Nikol
Šla jsem jako vždy na email. Jsem pořád zvyklá, jestli mi nenapsal někdo.. ehm.. důležitý. Zajímavé... Velice zajímavé. Nevím, jak si mě všimli, ale mám vstupenku na Utubering, který bude mimochodem zhruba za měsíc. Wow.
,,Lidi, já jsem asi slavná." Zasmála jsem se. ,,Právě mi přišla pozvánka na Utubering 2K16. Oni jsou asi hodně v obraze, protože na Twitchi jsem jenom chvíi." Napsala jsem jim, že s radostí příjdu. Přeci jen to je "velká" událost. Vážně se tam těším, ale taktéž bojím. Náš Baxíček napsal do chatu..
,,To si děláš prdel! Mě nepozvali. Hm.. smůla, Baxíčku. Třeba to někdy vyjde..." Vyplázla jsem jazyk. Vážně mě bavilo ho štvát.Psal samé výhružné věci, ale nechtěla jsem ho banovat. I Majda mi psala, jestli ho má bannout.
,,Majdi, nebanuj ho." Usmála jsem se. Pak jsem hrála Lolko a udělala si takový normální den. Skončila jsem stream před obědem. Objednala jsem si pizzu. Celkově jsem se odlíčila a vzala si místo čoček brýle. Převlékla jsem se do volného trička s kraťasy. Bylo to trošku volnější tričko s, na mě, docela velkým výstřihem. Někdo klepal, ale pizza to nemohla být, protože ta by měla přijet později. Otevřela jsem a přede mnou se objevil Štěpán. Pozdravili jsme se a já byla trochu mimo.
,,Co tady vlastně děláš?" Zeptala jsem se a zkřížíla ruce.
,,Chtěl jsem se zeptat..." Byl nervózní. ,,Nešla bys ke mně? Jakože na návštěvu. Chci tě pozvat. Koukali bychom se třeba na filmy nebo tak." Usmál se.
,,Promiň Štěpo, ale já nemohu. Ráda bych, akorát že mám spousty práce." Koukla jsem se na oko smutně.
,,Aha. To nevadí. Třeba příště." Usmál se a bez rozloučení odešel. Teď mě zničí v Lolku. Musela jsem se zasmát nad svou myšlenkou.
Pavel
Bax přišel zpět domů z lovu. Přesněji lovil Nikol. Chudák holka. Má to s náma těžké, ale tak ona si to vybrala.
,,Tak co?" Zařval jsem z kuchyně, když jsem si naléval kofolu. Určitě se Nikol na něco vymluvila. Nešla by s nim. Naštvaný Bax nakráčel do kuchyně a já jsem se pouze zasmál.
,,Hahaha.. Strašně vtipný." Ta jeho ironie. ,,Má hodně práce. Chápu jí, takže jsem odešel a nepřemlouval jí." Udělal dobře. Je to moje kočanda. Slyšel jsem ze streamu, že má vstupenku na Utubering, což mám taky. Asi za ni zajdu. Nemám co na práci. Mam chuť na chlast, takže bychom se mohli opít. Svůj plán jsem hodlal i vyplnit. Hned jsem vyšel za ní. Zrovna přebírala pizzu. Ten chlápek odešel a já přistoupil k ní.
,,Mám chuť na dvě věci, ale ta jedna se ti možná nebude líbit." Pošeptal jsem jí do ucha, když jsme stáli mezi dveřmi. Pustila mě dovnitř, zavřela a odložila pizzu na stůl.
,,Copak bys chtěl?" Skousnula si spodní ret. Přišel jsem k ní blíž, jak jen to šlo.
,,Bude ti vadit, že se chci s tebou opít a asi ti nebude vadit, že tě chci a potřebuji." Zavrněl jsem jí do ucha.
,,To první ještě dobře, ale to druhé.. Já dnes nechci." Koukla se mi hluboko do očí. Nakonec jsme snědli pizzu a vytáhli alkohol. Opil jsem se a to hodně...
Aneska04
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanfictionJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...