Pavel
Byl jsem tak šťastný, že přišla aspoň na stream. Předtím, když přišla ta Nikola (Ano, už jsem si to zapamatoval), tak mi trošku připomněla Enode. Pak jsem ale usoudil, že mi z ní vážně hráblo. Ale vraťme se k přítomnosti. Klukům jsem řekl, ať se ztiší. Z nějakého zvláštního a nereálného důvodu mě poslechli. Já.. Musel jsem jí napsat. Otevřel jsem facebook a napsal jsem jí na stránku do správ. Po ani ne minutě mi odepsala.
Pavel: Ahoj
Enode: Ahoj. Chtěla bych se ti vážně moc omluvit za dnešek. Nevím, co mě to popadlo.
P: V pohodě. Takže bys se mnou chtěla chodit?
E: Mno.. to ještě nevím. Ale usměj se! :P
Usmál jsem se do kamery. Pak jsem hrál s klukama Don't Laugh chalenge.
Nikol
Usmál se a mě trošinku zahřálo u srdce. Ne, nesmím se do něj zamilovat! Fuj to! Koukala jsem se dalších deset minut a pak jsem odložila notebook. Šla jsem si "vyndat" čočky. Pak jsem si šla lehnout. Vedle byl klid. Mohla jsem se ponořit do říše snů. Zdál se mi jeden sen decela divný sen. Narovinu, bylo to úchylný. Takže děti neposlouchejte. Měla jsem sex s Pavlem. Mno jo. Nebudu to radši popisovat, protože to bylo.. hezký. Odbočme od tohoto témata! Ráno jsem udělala věci, které normálně dělám ráno. Jak jinak. Přemýšlela jsem nad Pavlem. Ne, nemiluju ho! Nebojte. Jenom.. místo přemýšlení jsem radši šla zapnout stream. Upravila jsem se a začal tlačítko, které odstartovalo stream. Teda takový ten časovač. Nastavila jsem ho na 10 minut. Někdo klepal. Seběhla jsem dolů. Takhle jsem se ukázat nemohla. V kukátku byl vidět Pavel. A sakra.. Doufala jsem, že bude mít aspoň hodinovou kocovinu. Pootevřela jsem dveře, aby mě slyšel, ale neviděl. 'Co chceš?' Snažila jsem se ho odfláknout. Musela jsem stihnout stream. 'Bojíš se ukázat nebo co? Vím, že jsi hnusná.' 'Hahaha. Jak vtipné a především jak originální. Ovšem jestli nic nepotřebuješ, tak můžu zase jít.' Zabouchla jsem. Neudělala jsem ani krok a už zase klepal. Znovu jsem musela malinko pootevřít. 'Sorry jako.' Protočila jsem panenkami. 'Co teda chceš.' Začala jsem mít nervy. 'Chtěl jsem se zeptat za Baxe, jestli bys nešla ven.' 'Takže ty mě chceš pozvat na rande?' Propukla jsem v nekonečný smích. 'Ne. To vážně ne. Jen ta představa... brr. Takhle, Bax ze chce pozvat ven, ale stydí se. A proto tady jsem já.' Musela jsem si to první urovnat v hlavě. Takže zkráceně: Bax mě chce. Eh.. dobře. Bax mě chce jako Nikol. Pavel mě chce jako Enode. Už jenom čekám, kdy mě bude chtít Radek jako jednorožce.
Pavel
Ráno jsem se rozhodl jít za tou.. em.. trubkou. Ne, pořád nevím, jak jmenuje. Abych to vysvětlil. Bax jí už delší dobu chce pozvat na rande. Proto jsem chtěl být kamarád a potěšit ho aspoň tím, že tu otázku položím za něj. Vydal jsem se tedy (už převlečený z pyžama) za ní. Vyprávím to, jako bych šel za zlým drakem. I když, ona to je z části pravda. Zaklepal jsem na ní. Otevřela jenom kousek. Ani jsem jí neviděl..Ten rozhovor jste už slyšeli.. Dlouho přemýšlela, tak strčil do dveří. Pak jsem si uvědomil, co jsem tím způsobil...
To není vůbec napínavé :c
Čawko! :D Eyyy. Další část je vydána. Tak co vy na to? Mohlo to být lépe, já vím. Ale tak je to tak :D blablabla.. kraviny, které se píšou na konec.. a čaw :D
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanficJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...