Bax
Co to sakra je za holku?! Koukali jsme na ní bez jediného dalšího pohybu. Jenom jsme občas mrkli. Abych shrnul co se stalo.
Flashback
'Jdu najít někoho nového. Zatím baxčus!' Napsala Magdička. Byla jedna z našich moderátorů. 'Pak nám předveď úlovek.' Zasmál se Pavel. Potom k nám přišla ta holka od vedle. Kluci ji odpálkovali. Chudák holka. Myslím, že se jmenuje Nikola. 'Tak jsme zpět. Omlouváme se, ale někdo nás opět přišel otravovat. A jídlo to nebylo.' Omluvil se Radek. 'To bylo od vás fakt hnusný.' Zašeptal jsem tak, aby to slyšeli jenom kluci. 'Ale ale! Baxíček se zamiloval nebo co?!' Zasmál se celkem dost opilý Pavel. 'Hahaha! Vždyť jí ani neznám.' Zašklebil jsem se. Po chvíli do chatu napsala Magdička. 'Hej lidi! Našla jsem sakra dobrou holku! Hraje Lolko (master), blond vlasy, hnedý oči. Je s ní celkem sranda. Říká si Enode.' 'Jdeme tam lidi!' Zaječel Radek. Šli jsme na její stream a začali jsme koukat s otevřenou pusou. Byla... nádherná. Někoho mi trošičku, ale vážně jenom trošičku připomínala. Avšak já neměl myšlenky na to, abych přemýšlel, komu je podobná. Pavel nejspíše vypnul stream, ale já nevnímal ani trošku.
End flashback
Konec pohádky. Ona už skončila stream. Furt jsme seděli a nic nedělali. Až po asi 15ti minutách jsme se zvedli a usoudili, že bychom mohli jít spát. Bylo strašně pozdě, ale nevím kolik bylo hodin.Nikol
Dostreamovala jsem, vypla jsem komp, převlékla jsem se do pyžama, odlíčila jsem se, sundala jsem si čočky a šla jsem si lehnout. Díky bohu bylo vedle ticho. Proto jsem mohla v klidu usnout.
Další den ráno
Nádherné tiché ráno. Ještě že tak. Vstala jsem a šla jsem si udělat dolů kafe. V tom mám praxi. K tomu jsem ukichtila nějakou tu snídani. Skočila jsem si nahoru ještě pro mobil. Pak jsem zase seběhla dolů a začala jíst. U toho jsem projížděla sociální sítě. Na mojí fanpagi mi psala spousta lidí. Např. Kdy bude další stream? A takové otázky. Ale nejčastější otázka byla, jestli bych nechtěla udělat sraz. Nebyla jsem ještě připravena. Nechtěla jsem jít mezi lidi... takhle. Tak jsem vymyslela plán, jak bych mohla jít a bude mi to vyhovovat. Hned jsem začala psát status.Čawko, guyz! ^^ sice jsem říkala, že žádný sraz nebude, ale vy jste si o to psali tak moc, že bude! Zítra v Zetku (v Kotvě) kolem 14:30. Budu se těšit!
Postla jsem to a konečně dojedla. Uklidila jsem nádobí. Pak jsem šla nahoru do pokoje. Vzala jsem si brýle. Konečně vídím lépe, pomyslela jsem si. Zapla jsem komp a začala hrát Hearthstone. Dala jsem pár arén. Takové klasické dopoledne.
Pavel
Vzbudil jsem se a bylo mi pěkně blbě. Včera jsme to trošku přehnali s alkoholem. Šel jsem na záchod. Po důkladném vyprázdnění včerejšího všeho jsem šel vzbudit i kluky. První jsem navštívil Baxe. Včera se pravděpodobně ani nedoplazil do postele. 'Už je ráno!' Zařval jsem. Lekl se a začal mi nadávat. Neposlouchal jsem ho a šel jsem k Radkovi dolů. Avšak ten už byl vzhůru. 'Dobré ráno.' Pozdravil. 'Bré.' Oplatil jsem s úsměvem. 'Hele pamatuješ na tu holku, od které jsme včera sledovali stream?' Zeptal se. 'Na takovou kočku nejde jen tak zapomenout. Proč?' 'Našel jsem její fanpage.' 'Pošli!' 'Jo a podívej se na její příspěvek.' 'Ukaž!' Podal mi jeho mobil. 'Zítra si uděláme výlet...'
Čawko! ^^ Nová část a já jdu spát. Zítra konečně škola! Jak se těšíte? Já Mega moc. Tak zatím čaw.
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanficJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...