Nikol
Asi v 5 ráno mě probudilo rachot hrnců. 'Koho mám zabít?!' Zaječela jsem. Samozřejmě ten randál šel z vedlejšího okna. Vydala jsem se k němu a do kořán své okno otevřela. 'Taky ti přeji dobré ráno.' Začal se chichotat Pavel. 'Jáj, promiň. Bré ráno. Jak se máš?' Usmála jsem se přeslazeně. Koukl na mě překvapeně. 'Jsi v pohodě? Nejsi naštvaná?' 'Víš, že ani ne? Večer jsem si nenastavila budík. Děkuji ti moc, že jsi mě vzbudil. Jsi velice milý.' Usmála jsem se na něj a zavřela jsem okno. Stal tam jako pecka. Reverzní psychologii budu používat častěji. Ano, včera jsem zapomněla na budík. Chtěla jsem dneska vstát dříve, abych si to všechno naplánovala. Přeci jen neodhalit se těm... ehm... idiotům nebude jen tak lehké. Předpokládám, že půjdou na můj sraz. Takže musím vyjít dřív, aby to zaprvé nebylo podezřelé a zadruhé, abych si to tam mohla obhlédnout. Sešla jsem i s mobilem dolů. Tak jo. Začne to tak, že...
Pavel
Nikdo z nás ráno nemohl ani za nic spát, tak jsem se rozhodl vzbudit i Nikolu. Z kuchyně jsem si vzal dva hrnce. Vyběhl jsem do Baxova pokoje. Zaklepal jsem. 'Co je?' Uslyšel jsem. Vešel jsem dovnitř. 'Baxi? Pro tvůj sluch by bylo dobré teď odejít. Nic nemítal a radši odešel. Otevřel jsem okno a začal bušit hrnci o sebe. 'Koho mám zabít?!' Zaslechl jsem rozespalý, naštvaný hlas. Přestal jsem s tím hrozným kraválem. 'Taky ti přeji dobré ráno.' Zachichital jsem se. V tu chvíli se ke mě začala chovat nějak podezřele mile. (Větu přeskočíme, protože to nikdo nechce číst dvakrát) Její chování mě začalo děsit. 'Stalo se ti něco? Nejsi naštvaná?' Skoro jsem se o ní začal bát. Když řekla, že je v pohodě, tak mě to docela naštvalo. Zavřela a pak i odešla. Pořád jsem tam stal jako kokos. 'Pavle!' Zakřičel Bax. 'Co? Co je?' Probudil jsem se z něco jako tranzu. 'Nic, akorát bys mohl vypadnout z mého pokoje!' Vyhnal mě. 'No jo.' Těsně před dveřmi jsem se zastavil a otočil jsem se na něj. 'Ještě něco. Pojedeš se mnou na ten sraz od Enode?' Zeptal jsem se. 'Určitě. A Radek pojede taky?' 'Nejspíše jo. Zeptám se ho. Tak v 14:00 vyjedeme, jo?' 'Dobře.' Nějak na mě padla únava, a tak jsem si šel na chvíli lehnout do své trampolínové postele. U velebí jsem se a po asi deseti minutách i usnul.
Nikol
Domyslela jsem plán, nasnídala jsem se a šla jsem si zahrát Hearthstone. Musím uznat, že ten nový pack na mage je docela dobrej. Zahrála jsem si pár arén. Asi 5 vítězství. Pak jsem si zahrála i Lolko, aby se neřeklo. Hra trvala nezvykle dlouho. Hodinu a půl. Proto bylo už 9:47. Rozhodla jsem se vyrazit. Aspoň jsem si mohla koupit něco nového na sebe. Oblékla jsem se a vytáhla jsem vak. Do něj jsem si dala věci "NaEnode" (líčidla, kontaktní čočky, hřeben, oblečení apod.). Pak taky neodmyslitelně peněženku a mobil. Z malé krabičky jsem vytáhla klíče. Vyšla jsem ven k autu. Samozřejmě jsem za sebou zamkla a mohla jsem vyrazit...
Jak to bude asi dál? Zjistí kluci, že je Enode ve skutečnosti Nikol? :o
Čawko! ^^ chtěla bych vám mockrát poděkovat za všechno! Jste nejlepší, ale to už jste předpokládám slyšeli milionkrát :D Zatím čaw.
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
Fiksi PenggemarJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...