Nikol
Podívala jsem se na jejich stream. Všichni tři koukali jako na svatý obrázek. 'Hm... Buď se mi sekl jejich stream a nebo se sekli oni.' Zasmála jsem se. Asi tři vteřiny potom sebou škubnuli. 'Ne, už je to v pohodě.' Řekla jsem a otevřela jsem plechovku, ve které byla lehce hořká tekutina. Usrkla jsem si trošku. Samozřejmě všichni do chatu napsali 'sellout' nebo 'reklama!'. 'Ano lidi. Toto byla strašně velká reklama, za kterou mi stoprocentně platí.' Odpověděla jsem. 'Tak jdeme hrát.' Už to jelo. Všechny čtyři hry jsem vyhrála. Ale tak to bylo kvůli tomu, že to nikdy nebyl neinteligentní team s wooden kompem. Aspoň že tak. 'Tak jo lidi. Dáme chvilku pokec a pak uvidíme. Jak to tak vidím, tak asi ještě budu muset pořešit donaty a suby, protože se na tohle hodně ptáte v chatu. A taky se ptáte, jestli bude nějaký sraz. Lidi vy si to asi neuvědomujete, ale já začala streamovat dneska a vy po mě chcete tohle. Zatím ne. Ale dáme si nějakou hranici, kterou když přesáhnete, tak bude sraz.' Nechci vyřadit moji identitu. Vypadá to, že mě kluci nepoznali. Ale tak takhle vypadám úplně jinak. Nemůžu se jim divit, že mě nepoznali. 'Kolik ti je? Je neslušné se ptát dámy na její věk.' Zasmála jsem se. 'Máš kluka? Eh... ne. Přítele nemám a zatím asi ani nechci. Nehodlám se starat o dalšího člověka, když nemusím. Vím, že je to blbý přístup, ale já ho takový mám.' Dal jsem se v tom nehrabala a radši jsem hledala další použitelnou otázku. 'Kdy bude další stream? Bude možná zítra. Jestli teda budete chtít.' Chata projela vlna kladné odpovědi. Začala na mě padat únava. 'Jsem už strašně unavená, takže to asi vypnu a půjdu zalehnout do tamté pohodlné postele.' Ukázala jsem na mou postýlku široko daleko za mnou. 'Děkuju strašně moc, že jste investovali svůj čas do sledování mě. A taky strašně moc děkuju Magdičce, která tohle začala. Nebudu tady již nadále oxidovat. Takže čaw lidi.' Zamávala jsem a vypla jsem to. Psalo mi pak hodně lidí, ale překvapilo mě, že se tam objevila i přezdívka Herdyn. Rozklikla jsem chat. Zajímalo mě, co mi píše.
Pavel: Ahoj :) nechceš si se mnou zítra zahrát Já streamu?
Nicol: Čawko :) mohla bych, ale nehraji nijak skvěle :D
P: Děláš si srandu?! Jsi mnohem lepší než já! :D
N: No to nevím, ale když myslíš... :D Už půjdu. Hodně štěstí se zítřejší kocovinkou. :*
P: Děkuji, ale myslím, že se ráno budu chtít zabít :D a čau :)
Pak jsem všechno vypla a konečně za lehla do postele. Takže on mě irl nemá rád, ale takhle by si se mnou klidně zahrál... Zajímavý... Moc dlouho jsem nevydržela být vzhůru. Proto jsem skoro hnedka usla....
Čawko! ^^ Já asi taky zachvílí usnu, jestli se mi nedostane spánku. Snad se vám takhle část líbila. Bla bla bla. Zatím čaw :D
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanficJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...