6. část

1K 78 19
                                    

Nikol

Dojela jsem do Kotvy. Hledala jsem Zetko. Nakonec jsem ho našla. vešla jsem. Připomínám, vypadala jsem jako... já. Obhlédla jsem si to tam a zase jsem šla ven. Začala jsem hledat nějaké záchody, které by mohly být blízko. Nehledala jsem ani tak dlouho. Zachody byly vedle nějakého všeho obchodu. Zalezla jsem dovnitř. V kabince jsem se oblékla, nalíčila a zkráceně jsem ze sebe udělala Enode. Když jsem konečně vyšla, vydala jsem se na pospas Zetku. Lidi si mě tam začali všímat. 'Brej den.' Zasmála jsem se a tím ztrhla pozornost na sebe. Snad všichni ke mě přiběhli. 'Ale děcka! Vždyť ještě není... Ono to je vlastně fuk.' Začala jsem se s některými fotit. 'Ahoj? Kdo jsi?' uslyšela jsem hlas Jirky. Avšak než jsem stihla cokoliv říct, ti kidi to řekli za mě. 'To je hodně slavná streamerka, Enode.' 'Aha. V tom případě tě rád poznávám.' Usmál se a podal mi ruku. Ruku jsem příjmula a pozdravila jsem ho. 'Jestli si chceš odložit ten vak, tak pojď za mnou.' řekli, když si všiml mého vaku. 'Děkuji.' Usmála jsem se a následovala ho v cestě do nejspíše jeho studia. 'Tady si to dej.' Sundala jsem si vak. Ta úleva byla fakt velká. Musím uznat, že ty všechny možné věci byly "trošičku" těžké. Vytáhla jsem si z peněženky stovku, kdyby náhodou. Zastrčila jsem si jí do kapsy od kalhot. Otočila jsem se na Jirku. Pořád mě pozoroval. 'To jsem tak hezká?'zasmála jsem se. 'No o to nejde, ale...' zasekl se. 'Važ slova!' Rozesmála jsem se 'Jak dlouho vlastně streamuješ? Absolutně jsem si tě na Twitchi nevšiml.' Za kecal to dotazem. 'Mno. Stremuju docela krátkou dobu. Na vrchol, kde jsem teď, mě dostala jedna holčina od Herdyna, Baxtrixe a Wedryho.' Vysvětlila jsem. 'Zajímavé. Tak jdeme asi radši ven, ne?' 'Jo, ale první. Máš nějakou fixu?' 'Samozřejmně.' Zasmál se a z bílého stolu mi podal fixku. 'Děkuju. Můžeme vyrazit. Hodně štěstí, protože si nejsem jista, že tihle přežijeme. A jestli jo, tak bez nějaké končetiny.' Zasmála jsem se a otevřela jsem dřevěné dveře. Instantně se na nás vrhla spousta fanoušků. Bylo jich tam víc, než před útěkem. Začala jsem se podepisovat a fotit. S pár lidmi jsem i pokecala. Když už skoro nikdo nic nechtěl, šla jsem si objednat mé oblíbené čapučíno. Dala jsem si k tomu donut, protože říkali, že je to jeden z nejlepších široko daleko. Houby! Byl úplně normální. Ale nejhorší to nebylo, takže jsem byla celkem spokojena. Povídala jsem si s některými fanoušky. Najednou se ale všichni koukali za mě a skoro se smáli. V tu chvíli mě někdo strašně hnusně vylekal. 'No ty vole!' Zařvala jsem. Otočila jsem se a koho tam nevidím...

Pavel

Na to odpoledne jsem se strašně těšil. 'Já se tak těším.' Řekl jsem samým štěstím v autě. 'Vsadím se, že se těšíš na ní. Beztak, že jí miluješ.' Mrmlal si Bax. Dojeli jsme na místo. Konečně jsem vešel do Zetka. Hned jsem jí spatřil. Kluci stáli za mnou. Seděla zády ke mě. Jedla zelený, nejspíše pistáciový donut. Pomalu a potichu jsem se k ní blížil. Ukazoval jsen na děcka, aby byly ticho. Docela se vylekala, když jsem jí vystrašil. Skoro jsem se válel smíchy na zemi. 'Já tě zabiju, Pavle!' Zasekl jsem se. Vážně mi řekla Pavle? 'Od kdy si tykáme?' 'Od té doby, cos mi napsal ahoj.' Mrkla na mě. Já se zamiloval. Je to definitivní...

Čawko! :D mno jo... pozdě! Já vím, ale když já ten spánek potřebuju :c takže se velice omlouvám, ale jo. Zatím čaw, guyz!
Aneska04 <3

Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONEKde žijí příběhy. Začni objevovat