiná. Extrovert, geek a osoba, která se prostě vyzná na internetu. Hlavně ve hrách. Dokonce i některé hraju. Například Lolko, Wowko, HS, Overwatch, CS:GO a spoustu dalších podobných her. Doma jsem dost odlišná. Normálně nosím brýle, jsem knihomolka, nosím culík, nemaluju se apod... Ale doma? To jsem holka, která by nejradši proseděla celý den u kompu, oblékám se jinak, chovám se jinak, nechávám si mé blonďaté vlněné vlasy rozpuštěné, místo brýlí nosím čočky. Občas bych se chtěla ukázat na veřejnost takhle, ale něco mi v tom brání. Hodněkrát jsem zvažovala také stream nebo nějaké video, ale ještě nebyl ten správný čas. Avšak jednou nastal. Víte, bydlím v Hostivicích. Teď si možná říkáte 'Tam bydlí ti slavní streameři a youtubeři! Baxtrix, Wedry a Herdyn!' Ano. Bohužel tady opravdu bydlí. Proč bohužel? Protože mi začínají lézt na nervy. Jelikož mají barák přímo vedle mě a dělí nás pouhých 5 metrů, přičemž máme okna naproti, tak slyším, když streamují nebo natáčí v Baxově pokoji. Což je skoro pořád. I když zavřu okno, kvůli klimatizaci, tak jdou slyšet. Oni ho mají totiž vždy otevřené. A protože v noci nemůžu spát, tak na ně musím zaklepat a říct jim, ať se ztiší. Oni to odkyvou, ale skoro nikdy to nedodrží. Jenže jednou... jednou už mi vážně ruply nervy...
Je asi půlnoc a mě opět budí pronikavý hlas z vedlejšího domu. Rozsvítíla jsem v pokoji. Zas a znova musím jít k nim, aby byli aspoň trochu tišší. V pantoflích a županu (nebojte, měla jsem pyžamo) jsem se vydala přes venek k jejich dveřím. Zaklepala jsem. Otevřel mi opilý Radek. Tedy pro vás Wedry. Aspoň to nebyl Štěpán aka Baxtrix. No a Pavel nebo-li Herdyn by byl nejhorší. Zvlášť, když mají drunkstream. 'Ztište se! Jde vás slyšet snad až do Prahy!' řekla jsem. 'Je to jídlo?!' zařval Pavel a šel dolů. Když mě spatřil, tak jen protočil panenky. 'To jsi zase ty?' zeptal se. Nesnáším, když mi tyká. Zrovna on. Pamatuju si, jak jsem ho viděla poprvé. Líbil se mi, jenže časem jsem zjistila, že toho asi nechci. 'Jo, budeme zticha.' 'To říkáte vždy a taky to vždy nedodržíte.' 'A měli bychom? Radši se zahrabej do těch knížek.' řekl tentokrát Radek. Na to se Pavel zasmál. Naštvaně jsem odešla zpět domů. 'Já jim ukážu! Už mě nebaví, jak se mi pořád vysmívají! Ukážu jim, co je ve mě...' řekla jsem si. Přišla jsem k mini ledničce, kterou mám vedle stolu s počítačem. Vytáhnu z ní Big shock a dám si ho na stůl. Vyšla jsem přes chodbu ke komoře. Z ní jsem vzala webku a světlo. Vlastně to byla spíše lampička. Vše jsem si připravila a zapla jsem komp. Beztak tam nebudeš mít moc lidí. Nedělej to. říkalo mé podvědomí. Sice to byla pravda, ale věřila jsem si a nechtěla jsem se jen tak vzdát. 'Málem bych zapomněla !' řekla jsem a následně zaběhla do koupelny. Takhle nějak jsem vypadala předtím (normálně nosím culík a brýle, ale doopravdy s tím nespím):a takhle, když jsem vylezla z koupelny (pozn. autorky: proč je ta fotka tak velká?! xD):
Teď už jenom zapnout stream. Mám trému. Bojím se ukazovat lidem. Nádech a výdech... Já to zvládnu! řekla jsem si. Najela jsem na Twitch a přihlásila se pod jménem Enode [Ínoudí]. Informace pod stream jsem dělala už dávno. Všechno bylo připraveno. Stačilo už jen zmáčknout tlačítko. Nádech a výdech... zmáčkla jsem to. 'Čawko lidi! Moje jméno je Enode!' Nikdo tam nebyl. NAŠTĚSTÍ. Jenže pak někdo přišel. Pozdravil mě. Teda vlastně pozdravila! 'Ahoj Magdičko! Jak se vede?' Mezitím jsem zapla Lolko. Pohoda! Počkej... Master?! Napsala, když jsem to dala na stream. 'No?' Zasmála jsem se. Chvíli jsme si jen tak povídali. Teda ona psala a já mluvila. Hned přijdu! 'Jo. Pohoda.' Chvíli potom se tam začalo objevovat více a více lidí. První 100 byla za mnou. A další. A ještě další. Tisícovka! druhá a půl! Lidi mě v chatu zdravili. Co se to sakra děje?! Zamyslela jsem se. Jsem zpátky s naší partou :D napsala Majda. Vlastně ona má u kluků moderátora! Vzpomněla jsem si. Hned na to jsem ji bez zeptání dala móda. Nebylo to kvůli klukům, ale kvůli tomu, co se ji právě povedlo. 'Někdo ty followery sbírá třeba 2 roky a někdo jen zapne stream a díky jedné holky má najednou...' zasekla jsem se. 'Skoro 3K?! Wow lidi! Jste úžasní!' Hlavně to pořád rostlo. Sleduje tě i Bax, Wedry a Herďa. Prolétlo chatem. 'Vážně mě sledují ti tři? No jéje.' Zasmála jsem se a dál pokračovala ve hře...
Bžum bžum autíčko všem! Nový příběh! Co si o něm myslíte?
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanfictionJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...