Part 24

1.9K 115 8
                                    

Ζωή- Μαρία μου πες μου πως όλα αυτά που μου λες δεν είναι αλήθεια .

Μαρία- ο..οχι  δεν δεν σου λε- λεω ψεμα-ψεματα λεει και ξεσπάει σε κλάματα.

Εν τω μεταξύ όλη αυτή την ώρα ο αδερφός μου με έβλεπε που ήμουν ανήσυχη και εγώ του έκανα νόημα πως θα του πω μετά.

Ζωή- κοπέλα μου  μην κλαις άλλο θα βρούμε λύση ότι έγινε έγινε τώρα θα προσπαθήσουμε θα λύσουμε το πρόβλημα.

Μαρία- πως ; Ζωή αν το μάθουν οι γονείς μου θα πεθάνω εδώ οταν έμαθα ότι είχα σχέση κόντεψαν να με πετάξουν  έξω  και τώρα αν μάθουν πως είμαι έγκυος δεν ξέρω τι θα κάνουν.

Ζωή- εκανες τεστ εγκυμοσύνης;Για να σιγουρευτείς;

Μαρία- ναι.....να σε ρωτήσω κατι;

Ζωή- φυσικά .

Μαρία- αυτός που ήταν μέσα στο δωμάτιο μας ποιος ήταν και γιατί ήταν μόνο με το μποξερακι;

Ζωή- είναι ο αλαλος ο αδερφός μου ΤΏΡΑ γιατί ήταν με το μποξερακι δεν ξέρω απλα δεν ήξερε πως υπάρχει κι άλλη κοπέλα και τα αγόρια ξέρεις τώρα.

Μαρία- ναι ξέρω είπε και χαμογέλασε.

Ζωή- τον βλέπεις αυτόν τον ηλίθιο που ειναι στο παγκακι; Την ρωτησα δειχνοντας της τον Δημητρη.

Μαρια- ναι και;

Ζωη- ελα εδω της λεω και την τραβαω.

Μαρια- καλα ντε σιγα.

Ζωη- ζητα της αμεσως συγγνωμη φωναζω στον Δημητρη.

Δημητρης- οριστε;

Ζωη- η κοπέλα όταν μπήκε μέσα και σε είδε έτσι τρομαξε ζήτα της συγγνώμη.

Δημητρης-  συγγνώμη ευχαριστημένη;

Ζωη- ωραιααα τώρα θα γνωρίστηκε είπα με ενα χαμόγελο.

Ζωη- Μαρία απο εδώ ο Δημήτρης ο αδερφός μου και Δημήτρη από εδω η Μαρια φίλη μου.

Δημητρης- χάρηκα πολύ και συγγνώμη ξανά λέει.

Μαρια- και εγώ χάρηκα αλλά δεν έφταιγε εσύ .

Ζωη- παιδια καθηστε εσεις εγω παω να παρω ενα τηλεφωνο ειπα και απομακρυνθηκα.

Την ωρα που πληκρολογουσα το κινητο της Αγγελικης μου ηρθε ενα μηνυμα.

Απο:ο μαναρος μου😍😍
Τελικα πηρες την αποφαση σου;

Προς: ο μαναρος μου 😍😍
Ναι😊  

 With you? No , thanks •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ•Onde histórias criam vida. Descubra agora