פרק 31- "דרמה קווין"

6.6K 335 32
                                    

פרק 31 - "דרמה קווין"

תומר.

אני וירין הגענו למשרד הבוקר במוד של עבודה. היום וחצי האחרונים היו מדהימים. הקדשנו אותם בעיקר כדי להתוודע אחד לחיים של השני ולהיכרות מעמיקה. נדהמתי לגלות איך ערב ראשון אמיתי שלנו היה גדוש בעומק ואינטימיות יותר מכל הלילות מלאי התשוקה שהיו לי עם מעיין, וזאת רק ההתחלה. לעשות השוואה בין החברה הנוכחית לאקסית, זאת טעות, ובכלל, לעשות השוואה מכל סוג שהיא, זאת טעות. אבל לא יכולתי להימנע מזה. בערב אחד הרגשתי כאילו אנחנו מכירים כבר שנים, כאילו היא זה כל מה שאני צריך. אף פעם בחיים לא נדלקתי בצורה כזאת על אישה אחרי היכרות של ימים ספורים, למרות שטכנית, אם מביאים בחשבון את כל השנים מאז שאני מכיר את ליאור, שמעתי עליה מספיק כדי שאוכל להגיד שאני מכיר אותה כבר שנים.

דפיקה עדינה נשמעת על הדלת, ואני אומר לירין להיכנס.

"בוקר" היא מניחה מולי את הקפה והקרואסון ומתיישבת מולי.

"אני מוכן כל בוקר לבוא לעבודה בשביל נוף כזה" אני אומר בעודי לוגם מהקפה.

היא מחייכת, "באמת הנוף שיש מהמשרד שלך מדהים"

"התכוונתי לנוף שמולי"

"כן, גם הנוף מפה לא כל כך רע" היא מחזירה בחיוך מתגרה.

"איך עובר הבוקר שלך?"

"בסדר, טיפה לחוץ. הרבה טלפונים ופגישות. אגב פגישות, שגיא ממש מפחיד אותי עם האובססיה שלו כלפיך. ברצינות, הוא משוגע לגמרי."

אני צוחק, "הוא טיפוס כזה, צריך להתרגל אליו. אבל תכלס הוא עובד מושלם, ראית בעצמך איך הוא טקטק את ההשקה והביא אותה לכדי שלמות, רק אנשים עם כישרון מיוחד מסוגלים לעשות דברים כאלה בזמן קצר יחסית. ועוד יש את ההשקה של השכונה החדשה בסביון עוד שבועיים אז הוא בכלל בהתקף טירוף"

"לא יודעת מה איתך, אבל אני עוד מתאוששת מההשקה הקודמת"

"אני דווקא זוכר שלא הכל היה כל כך נורא"

"תזכיר לי מה היה סביר שם? אני עדיין תקועה על הסילוק של ליאור"

"אני לא טוב בהסברים, רק בהדגמות, ומאחר ואנחנו רק בשלב ההתחלתי של הקשר, אני לא חושב שמומלץ להתחיל עם ההדגמות.."

"אני חושבת שאני אחלוק עליך"

"תיזהרי בבקשות שלך, אני עלול לא להחזיק את עצמי."

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now