פרק 30- "היכרות עמוקה"
"אוקי, טוב אני אתחיל: מה אתה מעדיף, גלידה בגביע עם סירופ וסוכריות או יוגורט?"
"קל, יוגורט" הוא מחייך, "מה את מעדיפה?"
"טכנית, אני שאלתי את זה, אתה צריך לענות ולשאול אותי גם משהו, אבל רק למען הפרוטוקול, ובגלל שהערב הזה מוקדש להיכרות קצת יותר עמוקה ממה כל אחד אוהב במיטה, אני אענה לך שרק יוגורט"
"עכשיו תורי. מה את מעדיפה; טבע או קניון?"
"קניון"
"תלוי מתי. בקיץ אין מצב, שונא להזיע, אני נגעל מעצמי. בחורף תלוי איפה ומה מזג האוויר"
"קיצר, אתה מפונק. פשוט תודה בזה מבלי לעגל פינות" אני צוחקת והוא מתרווח על הספה בנוחות מחייך גם הוא, "לא מפונק, שונא להזיע. כל כך קשה לקבל את זה?"
"אוקי, מאחר והעדפה הברורה שלך היא חורף, אחרי שהצהרת שאתה שונא להזיע, לא נשאל גבר של איזו עונה אתה. אבל, בר או מועדון?" הוא זוקר גבה לעומתי, מזכיר לי שנפגשנו לראשונה ב'רוסה' בר שהוא שותף בו יחד עם אחיו החורג, "את באמת שואלת?"
"תותים עם קצפת או שוקולד?"
"אוהב אותם ככה, בלי תוספות"
"רק למען הפרוטוקול, אם נהיה במצב שאני כועסת עליך, ותהיה בטוח שזה יקרה, ותרצה להתחנף- תותים עם קצפת ושוקולד קשה מעל לגמרי יעשו את העבודה"
"איזה דרישות" הוא מגחך, "בקצב הזה נראה לי שפשוט אשתול לך פה שיח"
"כל הכיף זה לטרטר אותך"
"ברור, לא חשבתי שתעשי לי חיים קלים" ואז, "אני אשמח להביא לך את זה גם בלי שתכעסי עליי"
"אל תתחנף, כבר יש לך נקודה רעה אצלי על ההתחכמויות האלה" אני אומרת בציניות וגוררת את צחוקו, "רשמתי לי"
"בן כמה אתה?"
"אני לא מאמין שאת לא יודעת את זה," הוא אומר במבט המום, "אני יודעת שאתה בערך בגיל של ליאור אבל לא יודעת כמה בדיוק."
"אוטוטו 30"
"די! כמה זה אוטוטו??"
הוא מביט בי, "24.7"
"עוד שנייה!" אני אומרת בהתלהבות.
"מה התאריך שלך?"
"11.11" אני משיבה בהיסח הדעת, "אני לא מעניינת. איך אתה חוגג?" האמת שלא חשבתי על זה אף פעם, תמיד הייתי יוצא עם כמה חברים להרים קצת יותר מכוסית אחת וסוגר את הערב במיטה עם בחורה אקראית שנראתה לי מספיק שווה, ושלעולם לא אפגוש שוב"
YOU ARE READING
מהלך מסוכן
Romanceליאור דדון הוא גבר נחשק בן 29 שעשה את כל כספו בעשר אצבעותיו, הוא עומד בראש חברת נדל"ן מוצלחת . יש לו כל מה שצריך כדי להצליח;מוטיבציה בשפע, ראש פתוח וגדול, כריש בתחום שלו. גם העתיד שלו מתוכנן; יש לו ארוסה יפייפיה בשם ליה, והם מתכננים להתחתן. שום דבר...