4. část

1.2K 82 15
                                    

Nikol

Přes den jsem řešila sub button. Musela jsem nakreslit designe suba. Moc se mi nechtělo. Řekla jsem si, že to udělám večer s fanouškama. Strašně jsem se nudila. Napadlo mě zapnout stream.  Zatáhla jsem rolety a připravila věci na stream. Proč jsem zatáhla? Nechci, aby věděli, že jsem Enode. Ale stejně si myslím, že to už dávno ví. Nejsem k nenozeznání. Nebo jo? Zapla jsem stream. 'Funguje všechno jak má?' V chatu jsem uviděla zdravení fanoušků. 'Vidím, že to finguje, takže ahoj všichni. Jak se máte?' všechno fungovalo. V chatu jsem zahlédla i toho idiota, Pavla. 'Heleme se, kdo tu je. Ahoj... ehm... Herdyne.' Málem jsem řekla Pavle. Asi by to nebylo úplně nejlepší. 'Ahoj :3' Zapla jsem Lolko. 'Nechceš si zahrát se mnou?' uviděla jsem koment od Pavla. 'Klidně, Herďo, ale nejsi náhodou jenom dia?' zeptala jsem se provokativně. 'Sorry, pošlu ti tsko do soukromého chatu.' poslala jsem mu to a taky si to tsko zapla. Připojil se a hra mohla začít. 'Ahoj.' uslyšela jsem ten jeho arogantní hlas, kterým mi skoro každý večer říká, ať je neotravuju, když si jdu stěžovat na jejich hlasitost. 'Ahoj.' přecedila jsem mezi zuby. 'Tak jdeme hrát, ne?' zeptal se. 'Samozřejmně.' Celá hra trvala přiměřeně hodinu. Nečekaně jsme vyhráli. 'Nejsem egoistka, ale docela jsem vás tahala.' zasmála jsem se. 'Kurva, ale já... za to nemůžu. Měl jsem vyplý monitor.' 'Tak to asi ne no.' smála jsem se. Dali jsme si ještě dvě hry. 'Promiň, Enode, ale já už budu muset jít. Musím přichystat stream.' Omluvil se a bez rozloučení odešel. 'Nu dobrá. Lidi teď se budou dít věci, protože budu muset předklesit emotikony a suby. A taky budu muset udělat nějaký ten sub alert.' Začala jsem kreslit.  Zkoušela jsem něco originálního. Všechno bylo kreslený. Trvalo mi to asi do desíti. 'Ono už je tolik?!' vykřikla jsem, když jsem měla konečně čas na podívání se kolik je hodin. 'Už to jenom pošlu a asi tady skončí stream, protože já se ještě musím přichystat na zítřejší sraz s vámi. Kdyby jste o tom nevěděli, tak ano, bude ten idiotský sraz, protože jste si ho sprostě vyžebrali. Bližší info je na moji fanpagi. Určitě tam hodně like. A čau!' řekla jsem rychle a ukončila stream. Poslala jsem Twitchi všechno důležité okolo sub bottonu. Bude to vypadat skvěle. Objednala jsem si pizzu a šla jsem se osprchovat. Vylezla jsem a zrovna někdo zazvonil. Rychle jsem na sebe něco hodila a šla otevřít. Myslela jsem, že to bude pizza, ale bohužel tam stál ten idiot, kterého jsem už dneska slyšela. 'Čau. Hele, nemáš náhodou trošku cukru?' Zeptal se Pavel. 'Náhodou mám. Proč?' opřela jsem se o futra dveří. 'No jestli bys nám trošku nedala.' 'Proč bych měla, když se ke mě chováte takhle a zrovna ty?' 'Protože... Já na to seru. Ať si tady jdou kluci sami. Pro info jsi hrozná sousedka.' 'Ještě před asi hodinou ses choval mnohem lépe.' zamrmlala jsem si, když zalézal do jejich baráku. Zabouchla jsem dveře. Šla jsem do pokoje a vzala jsem si mobil. Ale v tu chvíli zase někdo zazvonil. 'Pizza!' zařvala jsem a seběhla až ke dveřím. Nadšeně jsem otevřela. Usměv mi spadl, když jsem viděla Štěpána. 'Ehm... ahoj.' pozdravil stydlivě. 'No ahoj. Co potřebuješ?' 'Cukr?' nervozně se zasmál. On byl jediný, komu jsem věřila. 'No dobře.Pojď dovnitř.' Uhla jsem, aby mohl vejít. Popošel dovnitř a já zavřela. 'Sedni si do obýváku. Přinesu ti to.' Šla jsem do kuchyně a začala přesypávat hnědý cukr do menší skleničky. Možná bych si mohla trošku pohrát...

