פרק 20- "מאבד את זה בגללה"
תומר.
אני מסתכל מבעד לחלון בדירת הפנטהאוז החדשה שלי. זה היום הראשון שאני מעביר פה וכבר שונא את המקום. הנוכחות של ירין קורנת אליי מכל פינה במקום הזה. במטבח, שם גיליתי אותה לראשונה, ואז בחדר השינה שלי כשדפקתי אותה, אם אני מסתכל ברצפה אני עדיין רואה את השמלה שלה זרוקה, ובמקלחת כשהחליפה את הסומק הטבעי שגרמתי לה באיפור.
אני חובט בחלון עם ראשי. אכלתי אותה. פאק, תומר. כל כך פאק.
לפתע אני מרגיש שהבית חונק אותי והקירות סוגרים עליי ואני מרגיש שאני חייב להשיג לעצמי קצת שליטה לפני שאני מאבד את זה לגמרי ואז באמת אשתגע. אני חוטף את המפתחות של האוטו, הבית והפלאפון ונועל בחופזה, נכנס למעלית הממתינה ויוצא בלובי המפואר. אין לי זמן ועצבים להנות עכשיו מהיופי והיוקרה שהמקום הזה משדר, במקום זאת אני מברך לשלום את השוער ויוצא במהירות אל אוויר הלילה הקר.
אני נכנס למכונית, חושב לעצמי לאן ללכת ובדיוק כשאני מתקרב למקום אפשרי, צלצול הפלאפון שלי נשמע. אושרת. התלבטתי אם לענות או לא, אין לי עצבים לבחורה הזאת. היא אש מתפרצת במיטה אבל גם בלתי נסבלת בקטע מטורף מחוצה לה. מצד שני... טוב, מצד שני אני מחפש להחזיר לעצמי שליטה. סקס זה הפתרון, במועדונים וכאלה אתה מתחיל עם בחורה, היא זורמת איתך ואז מגיע הרגע שאתה לוקח אותה הביתה, אתם שוכבים, ואז היא נקשרת ולך תעיף אותה מעליך. עם קצת מזל היא תסתלק מבלי שאבקש, אבל אם לא, היא מתחילה להתעלק ואז כשהיא מבינה שהייתה רק סטוץ היא מקללת אותך וצועקת כמו רוכל בשוק מחנה יהודה,
מתעלמת לגמרי מהעובדה שסביר להניח שהיא קיבלה את הזיון של החיים שלה, ויותר אורגזמות ממה שתכננה. הלילה אני צריך מישהי קלה ונוחה. אחת שיודעת את החוקים שלי. אחת כמו אושרת. היא כבר מנוסה בכל אלה, היא יודעת מי אני והיא לא מצפה לטבעת בבוקר למחרת. אני עונה לפני שהשיחה מתנתקת וקולה הצווחני נשמע בעוצמה ברמקולים של הרכב. אני עוצם עיניים בחוזקה. אלוהים שבשמיים תעזור לי.
"חיים שלי" היא אומרת בהתפנקות, "מה קורה?"
"בסדר, את בבית?" אני שואל ישירות. אין לי עצבים לסחור-סחור.
"עם הלבשה תחתונה שהכי אהובה עליך" אני גונח לעצמי בסיפוק. זה יצליח. אני אזיין אותה עד שייגמר לשנינו האוויר, והשליטה תחזור אליי. כשאני אהיה שוב בשליטה אני אוכל לחשוב בצלילות על כל המצב הזה ומה אני הולך לעשות.
"10 דקות אני אצלך, תשאירי את הדלת פתוחה ותחכי לי עירומה"
אני יכול לזהות ניצוץ התרגשות בקול שלה, "סוף סוף תומר..."
YOU ARE READING
מהלך מסוכן
Romanceליאור דדון הוא גבר נחשק בן 29 שעשה את כל כספו בעשר אצבעותיו, הוא עומד בראש חברת נדל"ן מוצלחת . יש לו כל מה שצריך כדי להצליח;מוטיבציה בשפע, ראש פתוח וגדול, כריש בתחום שלו. גם העתיד שלו מתוכנן; יש לו ארוסה יפייפיה בשם ליה, והם מתכננים להתחתן. שום דבר...