15. část

928 63 4
                                    

Pavel

Z toho, co mi právě řekla, jsem byl naprosto mimo. Jak? Ale vždyť ona.. 'Jak to? Vždyť jsi kočka!' Řekl jsem ji s menším úžasem. Sedl jsem si na postel a zkoušel jsem se vzpamatovat. Ona stále nehybně ležela. 'Nezapomeň, že jsi mě neměl rád, dokud jsi nezjistil, že jsem Enode.' Ušklíbla se a možná se i trošku urazila. 'To tady nebudeme probírat. Je to uz minulost.' Odbyl jsem jí. 'Já to teda probírat budu! Jsem znamením rak a ti vždy řeší minulost. Kdybys nezjistil, že jsem Enode, neměl bys mě teď rád a více bychom tady nebyli. Na tohle mi nic namítnout nemůžeš.' Naštvaně překřížila ruce na prsou. Proč tohle sakra řeší? 'Co kdybychom zapli stream a odreagovali se?' Skoušel jsem se vysvobodit z toho zákeřného témata. 'Vždyť tě hledal Bax. A navíc by mi to trvalo dlouho. A k tomu jsem už dneska streamovala.' Snažila se najít nějaké výmluvy, aby nemusela streamovat. Sedla si vedle mě. 'Prosím. Bax se nekouká na Tvé streamy, že ti to bude trvat dlouho vůbec nevadí a dva streamy za den vadí? Vážně moc prosím.' Udělal jsem psi oči. 'Tak zaprvé psí oči na mě neplatí. A zadruhé..' odmlčela se. 'Dobře, uděláme stream, když tak moc chceš.' Obejmul jsem jí pevně a dal jsem jí pusu do vlasů. 'Děkuji.' Odtáhl jsem de od ní. 'Tak chvíli počkej. Zatím můžeš nastavit stream, pokud víš jak.' Zvedla se, Zapla počítač a následně se i přihlásila. 'Máš to tady a já se jdu připravit.' Odešla nejspíše do koupelny. Nachystal jsem OBSko a hodil jsem to na Facebook. Pak už jsem jen čekal na její příchod. Vešla do dveří a já jsem od ní nemohl odlepit pohled. Byla jiná. V dobrém smyslu. Naprosto odlišná od minulé osoby. Jakoby měla dvě osobnosti. Rozdvojená osobnost, myslím. Jednou je tichá a vlastně i skoro neviditelná a jednou je energetická a hrává. Pořád jsem na ní koukal skoro bez mrknutí. Byla tak nádherná a sexy. Nedivím se, že jsem se do ní zamiloval prakticky hned. Její vzhled a její skvělý humor je nejlepší combo, které u holky může být. 'Tak jdeme na to?' Zeptala se. 'Na co?' Zeptal jsem se a kulišácky jsem se usmál. 'Ty jsi pako! Samozřejmě na ten stream.' Zasmála se a dala mi pusu na nos. 'Radši bych šel na tu druhou věc.' Zamrmlal jsem a ona se usmála. Pak to spustila. 'Ahooj! Já jsem Enode, i když si myslím, že mě znáte. No a tohle je Herdyn. Toho stoprocentně neznáte. On totiž není slavný. Ve streamování je hrozný.' Zamával jsem a potom jsem se na ní zamračil. Ona na mě vyplázla jazyk. Vážně ji mám rád. A to vážně hodně moc a doufám, že ona mě taky aspoň trošku. V chatu se objevovala spousta otázek. Většinou tam byla otázka, co tam dělám. Nebo jestli spolu chodíme. A dokonce taky, jestli si dáme pusu. 'Lidi, my se nebudeme cucmat na streamu. My spolu ani-' Radši jsem jí přerušil a políbil jsem jí. Na to instantně zrudla. 'Tady to máte. Co dále?' Podíval jsem se do chatu. Všichni psali srdička. 'Ano, bylo to hodně sladké. Další otázka je.. Chodíte spolu? Chodíme spolu?'

Kdo , mno.. myslíte, že jo?

Today without author's note.

Aneska04

Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONEKde žijí příběhy. Začni objevovat