Štěpán

Flashback
Radek něco kuchtil. Seděl jsem v kuchyni a prohlížel fanpage od Enode. Kdo to sakra může být? 'Sakra...' řekl Ráďa. 'Copak se stalo?' Zeptal se právě přicházející Pavel. 'Ještě že jsi tady! Zajdi k té Lence a zeptej se o cukr.' 'Je to Nikol.' Opravil jsem ho. 'Proč k ní mám jít sakra já?!' 'Protože já míchám a Bax nastrouhá čokoládu. A navíc se s ní aspoň zblížíš.' Pavel se sebral a odešel. Šel jsem strouhat tu čokoládu. Za asi 10 minut se Pavel vrátil. Jak přišel, tak jsem se ujistil, že má vážně rozsáhlý slovník. 'Baxi zajdeš tam, prosím?' poprosil mě hezky Radek. 'Eh... jo...'
End flashback
Teď sedím u ní v obýváku. Má to tady hodně moderní. 'Tady máš.' usmála se na mě a podala mi již zmiňovaný cukr. 'Děkuju moc.' Taky jsem se usmál a odešel jsem. 'Kdybys ještě něco potřeboval, stačí přijít.' Zaslechl jsem, když jsem zacházel do domu. 'Mám cukr!' Zakřičel jsem přes celý barák. 'Skvělý! Tak mi to dej.' Odpověděl Radek. Podal jsem mu to. 'Pak jí zajdu vrátit tu skleničku.' Sledoval jsem ho, jak sype cukr do těsta. 'Tady máš.' dal mi tu sklenku zpět. 'Baxi?' Uslyšel jsem z obýváku. Přišel jsem k němu. 'Majzni tu babiznu po hlavě za mě, prosím.' Při mluvení mi nevěnoval ani jeden pohled. 'Ty jsi blbej.' Odešel jsem za ní. 'Copak?' 'Vracím ti tu sklínku.' 'Jo! Děkuju. Proč jste vůbec potřebovali ten cukr?' 'Radek dělá večeři.' 'Aha. Tak si to vám přeji dobrou chuť.' Zasmála se trošku podezdřele. 'Dobře?' Odešel jsem. Večeře byla už hotová. zrovna Radek nandával palačinky a na ně postupně sypal čokoládu. 'Právě včas.' Ozval se. Sedli jsme si a začali jíst. V tu chvíli jsme všichni jídlo vyplivli. 'Co to kurva je?!' Zařval Pavel. 'Nevím. Všechno jsem udělal dobře, ale strašně to pálí.' Odpověděl Radek. 'Já..' zasekl se Pavel. 'Jí zabiju! Že mě to nenapadlo dříve... určitě do toho cukru něco dala ta mrcha!' Zvedl se a zabouchl hlavními dveřmi.

Nikol

V klídku jsem si jedla Hawaii pizzu. Ano, ta pizza s "NepatřícímNaPizzu" ananasem. Uslyšela jsem klepání. 'Už letím!' Vyběhla jsem ke dveřím a otevřela. Pavlík. 'Děláš si kurva prdel?! Cos dala do toho zkurvenýho cukru?!' 'Vidím že chutnalo.' Usmála jsem se škodolibě. 'Já tě zabiju!' S jeho slovy jsem zabouchla dveře a zamkla. 'Tak si to zkus, když nejsi uvnitř!' zasmála jsem se. Bouchal na dveře. Pak ho to očividně přestalo bavit, protože bouchání utichlo. Vrátila jsem se k mé milované pizze. Projížděla jsem mou stránku. Ale ale! Kdo mi to psal! Pavel Mikeš...

Pavel: Dneska jsem si to hraní s tebou užil :D Zítra přijdu na tvůj sraz. Jak se jmenuješ irl? Chci si tě najít na facebooku.

Enode: Já taky :D Budu velice ráda, když přijdeš x3 A jak se jmenuju? Ehm... to zůstane prozatím tajemstvím ;)

P: Prosím :3

E: myslela jsem, že už to víš, ale tak asi ne no... Promiň, ale vážně ti to nemůžu říct :/

P: Jak to?

E: protože by na mě pak poslali FBI... :D

Ani jsem nečetla odpověď a šla jsem spát, protože zítra bude akce "NesmíšSeProzraditNikolNeboPakBudeNuda". A přeci jen: Tomorrow is another day...

Čawko! ^^ část pro oslavenkyni hotova! Snad jste si to užili. Je to trošku delší než normálně, ale tak snad nevadí :D zatím čaw.
Aneska04 <3

Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONEKde žijí příběhy. Začni objevovat