Part 2

4.2K 207 3
                                    

Αγόρι- δεν θα σου δώσω αναφορά αν και είναι περίεργο που δεν με ξέρεις όλες με ξέρουν.

Ζωή- πρέπει να μου πεις ποιος είσαι.

Τι εννοεί όλες!? Κατάλαβα λογικά θα είναι ένας από τους πεφτουλες του σχολείου.

Αγόρι- χαχ δεν ήξερα πως σε ενδιαφέρει τόσο να μάθεις ,λοιπόν εγώ είμαι ο Μάριος αν θέλεις να με γνωρίσεις καλύτερα θα είμαι στο δωμάτιο μου ,λέει και μου κλείνει το μάτι.

Όταν τον άκουσα έκανα μια γκριμάτσα αηδίας.

Ζωή- δεν με ενδιαφέρει να μάθω ποιος είσαι απλά ήθελα να σου πω πως τέτοιοι σαν εσένα Μάριε θα έπρεπε να πάνε στον κύριο διευθυντή ,λέω πιστεύοντας να τον πείσω.

Μάριος- ότι πεις γλύκα αν με χρειαστείς κάτι θα σε περιμένω.

Ζωή- να μην με περιμένεις ψελλισα  και κατέβηκα για να βρω επιτέλους τα κορίτσια.

Μόλις τις εντόπισα καθησα μαζί τους και συζητούσαμε για διάφορα θέματα.

Αγγελική- ρε Ζωή πεινασαα δεν πας να μου πάρεις ένα σάντουιτς ;

Μαρία-  θέλω και εγωω ένα .

Ζωή- παω πάω .

Όπως περίμενα να έρθει η σειρά μου κοίταζα ολόκληρο το μέρος μέχρι που είδα τον Μάριο να φιλιέται με μια κοπέλα. Ιου αυτός πριν μου έλεγε να πάω στο δωμάτιο του και τώρα φιλιεται δημοσίως .

Πλευρά Μάριου

Όπως φιλούσα την δεν θυμάμαι πως στο καλό την λένε  είδα  την κοπέλα από πριν να με κοιτάζει. Είναι που δεν θες να με μάθεις εε;

Πλευρά Ζωής

Έρχεται προς τα εδώ , μάλλον καρφώθηκα πολυ.

Μάριος- χευ δεν μου είπες το όνομα σου .

Ζωή - Να μην σε νοιάζει. Πήγαινε να συνεχίσεις ότι έκανες. Μόνο για αυτά κάνεις .

Τα χέρια του έγιναν γροθιές και μαζεύτηκα από τον φόβο μου.

---------------

Χευυ τι κάνετε αυτό είναι το δεύτερο κεφάλαιο και μάλλον φαίνεται πως η Ζωή δεν έχει καταλάβει ακόμα με ποιον τα βάζει στο επόμενο παρτ λέω να βάλω και φωτογραφίες

Τα λεμεε κιζεεες

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Where stories live. Discover now