26. část

722 48 9
                                    

*O MĚSÍC POZDĚJI*

Nikol

Dobře, dobře.. snad jsen si vzala všechno. Dnes byl ten den. Den, kdy jsem s klukama jela na Utubering. Byla jsem nadšená, protože má poslední taková zúčastněná akce byla tak před nikdy. Ano, má první pořádná akce. Spousta lidí, co se cpce za všemi, ale zároveň nikam. Fanoušci budou snad fajn a nebudou to idioti jako Štěpán. To mi připomíná, že jedu právě s ním. Pavel řídí, já budu vedle něj a Radek se Štěpánem sedí vzadu. Rychle jsem se snažila vyjít ze svého domu, protože jsem musela vyjít dříve, aby mě Štěpán nepoznal. Pořád neví, kdo doopravdy jsem. Mno a snad se to ani nedozví, protože by to byla škoda. Chci si s ním ještě trochu pohrát. Radek to hraje s náma. Ostatně ho moc nezajímá, co jsem zač. A s Pavlem chodím pořád. Je to normální vztah. Tedy vlastně to není normální vztah, protože my se máme i rádi. Zabouchla jsem a šla se projít do parku. Rozložila jsem si tam notebook a dala si jednu hru Lolka. Jenže jsem pak nestíhala. Celá já! Vážně to byla jen jedna *ehm* delší *ehm ehm* hra. Kluci už seděli v autě, které měli před domem. Přispěchala jsem na místo činu a sedla si na místo spolujezdce. Pozdravila jsem kluky a políbila se s Pájou.

,,Tyto nechuťárny si můžete nechat na jindy." Řekl Bax a protočil zorničky. Idiot. Pořád a stále se nezměnil.

,,A ty bys mohl držet svou laskavou pusinku a nezávidět, že Pavel má holku a ty ne." Setřel ho Radek. Docela mě to překvapilo. Vyjeli jsme a skoro celou cestu jsme nemluvili. Štěpán měl občas nějaké připomínky, které nikoho nezaujaly a vlastně ani nezajímaly. Pája mi občas sjel na stehno a udělal pár obrazců, což mi nevadilo. Na miste nebyl zatím nikdo. Kromě pár youtuberů. Nesleduji moc českou scénu, ale jména a tváře jsem poznala. Kluci si tam pořád s někým povídali. Vlastně všichni si tam povídali. Já jsem radši stála opodál. Ale nebyla jsem jediná, kdo to takhle udělal. Ještě jeden člověk, který měl právě namířeno ke mně.

,,Ahoj Enode." Usmál se a objal mě přátelský na uvítanou.

,,Ahoj Dee." Usměv jsem mu oplatila. Přes ten měsíc jsme se stali dobrými přátelí. Taky jsem se s nim vyspala a mam s nim dítě. Ne, nebojte. Zase můžete to drama schovat. Nic se doopravdy nestalo a ani nestane. Jsme hodně dobří přátelé a jsem za to šťastná. Je to kluk, který ví, co je správně, a co naopak vůbec ne. S Deem jsme si povídali o všemožných věcech (včetně o jízdě autem), dokud nepřišel nějaký vedoucí, co nás měl zavést do backstage. Našla jsem si Pavla a prolétla si s ním ruce. První se lekl, ale pak mi ruku stiskl a usmál se. V backstage nám vysvětlili, co máme dělat. Měla jsem stánek ve vnitřku budovy. Venku bylo teplo a vevnitř chlad, takže jsem byla hodně spokojená. Spokojená jsem chtěla být celý den, ale prostě to asi nemohlo vyjít bez toho drama, co?

500 slov přesně :D Nevím, co jsem měla s Wattpadem, ale nešlo mi to zveřejnit. Omlouvám se, že tak pozdě.

Aneska04

Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONEKde žijí příběhy. Začni objevovat