Pavel
Volalo mi neznámé číslo. Zvedl jsem to s nadějí, že to je ona. 'Prosím?' řekl jsem. 'Ahoj.' zasmála se. 'Ahoj.' 'Nezapomněli jsme na něco?' Začal jsem doumat, na co jsme mohli zapomenout. Už vím. Nedala mi pusu. 'Nevím, na co bychom měli zapomenout.' 'A co třeba čas, kdy se sejdeme?' 'Ježiš! Já úplně zapomněl. Tak kdy ti to vyhovuje?' 'Klidně už zítra, jestli ty nic nemáš.' 'Měl jsem streamovat s klukama.' zašeptal jsem. 'Aha. No tak jindy.' řekla celkem smutně. 'Ne!' řekl jsem pohotově. 'V pohodě. Já to odvolám.' 'Ale vždyť kluci jsou pro tebe důležitější, než já, ne?' 'No.. Chci se s tebou více seznámit. S klukama můžu streamovat i jindy.' Ano, právě jsem kluky vyhodil do koše. 'Jak myslíš. Tak v kolik?' 'Třeba v osm?' 'Tak pozdě?' 'No? Noční procházka je vždycky fajn.' 'Dobře.' 'A jak se tedy jmenuješ?' 'Ehm.. to je tajemství, které nejspíše nikdy neodhalíš.' 'Ale noták. Aspoň mi řekni tvůj věk.' 'Je neslušné se ptát slečny na věk.' 'Prosím.' 'No dobře! Je mi 20. A tobě že je kolik?' 20, hezká holka, streamuje, nemá kluka.. počkat! Má kluka? 'Máš kluka?' Vy líto ze mě. Zrudnul jsem až na místech, na kterých bych červený být neměl. 'Ptala jsem se první, ale okej. Ne, nemám kluka a ani jsem ho neměla.' 'Aha. A na co ses mě vůbec ptala?' 'Na to, kolik ti je let.' Zopakovala důrazně. Myslel jsem, že tohle budeš vědět... je mi 23.' Začal mě volat Bax. Zkazí každou hezkou chvíli s ní. 'Už budu muset, tak zatím ahoj.' Bez odpovědi jsem to vypl a šel za ním. 'Co je?!' Zavrčel jsem. 'Nebuď takový. Potřebujeme nakoupit na zítřejší stream. Jedeš s Radkem?' 'Sorry, ale já zítra něco mám.' 'Copak máš?' Zeptal se Radek. 'Mám rande s ní.' Zamilovaně jsem se podíval do stropu. 'S kým?' Zeptal se Bax nechápavě. 'S Enode.' 'Takže ty ses na nás vykašlal?' 'Možná? Ne, nebojte. Na vás se nikdy nevykašlu. Jenom jsem si s ní chtěl vyrazit.' Odešel jsem zpět do pokoje. Převlékl jsem se a šel jsem si lehnout.
Nikol
Celý rozhovor s Pavlem jsen chtěla znít "zamilovaně", aby si myslel, že po něm jedu. A velkou pravděpodobností na to skočil. Připravila jsem se na spaní a šla jsem si lehnout. Zítra mě čekal zajímavý den. Vzbudila jsem se strašně pozdě. Okolo jedné odpoledne. Vstala jsem z postele a šla jsem se obléct do něčeho lepšího než je pyžamo s žábou. Nasnídala jsem se a u toho jsem si pročítala otázky na facebooku. Chcou dát emotikony. Další věc, na kterou jsem zapomněla. Dala jsem misku po müsli do myčky a šla jsem je honem udělat nahoru na počítači. Vymyslela jsem jich asi 5. EnodeMEOW (já s kočičíma ušima), EnodeWHY (já jako smutná), EnodeYAY (šťastná já), EnodeGRR (naštvaná já), EnodeLOFE (srdíčko z ruk a uprostřed je napsané 'Lofe'). Poslala jsem to Twitchi. Podívala jsem se na hodiny půl šesté. Jak jsem vydržela takovou dobu bez jídla?! Možná to bude tím, že jsem jedla snídani asi hodinu. Jen tak ze srandy jsem se oblékla jako Enode. Chtěla jsem jít pověsit mokré prádlo na balkón. Vyšla jsem na balkon a začala jsem věsit. Jenže najednou jsem si všimla člověka, který mě takhle neměl vidět. I když by mohla být sranda, kdyby...
Co?
Čawko! :D Jsem mega unavená, proto dneska skoro bez autorovy zprávy. Takže zatím čaw.
Aneska04 <3
ČTEŠ
Druhá tvář (Baxtrix, Herdyn a Wedry) - DONE
FanfictionJak moc jste k nepoznání, když se poprvé nalíčíte? Když se začnete oblékat naprosto jinak? Když budete mít jiný účes? Když vyměníte brýle za čočky? Když se budete místo introverta chovat jako extrovert? Hm... změníte se docela dost. Jedna holka, Ni...