7. část

1K 73 12
                                    

Nikol

Baví mě, jak se chová, když jsem Enode. Byla jsem tam cca do tří. Šla jsem se najíst. A někteří fanoušci šli za mnou. Někteří i jedli se mnou. Přiznám se, bylo to docela creepy. Vrátila jsem se do Zetka. Podepisovala jsem se a fotila. Povídala jsem si s Pavlem a Jirkou ve studiu. Jirka nás tam chvíli nechal. Prý šel za přítelkyní. Bylo vtipné, jak se na mě Pavel zamilovaně koukal. Mohla bych si pohrát.. 'Pavle?' Zeptala jsem se ho strašně mile. 'Ano?' odpověděl rychle. 'Nechceš někdy někam zajít?' začala jsem "flirtovat". Jsem mrcha. 'JO! Ehm... tedy klidně.' nervozně se zasmál. 'Tak kdy a kde?' usmála jsem se a stoupla jsem si těsně před něj. Zrychlil se mu tep. 'Přijedu pro tebe. Jen mi řekni, kde bydlíš a-' 'Ne!' Vykřikla jsem. 'Promiň to nepůjde. Nedáme si radši někde sraz? Prý bydlíš v Třebíči, tak bychom si mohli dát sraz někde tam a mohl bys mě provést po Třebíči.' Usmála jsem se. 'No dobře. Dáme si sraz v parku.' Teď jsem musela vytáhnout mé herecké schopnosti. 'Nevím kde to je. Nechceš mi dát tvou adresu? Pojedu autem.' řekla jsem sladce překypujícím hlasem. 'Tak jo. Dáš mi facebook?' Teď jsem se od něj konečně odtáhla, ale zase jsem byla trošku v háji. 'Hledal bys mě roky. Mám papír a tužku, tak mi to napiš.' usmála jsem se. 'No dobře. Napíšu ti tady i moje číslo, kdyby něco.' Napsal tam adresu, kterou jsem už bohužel moc dobře znala. 'Děkuji. Teď už budu muset, tak ahoj a uvidíme se nejspíše na streamu. Tak ahoj.' Stoupla jsem si na špičky, dala jsem mu pusu na nos a odešla jsem. Nebojte, pořád ho nemám ráda, ale chci si s ním pohrát.

Pavel

Potom, co mi dala pusu, jsem byl totálně zmražen. "Probudil" mě až Jirka. 'Sakra Pavle!' Zatřásl mnou. 'Co?' 'Co s tebou udělala?' Zasmál se. 'Haha. Velice vtipné. A to, co udělala, zůstane jenom mezi mnou a jí.' Chvíli jsme si jen tak povídali. Dokonce sem došli ti lenoši, Bax a Radek. Upřímně, blíž mi je pan Vedral než Bax. Bax je takový.. no.. má rád tu Terezu nebo jak se jmenuje. Já jí nenávidím, ale za ten cukr jí udělám peklo. Vyšli jsme ze studia i s Jirkou (chtěl nás odprovodit) a koho jsem nespatřil. My o vlků a vlk tady. Ne, vážně nevím, jak je to pořekadlo. Rozhlížela se okolo. Své oči zastavila na mě. Škodolibě se usmála. Začínám se bát.

Nikol

Na záchodech jsem se zase upravila na.. mě. Rozhodla jsem se se tam vrátit. Zajímá mě, jak bude reagovat. Hned, co jsem přišla, byl tam. Koukali jsme se na sebe. Nakonec jsem se škodolibě usmála. Kdyby jenom věděl. Přišel ke mě Jirka. 'Dobrý den. Ztratila jste se?' Kvůli něj jsem musela odvrátit zrak od Pavla. 'Dobrý. Ne, neztratila jsem se, ale děkuju za pomoc.' Zasmála jsem se a otočila jsem se ke schodům. Za zády jsem ještě slyšela Pavla. 'Jirko, od téhle se drž dál. Je to mrcha. A bohužel taky naše sousedka.' Nad tím jsem se pousmála. Jela jsem domů, protože jsem musela stihnou stream. Jelikož jsem už měla zajištěné suby, tak to celý stream letělo. Ano, uznali mi to dříve. Hodně dříve. Na streamu neměl chybět to ošklivé káčátko. 'Ahoj Pavlíku.' Poslala jsem mu vzdušnou pusu. 'Aww <3 to jsem si zasloužil za co? :3' chtěla jsem mu říct, jak bych nejradši šla vedle a majzla ho buď paličkou na maso nebo pánvičkou. Musela jsem své skvělé plány odložit. 'Určitě by se něco našlo, Pájo.' Mrkla jsem do kamery. Už asi po sté za den jsem uslyšela sub song. Byl to úryvek z mé nejoblíbenější písničky. Unsteady. Ta písnička znamená, že na to streamování ještě nejsem úplně připravená, a že se když tak omlouvám za jakoukoliv chybu. 'Little unsteady..' Když to dohrálo, chtěla jsem si přečíst nick. 'Děkuju Pavlíku.' Zasmála jsem se. Po streamu jsem si vzpomněla na jednu věc...

Na jakou asi?

Čawko! :D tak co na to říkáte? Stihla jsem to! Chci vám ještě jednou moc poděkovat za vaši podporu. Tqk teda zatím čaw, guyz
Aneska04 <3

Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONEKde žijí příběhy. Začni objevovat