Pavel
Vzal jsem jí do náruče. Oba jsme se smáli. Šel jsem dolů po schodech, div jsem nespadl. Nikde nikdo nebyl. Šel jsem s ní přes venek a branku až k jejím dveřím. Hledala klíče, ale nakonec je nenašla.
,,Já je nechala uvnitř." Zasmála se. Pako.
,,A to jako jak se chceš dostat dovnitř? Budeme volat zámečníka?" Vysmál jsem se jí.
,,Ne. Pust mě a já ti ukážu tajnou skrýš na klíče." Řekla a já jsem ji pustil. Hrábla pod rohožku. Schovka, kterou má snad každý.
,,Jak originální." Zašklebil jsem se. Nad tím pouze protočila své momentálně modré oči. Prostě jsem k ní musel přijít, abych ji mohl políbit. Byl jsem hladový a jen polibek to mohl utišit.
,,Je mi zima. Asi už bych měla zalézt." Podívala se na mě omluvně. Chtěl jsem ji mít u sebe co nedéle, ale nechtěl jsem jí obtěžovat a omezovat.
,,Dobře." Usmál jsem se nakonec. Ještě jednou jsem jí políbil a vydal se zpět domů. Tam jsem potkal Baxe, který mě následně zastavil.
,,omlouvám se. Měl jsi pravdu. Dnes bych si tady chtěl pozvat Nikol a taky bych nechtěl, aby jsi mi zhoršil "reputaci" u ní." Omluvil se, ale já za tím vším slyšel jednu velkou lež. Když jsme o Enode, nikdy by se mi nemluvil za to, jak se k ní choval.
,,Hm... ty stejně víš, že ti nevěřím a ze lžeš."
,,Máš pravdu. Tu tvou Enode se budu snažit potopit, jak to jen půjde." Škodolibě se zasmál. Blbeček.
Vyšel jsem schody a zamiřil si to přímo do mého pokoje. Napsal jsem Niky, co Bax chce udělat. Odepsala mi, že ho stejně nevezme, protože streamuje. Za to jsem byl rád.Nikol
Nemám čas na Štěpána. Asi mu řeknu, že mám kluka nebo tak něco. Je na mě hnusný, tak na něj budu taky taková.. ne, nesmím. Pořád jsem to já, Nikol. Nebo ne?
Na streamu jsem si povídala s chatem.,,Lidi, ptejte se na něco smysluplného, prosím." Řekla jsem a letmo projela chat. Trochu to pomohlo. Aspoň už tam ne píšou tolik hlouposti.
,,Co všechno hraješ za hry? Hraju spousty her. Nejčastěji samozřejmě Lolko, ale mimo to si občas zahraju i Left For Dead nebo Rust. Záleží na príležitosti." Takový Eminem ze mě byl, jak jsem to řekla rychle.
,,Jaká je tvoje nejoblíbenější písnička? Určitě Unsteady od X Ambassadors. Pak je asi Everything Black."
,,Ty chodíš s Herdynem? Možná... lidi, ono to je pro mne hodně složité a-" ani jsem nedomluvila a začal zvonit zvonek. ,,Be right back." (Hned budu zpět, pro ty, co neumí dobře anglicky) omluvila jsem se a vyšla ke dveřím. Kukátkem jsem zjistila, že je za dveřmi Štěpán. Nemohla jsem se mu takhle ukázat. Do háje.. Nezbývalo mi nic jiného, než se vrátit nahoru a ignorovat ten otravný zvuk zvonku.
,,Ten zvonek neřešte, lidi." Projela jsem tychle chat. ,,Proč to ignoruješ? To někoho nechceš vidět? Ano, nepotřebuji toho člověka za dveřmi."
,,Koho tam máš za dvířky? To nechtějte vědět. Prostě to neřešte." Zasmála jsem se.
,,Ty.. vogo! Vás tady je více než kdy předtím. A Vaše neustálá podpora je skvělá." Řekla jsem po pohledu na počet lidi, co tady marní svůj čas. Právě mi i přišel sub. ,,Děkuji Magdičko. Zrovna tys to začala. Uvedomuješ si to vůbec?" Bylo to šílené. Já jsem se stala.. slavnou?
Brej den přeji všem! thaneHI ehm ehm.. Nový pozdrav, mno :D Mimochodem povídejte se prosím na MatRylich! Je to pro mne moc důležité. Děkuji za to a taky za 100 follows, když už jsem u toho. Zatím pha phá! ^^
Aneska04
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanfictionJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...