לא פרק, אבל חשוב...❤

6.4K 112 32
                                    

יפות שלי...
זה לא סוד שאני לא מאה עם הסיפור הזה, קשה לי להתחבר אליו משום מה, ואני מרגישה שאני כותבת בכוח, מה שאני לא רוצה שיקרה. אני בטח נשמעת חסרת ביטחון אבל זה באמת לא נובע מזה, אלא מהצורך שהסיפור באמת ימצא חן גם בעיניי. שאני אהיה שלמה איתו לפחות כמו שהייתי שלמה עם 'להיות איתו' וה'סוכן שלי'. אני מניחה שזה קרה בגלל שמיהרתי להעלות סיפור חדש ולא נתתי לעצמי רגע לחשוב מה הכיוון שאליו אני רוצה לקחת את הסיפור וכל זה...
לכן, החלטתי שאני הולכת להעביר אותו שכתוב רציני. אז, אני מצטערת, לא רציתי להגיע למצב כזה, באמת שלא, אבל אני נאלצת להעביר אותו להקפאה זמנית. (אתן יודעות שאני לא באמת עומדת בלו"זים שאני מכתיבה לעצמי... ככה שסביר להניח שההקפאה תהיה קצרה.)
התחלתי לכתוב את 'אהבה בשחקים', אפשר לומר שאליו אני מצליחה קצת יותר להתחבר, אבל גם לא בדיוק שם עדיין... אני לוקחת לעצמי הפסקה של כמה ימים (מניחה שברביעי או חמישי כבר אדע מה קורה...) כדי לנסות ליצור קטע ב'אהבה בשחקים' כמו שרץ לי בראש.
מצטערת, אני יודעת כמה זה מעצבן שמקפיאים סיפור באמצע ועוד במתח, אבל מבטיחה לכן שזה עומד להיות שווה ❤ (ספוילר קטן כפיצוי: יונתן לא מת, למי שתהתה.)
תודה רבה לכן, מדהימות שלי, על התמיכה ועל זה שאתן תמיד לצידי...
אני לא אפסיק לומר כמה אני מעריכה אתכן... זה כל כך לא מובן מאליו שאתן אוהבות את מה שאני כותבת. זה משמח אותי מאוד... הסיפור בינתיים יורד מהווטפד באופן זמני, אבל תשאירו אותו בספרייה שלכן, כי אני אעדכן מפה.
אחזור בהמשך, מבטיחה..
עריכה: הפוסט כבר לא רלוונטי...
אוהבת אתכן ❤

מהלך מסוכןWhere stories live. Discover now