Κανονικά δεν θα ανέβαζα και άλλο σήμερα αλλά επειδή καταλαβαίνω την αγωνία σας και επειδή την Παρασκευή δεν θα ανεβάσω διότι θα είμαι Ναύπλιο είπα να ανεβάσω δύο σήμερα
Με φιλούσε και μπορώ να πω πως φιλάει πολύ ωραία αλλά αυτό δεν γίνεται έμαθα πως είναι ένας από τους players και αυτοί δεν νιώθουν τίποτα για καμία κοπέλα που φιλανε και εξάλλου με ρώτησε εμένα αν θέλω να τον φιλήσω αλλά αφού δεν θέλω γιατί δεν κάνω κάτι γιατί ανταποκρινομαι στο φιλί του γιατί δεν τον διώχνω από πάνω μου αλλά ευτυχώς αφού τελείωσε το φιλί μας απομακρύνθηκε κάπως .
Μάριος- φαίνεται σου άρεσε λέει και χαμογελάει
Ζωή- εε....Μα..Μάριε μα γιατί τραυλιζω εε Μάριε Τ.. τι ηη τι ήταν αυτό;
Μάριος- χμ παμε έξω λέει γελοντας καθώς με άρπαξε και βγήκαμε έξω.
Όλες οι επόμενες ώρες ήταν πολύ άβολες και ντρεπόμουν τόσο που δεν μπορούσα να τον κοιτάξω μετά από λίγο φύγαμε και εγώ επιτέλους μπορούσα να ξαπλώσω και να ηρεμήσω.
Επόμενη μέρα
Το κεφάλι μου πάει να σπάσει αλλά δυστυχώς όσο και να ήπια εχθές ακόμα θυμάμαι τι έγινε με τον Μάριο δεν ξέρω έγιναν όλα τόσο ξαφνικά αλλα γαμωτο φιλάει ωραία και αυτά τα μάτια του είναι και πολύ ωραίος ο άτιμος. Τα έχασα δεν ξέρω τι λέω μα τι εγώ ούτε καν μπα όχι απλά ήταν ενθουσιασμός που το ξανά ένιωσα μετά από καιρό και θυμήθηκα τον Γιώργο.
Αγγελική- πες τα μου όλα μπήκατε μαζί με τον Μάριο στις τουαλέτες και βγήκατε μαζί
Τι να της πω τώρα; Μωρέ είναι κολλητή μου θα της τα πω όλα .
Αγγελική- ιιιι μπράβο ρεε ταιριάζετε κι ολας.
Ζωή- πας καλά ;Εγώ με τον Μάριο ξέρεις πόσο τον αντιπαθώ και ξέρεις και πόσο διαφορετικοί ήμαστε της φώναξα.
Αγγελική- τα ετερώνυμα έλκονται λέει και διακρίνω μια πονηριά στον τόνο της.
Ζωή- εγώ μαζί του ούτε νεκρή.
Αγγελική- πολλά λες εγώ θα πάω μια βόλτα με τον Κώστα και είπα στην Μαρία να κανονίσετε κάτι.
Ζωή- καλά οκευ ότι πεις, έφυγε και έμεινα μόνη με την Μαρία.
Μαρία- λοιπόν για αρχή θα πάμε για ψώνια μετά θα πάμε για καφέ και μετά θα πάμε κάπου για φαγητό τι λες;
Ζωή- Μια χαρά ίσα ίσα θα περάσουμε και πολύ ωραία εξάλλου δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω χαμογέλασα.
Πήγαμε για ψώνια και τώρα είμαστε για καφέ πείραμε πολλαα ρούχα παπούτσια τσάντες και καλλυντικά ξαφνικά βλέπω μπροστά μου μια ξανθιά κοπέλα η οποία έχει κολλήσει κυριολεκτικά πάνω στον Μάριο και είναι η Χριστίνα πραγματικά αυτή είναι όλη ψεύτικη μαλλιά πρόσωπο τα πάντα και είναι πολύ σκύλα και ψωνισμενη έτσι έχω ακούσει τουλάχιστον. Πραγματικά αυτό με έκανε να θυμώσω πολύ με τον Μάριο εχθές με φιλούσε και με έκανε να αισθανθώ κάτι που έχω καιρό να νιώσω και τώρα είναι με μια άκυρη; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνει αυτό.
-------------------------
Αυτό ήταν το 5 κεφάλαιο και το 2 για σήμερα και μόνο επειδή το θέλατε και την Παρασκευή δεν θα ανεβάσω οπότε είπα να ανεβάσω 2 σήμερα......Η Ζωή όμως φαίνεται να.Μην ξέρει πως ο Μάριος είναι ο μεγαλύτερος player τι θα κάνει θα πάει να του τα ψάλλει ή θα κάνει πως δεν την νοιάζει;Τα λέμε
Κιζεςς πολλά φιλιαα
ESTÁS LEYENDO
With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•
RomanceΗ Ζωή. Ο Μάριος. Η καλη μαθήτρια και ο player δύο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες . Περνάνε πολλά μα θα καταφέρουν να είναι μαζί στο τέλος; ή ο εγωισμός τους θα τα καταστρέψει ολα; Don' t copy ❌